in 1 bestand met output control:quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:28 schreef Darkomen het volgende:
Wazig, maar in 2files werkte het al
1 2 3 4 5 6 7 | ob_start(); curl_exec($ch); $lines = ob_get_contents(); ob_end_clean(); curl_close($ch); ?> |
quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:58 schreef Darkomen het volgende:
mn host is dood dus kan sowieso niets testen...
zoiets?:quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:10 schreef nlboy het volgende:
Ik krijg voor het eerst lessen voor MySQL, wat een $%# taal is het. Ik snap er niks van, en het meest vervelende is dat mijn boek ook nog een Engels is (ben namelijk niet echt goed in Engels).
Heeft iemand misschien een duidelijke Nederlandse site/boek voor beginners (het liefst voor Acces)? Bedankt!![]()
Mwah lijkt er niet echt op. We zijn bezig met een soort database maken. Dat je dan bijvoorbeeld studenten aan elkaar kan kopelen met leeftijd enzo. Of opleidingen, etc. Een soort excel achtig-iets (als database) en dan kan je via MySQL dat invoeren dat ze gekoppeld worden. Snap je?quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:13 schreef mschol het volgende:
[..]
zoiets?:
http://www.websitemaken.be/index.php?page=show_item&id=45
Hier wat handige keywords voor je:quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:31 schreef nlboy het volgende:
[..]
Mwah lijkt er niet echt op. We zijn bezig met een soort database maken. Dat je dan bijvoorbeeld studenten aan elkaar kan kopelen met leeftijd enzo. Of opleidingen, etc. Een soort excel achtig-iets (als database) en dan kan je via MySQL dat invoeren dat ze gekoppeld worden. Snap je?![]()
Ik snap er dus geen moer van, welke 'sleutelwoorden' je moet gebruiken.![]()
uhm eff wat mij binnen schiet:quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:31 schreef nlboy het volgende:
[..]
Mwah lijkt er niet echt op. We zijn bezig met een soort database maken. Dat je dan bijvoorbeeld studenten aan elkaar kan kopelen met leeftijd enzo. Of opleidingen, etc. Een soort excel achtig-iets (als database) en dan kan je via MySQL dat invoeren dat ze gekoppeld worden. Snap je?![]()
Ik snap er dus geen moer van, welke 'sleutelwoorden' je moet gebruiken.![]()
1 |
1 |
1 |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | if ($user_count > 200) { print "The site is busy right now!"; } elseif ($user_count > 100) { print "The site is sort of active right now!"; else { print "The site is lonely - only $user_count user logged on."; } ?> |
1 2 3 | $array = mysql_fetch_array($query); mysql_query("INSERT INTO ban (ip) VALUES ('".$array[1]."')"); |
...is het een vraag? Een stelling? Een onbeantwoorde roeping naar het onbekende in de Zend engine?quote:
Je hebt iig een "-tje te veel staan na $_GET['ip'].quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:57 schreef MaxMark het volgende:
Ok, ik ben ook nog niet zo bekend met PHP, dus vraagje:
Ik heb een banknop op gb.php (gastenboek):
[ code verwijderd ]
en nu wil ik dat ban.php het volgende doet: IP van bijbehorende post-id uit tabel 'gb' halen en deze posten in tabel 'ban'. Dit is wat ik probeer, maar niet lukt (omdat het waarschijnlijk hartstikke fout is):
[ code verwijderd ]
De error is dan:
[ code verwijderd ]
Maar ik ga er van uit dat ik iets met die code doe wat helemaal niet kan
Wie heeft voor mij een oplossing?
1 2 3 4 5 6 7 8 | INSERT INTO ban (ip) VALUES ('".$_GET['ip']."') WHERE id = '".$_GET['id']."'") or die(mysql_error()); |
dat kan niet eens zover ik weetquote:Op vrijdag 22 september 2006 16:52 schreef Nevermind het volgende:
tvp
Hoe kun je een WHERE statement nodig hebben bij een INSERT statement eigenlijk?
1 2 3 | flock($file,LOCK_EX); ?> |
haha, goed punt. overheen gekekenquote:Op vrijdag 22 september 2006 16:52 schreef Nevermind het volgende:
tvp
Hoe kun je een WHERE statement nodig hebben bij een INSERT statement eigenlijk?
hij werkt alleen lokaal, mn host ondersteund curl niet :(quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:47 schreef mschol het volgende:
[..]
laat source eens zien...? ben wel benieuwd :Y
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | $sessionid = "***"; $h = date("d-m-y @ H:i"); $mail = "fok@qu63.com"; $sig = "Offrir l'amité à qui veut l'amour, c'est donner du pain à qui meurt de soif Ask || Answer || Receive [b]laatste update op mijn [url=www.qu63.nl/blog]weblog[/url]: ".$h."[/b]"; $pass = "***"; $user = "62215"; $ch = curl_init("http://forum.fok.nl/user/profile"); curl_setopt($ch, CURLOPT_HTTPHEADER, array("Host: forum.fok.nl","Connection: Keep-Alive","Cookie: Enabled=true; sessid=***; user=62215")); curl_setopt($ch, CURLOPT_POST, true); curl_setopt($ch, CURLOPT_POSTFIELDS, "&email=".$mail."&signature=".$sig."&password=".$pass."&showemail=1&icq=140556304&msn=qu633@hotmail.com&ondertitel=..de tijd drinkt.&homepage=http://www.qu63.com&webicon=http://forum.fok.nl/usericons/62215/qu24.gif&geslacht=m&woonplaats=Hilversum&geboortedatum=1985-08-28"); curl_exec($ch); curl_close($ch); ?> |
aha thnx m, ga ik eff mee rotzooien bij mij (kan ik misschien nog leuke truuckjes mee uithalenquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
hij werkt alleen lokaal, mn host ondersteund curl niet
[ code verwijderd ]
een lange CURLOPT_POSTFIELDS dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |