Waarde is gewoon absoluut hoor.quote:Op donderdag 21 september 2006 19:21 schreef sobriquet het volgende:
Dit slaat natuurlijk nergens op. De waarde is subjectief. Is het jou niet waard koop het dan ook niet.
Dan heb je het over emotionele waarde en niet over absolute waarde.quote:Op donderdag 21 september 2006 19:22 schreef sobriquet het volgende:
Niet wat het jou waard is...
Jawel hoor.quote:Op donderdag 21 september 2006 19:22 schreef sobriquet het volgende:
Niet wat het jou waard is...
In die tijd had je ook geld kunnen verdienen.quote:Op donderdag 21 september 2006 19:23 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Urenlang posten op dit forum kost me meer dan dat het uiteindelijk oplevert![]()
Als ergens een winstmarge van 500% op zit vind ik dat het meer kost dan het waard is.quote:Op donderdag 21 september 2006 19:21 schreef sobriquet het volgende:
Dit slaat natuurlijk nergens op. De waarde is subjectief. Is het jou niet waard koop het dan ook niet.
Ik post meestal tijdens mijn werk!quote:Op donderdag 21 september 2006 19:24 schreef kanaiken het volgende:
[..]
In die tijd had je ook geld kunnen verdienen.
Gelukkig krijgen wij van de crew nog een bijdrage van Danny.
Quote eens.quote:Op donderdag 21 september 2006 19:25 schreef sobriquet het volgende:
ja idd. Daar gaat het hier toch ook om
quote:Op donderdag 21 september 2006 19:24 schreef oshiro het volgende:
[..]
Als ergens een winstmarge van 500% op zit vind ik dat het meer kost dan het waard is.
En sinds wanneer heeft iedereen een programmeerbare ontsteking nodig?quote:Op donderdag 21 september 2006 19:17 schreef oshiro het volgende:
Heb ik dus een programmeerbare ontsteking voor m'n crossmotor gekocht. Zit er geen kabel bij.
Ik die fabrikant mailen... kabel kost 160 fucking euro![]()
Dus schop hier tegen dingen die veel meer kosten dan ze waard zijn, maar die je toch nodig hebt, en waar ook geen alternatief voor is
Braaf.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |