hoi same herequote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:34 schreef bloempjuh het volgende:
Ik kan niet wennen aan de donderdagavond. Ben het al een paar keer vergeten..
Edit: aflevering van net was weer een paar tranen waard. Ik kan niet tegen een doodgaande Mark..
Mee eens, ik zat net ook heeeel hard een brok weg te slikken. Mark is toch wel mn favo personage....quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:34 schreef bloempjuh het volgende:
Edit: aflevering van net was weer een paar tranen waard. Ik kan niet tegen een doodgaande Mark..
Inderdaad een doorsnee aflevering.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:54 schreef Brighteyes het volgende:
Nou... mja...
Gemiddelde aflevering. Weinig spectaculairs...
Welk seizoen is dat?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:01 schreef Brighteyes het volgende:
Even een herinnerings sms-je de deur uit doen!
Vanavond is het weer zover op Nl1!
Jupquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:28 schreef danielluh het volgende:
net was de aflevering met de cast van third watch
quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:15 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Vond ik ook een hele mooie aflevering ja. Ray Liotta![]()
Ik ben idd ook even thee gaan zetten. Geluid een tandje harder en dan heen en weer om de water koker aan te zetten en weer heen en weer om water in te schenken.quote:Op maandag 9 oktober 2006 09:47 schreef brando het volgende:
[...]
Ik ben donderdagavond voor het eerst in 11 jaar ER weggelopen bij een aflevering.
[...]
Oeh, dan moet ik deze week goed opletten.quote:Op maandag 9 oktober 2006 09:16 schreef danielluh het volgende:
vrijdag had ze dat foontje gekregen, dat mark achteruit ging in hawaii, dus zal vandaag of morgen zijn volgens mij.
Jullie jaquote:Op maandag 9 oktober 2006 09:47 schreef brando het volgende:
[..]
![]()
Die aflevering gaan we volgende week toch pas zien?
eerst komt er nog een aflevering in de ER zelf dat ze dan Corday's brief krijgen dat hij overleden is, en de aflevering daarop is volgens mij die op Hawaii. Dacht ik.quote:Op maandag 9 oktober 2006 09:16 schreef danielluh het volgende:
vrijdag had ze dat foontje gekregen, dat mark achteruit ging in hawaii, dus zal vandaag of morgen zijn volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |