Explorerquote:Op maandag 25 september 2006 14:23 schreef Even het volgende:
Deze week eens dit gitaartje proberen
[afbeelding]
Vind em wel heel vet maar aan de andere kant weer zo metal achtig...
En die spider II uiteraard![]()
Edit: Hoe heet zo'n model eigelijk? Net als Flying V zal dit beestje toch ook een naam moeten hebben?
Dat je dat niet weet, FOEI!quote:Op maandag 25 september 2006 14:23 schreef Even het volgende:
Deze week eens dit gitaartje proberen
[afbeelding]
Vind em wel heel vet maar aan de andere kant weer zo metal achtig...
En die spider II uiteraard![]()
Edit: Hoe heet zo'n model eigelijk? Net als Flying V zal dit beestje toch ook een naam moeten hebben?
dude, die Epi explorer is veel lelijkerquote:Op maandag 25 september 2006 14:35 schreef Even het volgende:
ESP EX met EMG ¤2.585,00![]()
Op de site van ESP stond 800 dollar.....
Vind het wel een vet model, is die Epiphone explorer gothic van goede kwaliteit? Jammer van de Floyd die daar standaard op zit![]()
Opzich gaat het me niet om die EMG's ik heb daar nog nooit mee gespeeld en nog nooit echt goed naar gekeken dus daar was ik niet naar opzoek... Maar ik wil wel een kwalitatief goed gitaartje eigenlijk..quote:Op maandag 25 september 2006 14:58 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
dude, die Epi explorer is veel lelijker
en je kunt net als ik van plan ben/was ook een goedkopere versie kopen en later EMG's ingooien. scheelt veel geld. behalve als je dat geen goed idee lijkt natuurlijk. maar dan heb je wel hetzelfde model.
Je kunt het beste de files van DKFH importeren in Cubase, Pro Tools of Loegic of iets derelijks. Dan heb je in die programma's diverse sporen om geluiden van DKFH te verwerken.quote:Op maandag 25 september 2006 14:00 schreef -Beer- het volgende:
Ik heb net Drumkit From Hell 2 geinstalleerd, maar kan iemand mij uitleggen hoe het werkt? Ik begrijp niet hoe ik hier goeie drumpartijen mee kan maken.![]()
ja dan moet je er gewoon een paar uitproberen denk ik..quote:Op maandag 25 september 2006 15:18 schreef Even het volgende:
[..]
Opzich gaat het me niet om die EMG's ik heb daar nog nooit mee gespeeld en nog nooit echt goed naar gekeken dus daar was ik niet naar opzoek... Maar ik wil wel een kwalitatief goed gitaartje eigenlijk..
DKFH 2 is kut, 't is ingewikkeld en het draait zwaarquote:Op maandag 25 september 2006 15:19 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Je kunt het beste de files van DKFH importeren in Cubase, Pro Tools of Loegic of iets derelijks. Dan heb je in die programma's diverse sporen om geluiden van DKFH te verwerken.
Iets mooiers als DKFH is er niet. Door die evolutie in de drumcomputers hoor je nagenoeg niet meer dat het is ingeprogrammeerd op een computer.quote:Op maandag 25 september 2006 15:23 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
DKFH 2 is kut, 't is ingewikkeld en het draait zwaar(op mijn ouwe takke pc wel ja
)
ik blijf gewoon bij EZdrummert, simpel, en goed genoeg voor mij.
Mooi, dan kan ik bij jou terecht als ik er niet uit kom!quote:Op maandag 25 september 2006 15:33 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Iets mooiers als DKFH is er niet. Door die evolutie in de drumcomputers hoor je nagenoeg niet meer dat het is ingeprogrammeerd op een computer.
maar dat is met EZdrummer ook zo, dkfh is gewoon onnodig moeilijk doen.quote:Op maandag 25 september 2006 15:33 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Iets mooiers als DKFH is er niet. Door die evolutie in de drumcomputers hoor je nagenoeg niet meer dat het is ingeprogrammeerd op een computer.
Ik krijg het ook niet aan de praat, maar goed, ik heb het dan ook niet gekocht, dusquote:Op maandag 25 september 2006 15:33 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Zo is dat bij DKFH ook als ik me niet vergis...quote:Op maandag 25 september 2006 15:48 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik krijg het ook niet aan de praat, maar goed, ik heb het dan ook niet gekocht, dus![]()
EZDrummer is gewoon een CD die je installeert, en hatsee, hij staat tussen je VST Plugins.![]()
onzin, want als je er eenmaal aan gewend bent is het niet anders! Wat de boer niet kent, eet hij niet, hé?quote:Op maandag 25 september 2006 15:48 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
maar dat is met EZdrummer ook zo, dkfh is gewoon onnodig moeilijk doen.
hmm, dan heb ik toch de verkeerde versie geritseld.quote:Op maandag 25 september 2006 15:51 schreef Ibanez het volgende:
[..]
Zo is dat bij DKFH ook als ik me niet vergis...
[..]
je mag de mijne wel hebbenquote:Op maandag 25 september 2006 16:01 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
hmm, dan heb ik toch de verkeerde versie geritseld.![]()
heb je een iso?quote:Op maandag 25 september 2006 16:26 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
je mag de mijne wel hebben![]()
Dude, kijk op de headstock. LTD is het submerk van ESP, net als Gibson/Epiphone. Alleen zijn de dure LTDs wel wat beter dan de doorsnee Epiphone.quote:Op maandag 25 september 2006 14:35 schreef Even het volgende:
ESP EX met EMG ¤2.585,00![]()
Op de site van ESP stond 800 dollar.....
Ja maar waar vind ik die dan ?!quote:Op maandag 25 september 2006 17:50 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Dude, kijk op de headstock. LTD is het submerk van ESP, net als Gibson/Epiphone. Alleen zijn de dure LTDs wel wat beter dan de doorsnee Epiphone.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |