abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42111826
Ik heb net Drumkit From Hell 2 geinstalleerd, maar kan iemand mij uitleggen hoe het werkt? Ik begrijp niet hoe ik hier goeie drumpartijen mee kan maken.
pi_42111860
Lekker dan!!
I will not mention Dean in this topic.
I Will not mention Dean in this topic.
....
pi_42111868
Steven Seagal dan
I Will not mention Dean in this topic.
....
  maandag 25 september 2006 @ 14:03:09 #154
126098 VaderJacob
Ik krijg nog geld van je!!
pi_42111916
quote:
Op maandag 25 september 2006 14:01 schreef Desensitized het volgende:
Steven Seagal dan
Gitaren
Voetbal
Steven Seagal
Maar jongens ik heb geen geld... tis echt waar!!
pi_42112423
Deze week eens dit gitaartje proberen

Vind em wel heel vet maar aan de andere kant weer zo metal achtig...

En die spider II uiteraard

Edit: Hoe heet zo'n model eigelijk? Net als Flying V zal dit beestje toch ook een naam moeten hebben?
......Signature-loos......
  maandag 25 september 2006 @ 14:27:14 #156
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_42112573
quote:
Op maandag 25 september 2006 14:23 schreef Even het volgende:

[afbeelding]

Edit: Hoe heet zo'n model eigelijk? Net als Flying V zal dit beestje toch ook een naam moeten hebben?
Explorer
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_42112644
Gracias
pi_42112768
quote:
Op maandag 25 september 2006 14:23 schreef Even het volgende:

[afbeelding]

Dat je dat niet weet, FOEI!

verkapte tvp ivm userreacties op tvps in eerdere posts enzo
pi_42112858
ESP EX met EMG ¤2.585,00

Op de site van ESP stond 800 dollar.....

Vind het wel een vet model, is die Epiphone explorer gothic van goede kwaliteit? Jammer van de Floyd die daar standaard op zit
pi_42113060
quote:
Op maandag 25 september 2006 14:35 schreef Even het volgende:
ESP EX met EMG ¤2.585,00

Vind het wel een vet model, is die Epiphone explorer gothic van goede kwaliteit? Jammer van de Floyd die daar standaard op zit
dude, die Epi explorer is veel lelijker
en je kunt net als ik van plan ben/was ook een goedkopere versie kopen en later EMG's ingooien. scheelt veel geld. behalve als je dat geen goed idee lijkt natuurlijk. maar dan heb je wel hetzelfde model.
pi_42113385
quote:
Op maandag 25 september 2006 14:58 schreef imported_sphinx het volgende:

[..]

dude, die Epi explorer is veel lelijker
en je kunt net als ik van plan ben/was ook een goedkopere versie kopen en later EMG's ingooien. scheelt veel geld. behalve als je dat geen goed idee lijkt natuurlijk. maar dan heb je wel hetzelfde model.
Opzich gaat het me niet om die EMG's ik heb daar nog nooit mee gespeeld en nog nooit echt goed naar gekeken dus daar was ik niet naar opzoek... Maar ik wil wel een kwalitatief goed gitaartje eigenlijk..
pi_42113399
quote:
Op maandag 25 september 2006 14:00 schreef -Beer- het volgende:
Ik heb net Drumkit From Hell 2 geinstalleerd, maar kan iemand mij uitleggen hoe het werkt? Ik begrijp niet hoe ik hier goeie drumpartijen mee kan maken.
Je kunt het beste de files van DKFH importeren in Cubase, Pro Tools of Loegic of iets derelijks. Dan heb je in die programma's diverse sporen om geluiden van DKFH te verwerken.

Owja:

wie weet raad?

Hoe start ik dit op? Ik kan met iemand samen een deal sluiten door 'voor ons zelf te beginnen'. Ik ben degene die de ruimte regelt en de financiën afhandeld, instrumenten en vertsterkers en ideeën ter beschikking stelt en de hypotheek gaat regelen. De tweede persoon (een geniale producer, mixer en master, waarvan ik denk dat hij het helemaal gaat maken omdat ie NU al diverse deals met labels heeft opdat al het werk van dat label 'onze' kant op komt) doet het mix, en produceer werk en masterd de boel, stelt versterkers, gitaren en mic's ter beschikking en heeft een complete thuisstudio vanwaar een professionele, kleinere, studio niet te onderscheiden is. Er moet misschien een investering gedaan worden om een iets grotere mixtafel aan te schaffen en eventueel wat mic's en kleinmateriaal. Tevens komt er boven de ruimte een eventuele 'chill' ruimte met slaapvertrekken en sanitair voor de mensen die de studio (incl. producer) willen huren voor een week. Het ondernemersplan ben ik op dit moment mee bezig, dat is niet het probleem. Wat wel?

- moet het een B.V. , V.O.F, of eenmanszaak worden (incl. 1 personeelslid)?
- Is er een startsubsidie zoals bij startende ondernemers het geval is in andere sectoren?
- Zijn er subsidies ter beschikking gesteld door NPI of iets dergelijks.

Wie heeft er hier ervaring met dit soort zaakjes?

[ Bericht 26% gewijzigd door Ibanez op 25-09-2006 15:31:02 ]
In The Presence Of Enemies!
pi_42113479
quote:
Op maandag 25 september 2006 15:18 schreef Even het volgende:

[..]

Opzich gaat het me niet om die EMG's ik heb daar nog nooit mee gespeeld en nog nooit echt goed naar gekeken dus daar was ik niet naar opzoek... Maar ik wil wel een kwalitatief goed gitaartje eigenlijk..
ja dan moet je er gewoon een paar uitproberen denk ik..
ik ga deze week een keer naar de American Guitar Store in Enschede om die explorert uit te proberen en misschien nog wat anders interessants
pi_42113536
quote:
Op maandag 25 september 2006 15:19 schreef Ibanez het volgende:

[..]

Je kunt het beste de files van DKFH importeren in Cubase, Pro Tools of Loegic of iets derelijks. Dan heb je in die programma's diverse sporen om geluiden van DKFH te verwerken.
DKFH 2 is kut, 't is ingewikkeld en het draait zwaar (op mijn ouwe takke pc wel ja )
ik blijf gewoon bij EZdrummert, simpel, en goed genoeg voor mij.
pi_42113912
quote:
Op maandag 25 september 2006 15:23 schreef imported_sphinx het volgende:

[..]

DKFH 2 is kut, 't is ingewikkeld en het draait zwaar (op mijn ouwe takke pc wel ja )
ik blijf gewoon bij EZdrummert, simpel, en goed genoeg voor mij.
Iets mooiers als DKFH is er niet. Door die evolutie in de drumcomputers hoor je nagenoeg niet meer dat het is ingeprogrammeerd op een computer.
pi_42114036
quote:
Op maandag 25 september 2006 15:33 schreef Ibanez het volgende:

[..]

Iets mooiers als DKFH is er niet. Door die evolutie in de drumcomputers hoor je nagenoeg niet meer dat het is ingeprogrammeerd op een computer.
Mooi, dan kan ik bij jou terecht als ik er niet uit kom!
Overigens kan je geen BV beginnen, want dan moet je een startkapitaal en aandeelhouders hebben. Subsidie vanuit het NPI wordt voor zover ik weet niet verstrekt. In nederland word namelijk de distributie van popmuziek gesubsidieerd en niet de productie.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_42114284
quote:

[..]

maar dat is met EZdrummer ook zo, dkfh is gewoon onnodig moeilijk doen.
  maandag 25 september 2006 @ 15:48:36 #168
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_42114301
quote:

[..]

Ik krijg het ook niet aan de praat, maar goed, ik heb het dan ook niet gekocht, dus
EZDrummer is gewoon een CD die je installeert, en hatsee, hij staat tussen je VST Plugins.
Check mijn band Glorybox
pi_42114364
quote:
Op maandag 25 september 2006 15:48 schreef Svyatagor het volgende:

[..]

Ik krijg het ook niet aan de praat, maar goed, ik heb het dan ook niet gekocht, dus
EZDrummer is gewoon een CD die je installeert, en hatsee, hij staat tussen je VST Plugins.
Zo is dat bij DKFH ook als ik me niet vergis...
quote:
Op maandag 25 september 2006 15:48 schreef imported_sphinx het volgende:

[..]

maar dat is met EZdrummer ook zo, dkfh is gewoon onnodig moeilijk doen.
onzin, want als je er eenmaal aan gewend bent is het niet anders! Wat de boer niet kent, eet hij niet, hé?
  maandag 25 september 2006 @ 16:01:39 #170
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_42114636
quote:
Op maandag 25 september 2006 15:51 schreef Ibanez het volgende:

[..]

Zo is dat bij DKFH ook als ik me niet vergis...
[..]
hmm, dan heb ik toch de verkeerde versie geritseld.
Check mijn band Glorybox
pi_42115191
quote:
Op maandag 25 september 2006 16:01 schreef Svyatagor het volgende:

[..]

hmm, dan heb ik toch de verkeerde versie geritseld.
je mag de mijne wel hebben
  maandag 25 september 2006 @ 17:22:22 #172
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_42116618
quote:
Op maandag 25 september 2006 16:26 schreef imported_sphinx het volgende:

[..]

je mag de mijne wel hebben
heb je een iso?
Check mijn band Glorybox
  maandag 25 september 2006 @ 17:50:05 #173
115209 NASDAQbastardo
Slaafzwepende blasfemie
pi_42117439
quote:
Op maandag 25 september 2006 14:35 schreef Even het volgende:
ESP EX met EMG ¤2.585,00

Dude, kijk op de headstock. LTD is het submerk van ESP, net als Gibson/Epiphone. Alleen zijn de dure LTDs wel wat beter dan de doorsnee Epiphone.
|: Emadd9 | Am6 :|
An amateur practices something until he can play it right, a pro practices it until he can't play it wrong
pi_42117679
Ik heb van t weekend een gitaar versterktje van me neef gekregen, een Washburn VGA30. Ik dacht eerst dat het niet zo veel soeps was toen ik hem op zijn Lond City Strat uitprobeerde. Maar thuis op me Ibanez Gio klonk ie eigelijk toch wel supper strak. Een snoeihard fel geluid met de distortion aan, bass eruit, middle hoog en gain voluit. Terwijl ie zonder distortion ook nog mooi warm klinkt, is weer eens wat anders als me Marshall MG15 (geef toe, leuk oefen versterktje en eventueel met PA installatie te gebruiken bij optredens ).
Hebben jullie ook ervaring met Washburn? Ik had er iig nog niks van gehoord.

Oja, binnekort ga ik ook optreden waarschijnlijk, met 2 leraren op een muziek avond op school. Mijn verzoek voor de muziek is Gang of Four of Mecano. Is nog allemaal regelen enzo, misschien moet ik nog ergens een dikke Marshall (of een andere) vandaan halen om te oefenen, maar dat zien we dan wel)

pi_42117997
quote:
Op maandag 25 september 2006 17:50 schreef NASDAQbastardo het volgende:

[..]

Dude, kijk op de headstock. LTD is het submerk van ESP, net als Gibson/Epiphone. Alleen zijn de dure LTDs wel wat beter dan de doorsnee Epiphone.
Ja maar waar vind ik die dan ?!

[ Bericht 14% gewijzigd door Even op 25-09-2006 18:44:45 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')