quote:Op donderdag 21 september 2006 18:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
ja het is jammer veldmuis, ik had het je gegund...
En dit is helemaal van god los gewoon. FuifDuif dit is het bewijs dat god niet bestaat.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat een jaloers mannetje ben jij zegquote:Op donderdag 21 september 2006 18:14 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
mod geworden en nog liegen user/bashen ook
het iq van tegenwoordig
quote:Op donderdag 21 september 2006 18:22 schreef Herald het volgende:![]()
en ik was te laat om in Naam veranderen? dit nog te zeggen
![]()
:
en anders kun je misschien nog veldslachter heten! Dan denkt iedereen ook nog eens dat je keilink bent enzo!
Bijpassend icoontje:
[afbeelding]pas maar op vanachter,
veldslachter
Ik ben geloof ik echt de enige die er wél mee door kan, he?quote:Op donderdag 21 september 2006 18:14 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
mod geworden en nog liegen user/bashen ook
het iq van tegenwoordig
Ik mag toch hopen dat die kleur van jouw naam een flauw grapje is vergelijkbaar met de 'Yvonne op zwart' grapjes.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
Jij ook al mod?!quote:Op donderdag 21 september 2006 19:04 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik echt de enige die er wél mee door kan, he?
Kappen met dat gebash dus. Of kom minstens met íets meer inhoud, en íets minder rancune.
Pizza kan heel goed modden hoor.quote:Op donderdag 21 september 2006 19:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat die kleur van jouw naam een flauw grapje is vergelijkbaar met de 'Yvonne op zwart' grapjes.
wie ben jij?quote:Op donderdag 21 september 2006 19:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat die kleur van jouw naam een flauw grapje is vergelijkbaar met de 'Yvonne op zwart' grapjes.
hejj meg jij ook hierquote:Op donderdag 21 september 2006 18:20 schreef Megumi het volgende:
Ik ga KLB maar even in de opties verwijderen.
Is Yvonne er nogquote:Op donderdag 21 september 2006 19:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En ga je nu je polsen doorsnijden?quote:Op donderdag 21 september 2006 18:11 schreef veldmuis het volgende:
Na een zware sollicitatiebrief, een spannende twee weken wachten en ergens nog een ban tussendoor krijg ik net van m'n homie te horen dat ik geen mod geworden ben, ik had het zelf nog niet eens gezien, kende nagaan. Doodzonde gewoon! Ik hoop dat ik bezwaar kan aantekenen!!
Ben jij moderator? Wat een paniekaankoop.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
quote:Op donderdag 21 september 2006 18:22 schreef Herald het volgende:![]()
en ik was te laat om in Naam veranderen? dit nog te zeggen
![]()
:
en anders kun je misschien nog veldslachter heten! Dan denkt iedereen ook nog eens dat je keilink bent enzo!
Bijpassend icoontje:
[afbeelding]pas maar op vanachter,
veldslachter
Je bedoelt die bagger user, rot op naar je eigen land menquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Pizzakoppo de semi-lekkere Italiaan met een dikke plofkop spekvarkentje
Ja man echt een keilekker dingquote:Op vrijdag 22 september 2006 01:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Pizzakoppo de semi-lekkere Italiaan met een dikke plofkop spekvarkentje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |