uhhh haleauw... waar zie je me voor aan...quote:Op donderdag 21 september 2006 22:10 schreef Herald het volgende:
en jij denken zovan "was mijn piemel maar dat pak vla"
Je kan m ook zelf aanpassen heur.. Daarvoor is 1 van die leuke knopjes rechtsboven je postquote:Op donderdag 21 september 2006 22:17 schreef Herald het volgende:
Biogarde wis mijn bovenstaande post plz~
ik heb er spijt van
O?quote:Op donderdag 21 september 2006 22:23 schreef JohanTop het volgende:
[..]
Je kan m ook zelf aanpassen heur.. Daarvoor is 1 van die leuke knopjes rechtsboven je post
Pik.. doe jij alleen maar aan KLBquote:Op donderdag 21 september 2006 22:06 schreef stefan1187 het volgende:
sta ik net in de winkel .... 'komt er zo'n klein meisje het pad in lopen met zo'n kinderwinkelwagentje... waar een pak vla in staat![]()
begint ze in zichzelf te praten.. teminste dat neem ik aan want er stond niemand om haar heen.... kijkt ze in dat winkelwagentje ... gaat ze het pak Vla aaien :'( :'( :'(
loopt ze een stukje verder valt het pak om ... zegt ze: ga maar recht op staan....![]()
![]()
mijn klacht: meisjes die tegen vlapakken praten die toch niets terug zeggen
![]()
Al een poos.quote:
quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:22 schreef roque79 het volgende:
dat is juist zo lief aan kleine kinderen , alhoewel... soms is het verdomd lastig.
Mijn dochtertje heeft een denkbeeldig aapje sinds ze naar de apenheul is geweest een paar weken terug, noenoe.
Wil je rustig op de bank gaan zitten gaat ze ineens gillen: je zit op noenoeeeeeeeeee!!!
Pfff, waarom ga je dan ook op dat arme aapje zittenquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:22 schreef roque79 het volgende:
dat is juist zo lief aan kleine kinderen , alhoewel... soms is het verdomd lastig.
Mijn dochtertje heeft een denkbeeldig aapje sinds ze naar de apenheul is geweest een paar weken terug, noenoe.
Wil je rustig op de bank gaan zitten gaat ze ineens gillen: je zit op noenoeeeeeeeeee!!!
Loop naar de voordeur, en laat noenoe 'vrij'quote:Op vrijdag 22 september 2006 01:22 schreef roque79 het volgende:
quote:Op donderdag 21 september 2006 22:06 schreef stefan1187 het volgende:
sta ik net in de winkel .... 'komt er zo'n klein meisje het pad in lopen met zo'n kinderwinkelwagentje... waar een pak vla in staat![]()
begint ze in zichzelf te praten.. teminste dat neem ik aan want er stond niemand om haar heen.... kijkt ze in dat winkelwagentje ... gaat ze het pak Vla aaien :'( :'( :'(
loopt ze een stukje verder valt het pak om ... zegt ze: ga maar recht op staan....![]()
![]()
mijn klacht: meisjes die tegen vlapakken praten die toch niets terug zeggen
![]()
En de scheids danquote:Op vrijdag 22 september 2006 09:02 schreef Isegrim het volgende:
Dat is toch schattig?
Mijn neefje speelt in zijn eentje een hele wedstrijd van het Nederlands Elftal.Plus publiek en commentator.
Wat ben je toch een smerig mannetje heraldquote:Op donderdag 21 september 2006 22:10 schreef Herald het volgende:
Die doet 'ie ook nog!quote:
En af en toe ook "Hij is een hondenlul" tussendoor zonder dat ie weet wat ie roeptquote:Op vrijdag 22 september 2006 10:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Die doet 'ie ook nog!
Hij neemt graag commentaar over van FIFA: "Hij maakt doelpunten alsof het warme broodjes zijn!".
Dat heb ik hem nog nooit horen roepen. Maar hij is negen en weet echt wel wat een hondenlul is.quote:Op vrijdag 22 september 2006 10:52 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
En af en toe ook "Hij is een hondenlul" tussendoor zonder dat ie weet wat ie roept
ik was dat klote aapje helemaal zatquote:Op vrijdag 22 september 2006 02:40 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Pfff, waarom ga je dan ook op dat arme aapje zitten![]()
ze verzint volgens mij net zo makkelijk een nieuw denkbeeldig vriendjequote:Op vrijdag 22 september 2006 04:58 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Loop naar de voordeur, en laat noenoe 'vrij'
Zo kan ze echt zien dat ze weg is
het verbaast me niet eens meer.... echt niet...quote:Op donderdag 21 september 2006 22:10 schreef Herald het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |