quote:Op donderdag 21 september 2006 21:21 schreef ilona-scuderia het volgende:
Het was toch niet Kermit de kikker hè?
Dan hadden we in Amerika moeten wonen, in dit kikkerlandje valt weinig te claimen als het om kikkerlikkertjes gaat...quote:Op donderdag 21 september 2006 21:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kreeg je niet eens een schadevergoeding...?
1 keer een meegekookte halve rups in mn brocoli gevonden.
Zat er nog een veldmuis in?quote:Op donderdag 21 september 2006 21:32 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb vandaag ook nog veldsla gegeten
Veldsla pwnt normale slaajs
Veeg me op.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:33 schreef Furious het volgende:
[..]
Zat er nog een veldmuis in?:D ::D:DD:
D: D"(
![]()
:D
D :d;d;d;D
Groetjes,
veldsla
Ja en toen rende hij snel weg en zei Groetjes Lollermuisquote:Op donderdag 21 september 2006 21:33 schreef Furious het volgende:
[..]
Zat er nog een veldmuis in?:D ::D:DD:
D: D"(
![]()
:D
D :d;d;d;D
Groetjes,
veldsla
Ja die sla is ook maar tot 13-06 houdbaar he............ dan vraag je eromquote:
Hoe kun je grond nou wassen alstie op de grond licht ?quote:Op donderdag 21 september 2006 22:29 schreef So_Addictive het volgende:Mijn vriend werkt bij het groentebedrijf waar ze sla en dergelijk verpakken voor o.a. Jumbo
Die sla wordt NORMAAL gesproken grondig gewassen
Ja, die verhalen ken ik.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:29 schreef So_Addictive het volgende:Mijn vriend werkt bij het groentebedrijf waar ze sla en dergelijk verpakken voor o.a. Jumbo
Die sla wordt NORMAAL gesproken grondig gewassen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |