Maar het is helemaal niet handig dat ik op een andere dag leef, want ik moet nog wat zaken regelen enzo, en ik raak in de stress daardoorquote:Op donderdag 21 september 2006 19:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja je moet nog even geduld hebben voordat je naar meneer Benedictus mag gaan zwaaien![]()
Wel beeldvullend graag,quote:Op donderdag 21 september 2006 19:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mag ik dan het muurbloempje zijn![]()
Je wilt gewoon dat iedereen aan je geslachtsdeel komt snuffelen?quote:Op donderdag 21 september 2006 19:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mag ik dan het muurbloempje zijn![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 19:02 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Onrustig geslapen, verslapen, pissig zijn omdat apparaten e.d. niet werken zoals dat redelijkerwijs verwacht kan worden, beslissen dat het komend weekeinde niet besteed wordt aan een kampje vanwege dat het me allemaal teveel wordt, etc., etc..
O, wacht, ik wil ook behang zijn,quote:Op donderdag 21 september 2006 19:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je wilt gewoon dat iedereen aan je geslachtsdeel komt snuffelen?
zullen we dan maar helpen, en om beurten hier dingen gaan roepen die je niet moet vergeten en alvast in je koffer kan stoppen ?quote:Op donderdag 21 september 2006 19:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar het is helemaal niet handig dat ik op een andere dag leef, want ik moet nog wat zaken regelen enzo, en ik raak in de stress daardoor.
Oh, nee alsjeblieft niet. Koffer inpakken is voor vrijdag, en dat is het nog niet.quote:Op donderdag 21 september 2006 19:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zullen we dan maar helpen, en om beurten hier dingen gaan roepen die je niet moet vergeten en alvast in je koffer kan stoppen ?
Condooms! Wie weet ontmoet je wel een knappe Italiaan,quote:Op donderdag 21 september 2006 19:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zullen we dan maar helpen, en om beurten hier dingen gaan roepen die je niet moet vergeten en alvast in je koffer kan stoppen ?
nee hoor, er moet wel ruimte blijven voor ook anderen die een plek verdienen in de gallerij der grotenquote:
quote:Op donderdag 21 september 2006 19:14 schreef liefie_ het volgende:
mijn mama kookt alleen lekker als er bezoek is
en ookal woon ik niet thuis tel ik blijkbaar niet als bezoek want ik moet gewoon dekken en afruimen
ja is het geen plaatjequote:Op donderdag 21 september 2006 19:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je wilt gewoon dat iedereen aan je geslachtsdeel komt snuffelen?
Condooms zijn toch niet nodig? Nonstop klasgenoten en leerkrachten om me heen, da's veilig zatquote:Op donderdag 21 september 2006 19:39 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Condooms! Wie weet ontmoet je wel een knappe Italiaan,. Wel foto's mee terug nemen hoor,
.
Heeft ze iets leuks te vertellen?quote:Op donderdag 21 september 2006 19:40 schreef wonderer het volgende:
De buurvrouw voert een telefoongesprek op het balkon. 2 meter van mijn open raam vandaan
quote:Op donderdag 21 september 2006 19:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heeft ze iets leuks te vertellen?
nou dan maar gewoon alvast de boeken voor de lessen van morgen klaar leggenquote:Op donderdag 21 september 2006 19:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, nee alsjeblieft niet. Koffer inpakken is voor vrijdag, en dat is het nog niet..
terug lullenquote:Op donderdag 21 september 2006 19:40 schreef wonderer het volgende:
De buurvrouw voert een telefoongesprek op het balkon. 2 meter van mijn open raam vandaan
Ja, maar daar zitten luchtgaatjes in, en die bevatten geen calorieën, dus eigenlijk is het goed voor de lijnquote:Op donderdag 21 september 2006 19:42 schreef Zwaffel het volgende:
ik eet tuk koekjes. Terwijl ik op dieet ben![]()
Ik heb maar twee lesuren, die boeken liggen al op school in mijn kluisjequote:Op donderdag 21 september 2006 19:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou dan maar gewoon alvast de boeken voor de lessen van morgen klaar leggen![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 19:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, maar daar zitten luchtgaatjes in, en die bevatten geen calorieën, dus eigenlijk is het goed voor de lijn.
de dramasquote:Op donderdag 21 september 2006 19:40 schreef wonderer het volgende:
Stallonequote:Op donderdag 21 september 2006 19:44 schreef Zwaffel het volgende:strax shade met syl stallone kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |