Huh? Is witlof tegenwoordig dan niet meer bitter?quote:Op donderdag 21 september 2006 18:39 schreef Thorical het volgende:
Het hart eruit snijden is tegenwoordig nergens voor nodig. Dat was het bittere van de witlof.
Ja dat snap ik ook welquote:Op donderdag 21 september 2006 19:04 schreef Matness het volgende:
het komt juist doordat je het hart eruitsnijdt.
doe je dat niet, blijft 'ie mooi aan elkaar zitten.
Nee, in iedergeval lang niet zo bitter als dat het tijden geweest is. Of jij moet nog steeds oude rassen bij de macroboer kopen of in de groententas vinden.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:47 schreef imago het volgende:
[..]
Huh? Is witlof tegenwoordig dan niet meer bitter?
Zou er nog verschil zitten tussen de Vlaamse witlof, en de Hollandse? De Witlofin de winkels is ongeveer 50/50 van afkomst...quote:Op donderdag 21 september 2006 21:12 schreef Isabeau het volgende:
Witlof is steeds minder bitter gekweekt zodat 'de gemiddelde Nederlander' het ook lekker zou vinden.
Staat meestal heel klein op het zelfde bordje als waarop de prijs staat. Maar het klopt niet altijdquote:Op donderdag 21 september 2006 21:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik baal er altijd van dat ze van de groente die ik in de supermarkt koop zelden de herkomst vermelden. Dus dat weet ik niet, highway101.
Stimmt. Ik werk zelf in een supermarkt, en de lvh is wel eens een probleem, wordt vaak vergeten. Ik zie overigens geen kwaliteitsverschil met Vlaamse Witlof, of Hollandse.quote:
En waarom wist ik niet niet eerderquote:Op donderdag 21 september 2006 18:33 schreef imago het volgende:
Ik kan best lekkere witlof met ham en kaas uit de oven maken
Omdat ik nooit voor jou kookquote:Op zaterdag 23 september 2006 10:10 schreef just me het volgende:
[..]
En waarom wist ik niet niet eerder
Daar moeten we dan maar eens verandering gaan inbrengenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |