Goedemorgen Roosje,quote:Op vrijdag 22 september 2006 07:29 schreef Roosjedoosje het volgende:
goeie morgen Lesbeau
Nah, ik zie wel.quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
al een email gestuurd naar d'r, of navraag gedaan bij diana?
Nou dan maar hopen dat ze toch wel af en toe lurkt, zodat ze weet dat we hier wel aan haar denkenquote:Op vrijdag 22 september 2006 08:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nah, ik zie wel.
Als diana online komt vraag ik wel ff.
Nanking heeft nogal veel aan der hoofd de laatste paar dagen opeens..
Teveel eigelijk.
Dus als ze niet gestoord wil worden vind ik dat goed, maar dat ze helemaal niks meer laat horen vind ik toch wel wat raar/jammer.
Ach, anders sturen we haar een kaartje.quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou dan maar hopen dat ze toch wel af en toe lurkt, zodat ze weet dat we hier wel aan haar denken
Hey das niet eens zo'n gek idee,quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ach, anders sturen we haar een kaartje.
Met onze naam der op enzoot.
Net als op de basisschool als iemand een lange tijd weg was![]()
Nou dan maar hopen dat een periode van rust heilzaam voor Nannie isquote:Op vrijdag 22 september 2006 09:10 schreef Sebasser het volgende:
Nou, net diana gesproken.
Blijkt dat kim bij de ouders van diana zit.
Ik denk dat ze daar dan geen internet hebben of zo.
Het gaat gelukkig wel wat beter met kim zelf ook.
want toen ik haan sprak leek ze het niet echt aan te kunnen allemaal.
Het was als grapje bedoeltquote:Op vrijdag 22 september 2006 09:13 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Hey das niet eens zo'n gek idee,.
Oh ik wil best wat neerkrabbelen voor d'rquote:Op vrijdag 22 september 2006 09:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Het was als grapje bedoelt![]()
Maar als iedereen er mee instemt ?
Iemand scant een kaartje in, iedereen zet zijn naam en verhaal der.
en stuurt hem via email weer terug ?
en diegene stuurt hem naar nanking ?
danwel via email of via post of zo ?
quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Het was als grapje bedoelt![]()
Maar als iedereen er mee instemt ?
Iemand scant een kaartje in, iedereen zet zijn naam en verhaal der.
en stuurt hem via email weer terug ?
en diegene stuurt hem naar nanking ?
danwel via email of via post of zo ?
Misschien zondag pas.quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:17 schreef Viking84 het volgende:, goeiemorgen.
Is NK nog steeds niet terug?.
Nog steeds vanwege dat katje?quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Misschien zondag pas.
Maar dat plan van dat kaartje gaan we wel uitvoeren
Doe je mee ?
Lees even mijn vorige berichtje.quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nog steeds vanwege dat katje?
Ja, ik wil wel mee doen met een kaartje, maar wil wel weten waarom precies.
Mag ik dan zo onbeleeft zijn om Sebas tot coordinator te bombarderen ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Lees even mijn vorige berichtje.
Dat vind ik allemaal wel goed.quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mag ik dan zo onbeleeft zijn om Sebas tot coordinator te bombarderen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |