Moest je ons geheimpje nou verklappen? Dat vindt MM nooit goedquote:Op donderdag 21 september 2006 20:18 schreef Zwaffel het volgende:morgen krijg ik kusjes ende knuffels
![]()
![]()
*nogmaar een tuc pakt
Doen we toch trioquote:Op donderdag 21 september 2006 20:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Moest je ons geheimpje nou verklappen? Dat vindt MM nooit goed.
Ik las lul.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:19 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Doen we toch trioheb jij er nog lol aan ook
Zuur? Je bent zelf zuur!quote:Op donderdag 21 september 2006 20:22 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ja,dat ook
puur natuur en lekker zuur
Naar de speeltuin?quote:Op donderdag 21 september 2006 20:26 schreef Sitethief het volgende:
o my god.....waar gaat dit heen jongens?
Naar de Punica oase natuurlijkquote:Op donderdag 21 september 2006 20:26 schreef Sitethief het volgende:
o my god.....waar gaat dit heen jongens?
Oh, Zwaffel. Laten we MM dumpenquote:
de ranzigheid in dit topic doet de jongens in het H topic verbleken tot schuchtere scholierenquote:
done. Ennu?quote:Op donderdag 21 september 2006 20:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, Zwaffel. Laten we MM dumpen.
Zeg 't eens, waarde Sitethief.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:33 schreef Sitethief het volgende:
Okay..... Erik?
quote:Op donderdag 21 september 2006 20:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de ranzigheid in dit topic doet de jongens in het H topic verbleken tot schuchtere scholieren![]()
Zullen wij dan ook maar Stroekie?quote:Op donderdag 21 september 2006 20:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de ranzigheid in dit topic doet de jongens in het H topic verbleken tot schuchtere scholieren![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 20:35 schreef Burbo het volgende:
Zijn er nog 2 lesbo's die een trio willen?
Eh, neu... zen?quote:
Als ze dat zouden willen, dan waren het toch zeker geen lesbo'squote:Op donderdag 21 september 2006 20:35 schreef Burbo het volgende:
Zijn er nog 2 lesbo's die een trio willen?
I love it when you play dominatrixquote:Op donderdag 21 september 2006 20:37 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
Ooh,ik moet weer het initiatief nemen he? nee,JIJ zal dat eens doen voor de verandering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |