abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42020146
Nadat ik dinsdag weer thuiskwam na een weekendje uitrusten bij m'n oudersgaan, zag ik dat ik nog een zak met een half witbrood op m'n aanrecht had laten staan. Dit was best kut aangezien het oud was en ik het weg had moeten flikkeren. Het brood was ook niet helemaal wit meer.
Maar nu het ergste, in de zak zaten gaten en het brood was half aangevreten.

Aangezien ik in een oud pand woon en je af en toe wel een muisje hoort wist ik meteen wie dat gedaan had.

Mjah, ik dacht nog, hmm al mijn brood nu maar op een hoog plankje in een blikken IKEA bak.
Gister had ik met een vriendin van me wat chips gekocht maar dit niet opgegeten waardoor dit nog op het aanrecht lag.
Jullie voelen het al aankomen beste reaguurders... vannacht om 2 uur werd ik wakker door geritsel, aangezien ik m'n lenzen niet in had, en ik op een hoogslaper slaap heb ik maar m'n hoofdkussen die kant opgeflikkerd.
Gelukkig hadden die kutbeesten de verpakking nog niet open!

Mijn klacht:
Kutmuizen op mijn aanrecht
Kuthuisbaas die er niets aan doet

Nu moet ik dus zelf maar vergif gaan strooien en valletjes uitzetten
pi_42020198
Muizen
pi_42020270
same here, sinds vorige week ook op mijn aanrecht.
net even wat doosjes en valletjes gekocht
  donderdag 21 september 2006 @ 17:34:58 #4
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_42020289
Hmmmmmm, beschuit met muisjes! Gefeliciteerd!!
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_42020370
quote:
Op donderdag 21 september 2006 17:34 schreef Tism het volgende:
Hmmmmmm, beschuit met muisjes! Gefeliciteerd!!

Gelukkig niet hé
Dan heb ik toch liever muizen die mijn beschuit opeten
pi_42020401
Beter muizen dan lemmingen
  donderdag 21 september 2006 @ 17:40:58 #7
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_42020444
Huisbaas heeft er weinig mee te maken, als ik genoeg troep laat slingeren dan trekt dat ook zomaar gedierte aan...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_42020463
Je kunt ook een kat lenen van iemand uit de buurt, en daarmee de muisjes te lijf gaan
pi_42020474
quote:
Op donderdag 21 september 2006 17:40 schreef Skull-splitter het volgende:
Huisbaas heeft er weinig mee te maken, als ik genoeg troep laat slingeren dan trekt dat ook zomaar gedierte aan...
Hmm, de enige troep die hier in huis ligt is een stapel oud papier, meer niet
Tis al vanaf het begin (we zijn allemaal 1e bewoner) een probleempje
  donderdag 21 september 2006 @ 17:46:05 #10
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_42020602
quote:
Op donderdag 21 september 2006 17:42 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Hmm, de enige troep die hier in huis ligt is een stapel oud papier, meer niet
Tis al vanaf het begin (we zijn allemaal 1e bewoner) een probleempje
Dan zou je er zo vanaf moeten zijn: gewoon wegwerken...

En ze zijn zo lief

Met de hand gevangen en bij de kinderboerderij eruit gezet...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_42020604
quote:
Op donderdag 21 september 2006 17:27 schreef Tommeke het volgende:
Nadat ik dinsdag weer thuiskwam na een weekendje uitrusten bij m'n oudersgaan, zag ik dat ik nog een zak met een half witbrood op m'n aanrecht had laten staan. Dit was best kut aangezien het oud was en ik het weg had moeten flikkeren. Het brood was ook niet helemaal wit meer.
Maar nu het ergste, in de zak zaten gaten en het brood was half aangevreten.

Aangezien ik in een oud pand woon en je af en toe wel een muisje hoort wist ik meteen wie dat gedaan had.

Mjah, ik dacht nog, hmm al mijn brood nu maar op een hoog plankje in een blikken IKEA bak.
Gister had ik met een vriendin van me wat chips gekocht maar dit niet opgegeten waardoor dit nog op het aanrecht lag.
Jullie voelen het al aankomen beste reaguurders... vannacht om 2 uur werd ik wakker door geritsel, aangezien ik m'n lenzen niet in had, en ik op een hoogslaper slaap heb ik maar m'n hoofdkussen die kant opgeflikkerd.
Gelukkig hadden die kutbeesten de verpakking nog niet open!

Mijn klacht:
Kutmuizen op mijn aanrecht
Kuthuisbaas die er niets aan doet

Nu moet ik dus zelf maar vergif gaan strooien en valletjes uitzetten
als je huisdieren mag van je huisbaas heb je er met een paar weken geen last meer van,
me broer heeft/had ook muisjes,
(bepaalde mensen vinden het handig om voedsel niet in blikken ed op te bergen maar wel in stoffen zakken)
erg leuk voor de buren

nu heeft hij 2 erg energieke poessies,
alleen moet je wel tegen kadotjes op je kussen kunnen,
  donderdag 21 september 2006 @ 17:47:53 #12
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_42020666
Ik zie in de binnenkant van mijn ogen, dat veldmuis een bezoekje komt brengen in dit topic.

Voortaan gewoon je boterhammen met boter smeren.
pi_42020862
quote:
Op donderdag 21 september 2006 17:46 schreef werty het volgende:

[..]

als je huisdieren mag van je huisbaas heb je er met een paar weken geen last meer van,
me broer heeft/had ook muisjes,
(bepaalde mensen vinden het handig om voedsel niet in blikken ed op te bergen maar wel in stoffen zakken)
erg leuk voor de buren

nu heeft hij 2 erg energieke poessies,
alleen moet je wel tegen kadotjes op je kussen kunnen,
Njah m'n huisgenoten stoppen ook alles weg in blikken etc in hoge kastjes.

We mogen geen huisdieren, maar het toeval wil dat ik gister toen ik die vriendin van me uitzwaaide per ongeluk een kat in ons huis heb ingesloten. Ik had hem vrijgelaten maar had em maar beter nog ff kunnen houden
  donderdag 21 september 2006 @ 17:56:17 #14
46468 corr
je moet lief zijn voor geiten
pi_42020929
Slaap jij in de keuken?
pi_42021133
Blegh, muizen in huis.
Die horen buiten te zijn.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_42021275
Ik heb een maand of wat weken geleden in 1 week zeker 8 muizen vermoord!

Ik was een tijdlang nogal slordig geweest met eten wegstoppen en dus is het regelmatig gebeurd dat ik bijv dacht lekker te kunnen ontbijten met croissantjes maar die dingen half weggevroten terugvond. Op een gegeven moment zaten er echt heel veel muizen, een heel fucking nest van een paar generaties, dat was echt niet leuk meer.

Toen heb ik alles maar heel goed weggestopt zodat ze opeens zowat verhongerden en dan raken ze in paniek en heb je ze zo ontzettend makkelijk te pakken! Keer op keer liepen ze in de val, jezus man, op het eind zaten de muizenhersenen en het bloed tegen de muur!

Ook gingen ze elke keer in een holle ruimte onder mijn hifi box zitten omdat ze daar voedsel hadden gehamsterd, tja als je dat weet dan ben je er op verdacht dus sloot ik ze op, en schudde ik ze boven een emmer water eruit. Ik ben op zich wel een redelijke softie maar ook mijn dierenliefde kent grenzen en ik wilde van die kutbeesten af dus werd het steeds makkelijker om ze met een goed gemikte slag met een zwaar whiskeyglas de hersens in te slaan.
Huppetee door de plee ermee, en ik was er vanaf. Zeker 4 muizen heb ik op die manier naar de andere wereld geholpen, de sukkels.

Daarna nog wel een paar keer wat muizen gehoord maar ze hebben nu door dat er niks meer te snaaien valt en ze zijn geschrokken van de slachtpartijen dus zitten ze nu waarschijnlijk bij de buren, ik heb er iig geen last meer van!
Unox, the worst operating system.
  donderdag 21 september 2006 @ 18:06:40 #17
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_42021303
Iew tommeke jij bent vies, was je wel ff je handen als je me een biertje aanrijkt ?
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_42021459
Post in een ander sub forum en weet niet hoe ik me toko netjes moet houden. Plus de specs van je brein en je IQ was wellicht wat beter geweest.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_42025939
Beter muizen dan ratten. Ratten zijn onhygienisch, muizen niet
'History will be kind to me, as I intend to write it'
Winston Churchill
pi_42026044
quote:
Op donderdag 21 september 2006 20:33 schreef JohanDaButcher het volgende:
Beter muizen dan ratten. Ratten zijn onhygienisch, muizen niet
Nee, die muizenkeutels overal zijn lekker.
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_42026217
Tis maar wat je lekker vind.
'History will be kind to me, as I intend to write it'
Winston Churchill
pi_42038115
quote:
Op donderdag 21 september 2006 18:06 schreef Maikuuul het volgende:
Iew tommeke jij bent vies, was je wel ff je handen als je me een biertje aanrijkt ?
Hey gek! ik krijg constant complimenten dat mijn kamer zo netjes is!
Al mijn huisgenoten hebben er ook last van, ik bewaar m'n eten nu heel consequent in afgesloten blikken van de IKEA etc.

Als ik dit weekend weer bij m'n ouders thuis thuis ben koop ik verdelgingsshit en muizenvallen bij de Lollerkarwei!
pi_42038119
quote:
Op donderdag 21 september 2006 18:11 schreef Megumi het volgende:
Post in een ander sub forum en weet niet hoe ik me toko netjes moet houden. Plus de specs van je brein en je IQ was wellicht wat beter geweest.
Lekkere grammatica

Als je het tegen mij hebt... geen zin om op IQ enzo in te gaan, studeer niet voor niets bedrijfskunde op uni niveau

Kijk, tis een meer dan 100 jaar oud pand waar in ik woon, vorig jaar 'gerestaureerd/verbouwd' door een stel Poolse werknemers van m'n huisbaas, maar niet echt zorgvuldig/professioneel blijkt wel weer.

Het enige afval wat hier rondslingert is een stapel oud papier wat op de gang ligt, we houden de toko erg netjes hier

[ Bericht 13% gewijzigd door Tommeke op 22-09-2006 05:13:58 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')