quote:Op donderdag 21 september 2006 17:34 schreef Tism het volgende:
Hmmmmmm, beschuit met muisjes! Gefeliciteerd!!![]()
Hmm, de enige troep die hier in huis ligt is een stapel oud papier, meer nietquote:Op donderdag 21 september 2006 17:40 schreef Skull-splitter het volgende:
Huisbaas heeft er weinig mee te maken, als ik genoeg troep laat slingeren dan trekt dat ook zomaar gedierte aan...
Dan zou je er zo vanaf moeten zijn: gewoon wegwerken...quote:Op donderdag 21 september 2006 17:42 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Hmm, de enige troep die hier in huis ligt is een stapel oud papier, meer niet
Tis al vanaf het begin (we zijn allemaal 1e bewoner) een probleempje
als je huisdieren mag van je huisbaas heb je er met een paar weken geen last meer van,quote:Op donderdag 21 september 2006 17:27 schreef Tommeke het volgende:
Nadat ik dinsdag weer thuiskwam na een weekendje uitrusten bij m'n oudersgaan, zag ik dat ik nog een zak met een half witbrood op m'n aanrecht had laten staan. Dit was best kut aangezien het oud was en ik het weg had moeten flikkeren. Het brood was ook niet helemaal wit meer.![]()
Maar nu het ergste, in de zak zaten gaten en het brood was half aangevreten.
Aangezien ik in een oud pand woon en je af en toe wel een muisje hoort wist ik meteen wie dat gedaan had.
Mjah, ik dacht nog, hmm al mijn brood nu maar op een hoog plankje in een blikken IKEA bak.
Gister had ik met een vriendin van me wat chips gekocht maar dit niet opgegeten waardoor dit nog op het aanrecht lag.
Jullie voelen het al aankomen beste reaguurders... vannacht om 2 uur werd ik wakker door geritsel, aangezien ik m'n lenzen niet in had, en ik op een hoogslaper slaap heb ik maar m'n hoofdkussen die kant opgeflikkerd.
Gelukkig hadden die kutbeesten de verpakking nog niet open!
Mijn klacht:
Kutmuizen op mijn aanrecht![]()
Kuthuisbaas die er niets aan doet![]()
Nu moet ik dus zelf maar vergif gaan strooien en valletjes uitzetten
Njah m'n huisgenoten stoppen ook alles weg in blikken etc in hoge kastjes.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:46 schreef werty het volgende:
[..]
als je huisdieren mag van je huisbaas heb je er met een paar weken geen last meer van,
me broer heeft/had ook muisjes,
(bepaalde mensen vinden het handig om voedsel niet in blikken ed op te bergen maar wel in stoffen zakken)
erg leuk voor de buren![]()
nu heeft hij 2 erg energieke poessies,![]()
alleen moet je wel tegen kadotjes op je kussen kunnen,![]()
Nee, die muizenkeutels overal zijn lekker.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:33 schreef JohanDaButcher het volgende:
Beter muizen dan ratten. Ratten zijn onhygienisch, muizen niet
Hey gek! ik krijg constant complimenten dat mijn kamer zo netjes is!quote:Op donderdag 21 september 2006 18:06 schreef Maikuuul het volgende:
Iew tommeke jij bent vies, was je wel ff je handen als je me een biertje aanrijkt ?
Lekkere grammaticaquote:Op donderdag 21 september 2006 18:11 schreef Megumi het volgende:
Post in een ander sub forum en weet niet hoe ik me toko netjes moet houden. Plus de specs van je brein en je IQ was wellicht wat beter geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |