quote:Op donderdag 21 september 2006 16:01 schreef Gellius het volgende:
Hm, hmmn, ik twijfel tussen een werkgevers en een werknemersvertegenwoordiger uit - nou - de late jaren tachtig (sommige mensen zeggen: "de tachtiger jaren", maar daar behoor ik niet toe).
quote:Op donderdag 21 september 2006 16:07 schreef NoSigar het volgende:
Zo ziet hij er uit ja, groot geworden in het Wirtschaftswunder.
Maar dat is allemaal uiteraard onjuist.
quote:Op donderdag 21 september 2006 16:13 schreef Gellius het volgende:
Uiteraard. Mijnheer is namelijk ingenieur.
Zo jong ben ik anders niet meer, maar toch bedanktquote:Op donderdag 21 september 2006 16:45 schreef Gellius het volgende:
Merkwaardig toch hoe er alleen op een vers geopend topic leuke frisse jonge usertjes af lijken te komen Zou het zijn dat het naar versgebakken brood ruikt? Of pasgemaaid gras?
Natuurlijk, ga je gang, by al means: Zeg maar wie het is.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:15 schreef Tokay het volgende:
Mag ik meedoen?
Eenieder bepaalt zelf of hij tot het puikje behoort, Tokay. Da's het mooie van de RJPvD-reeks.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:15 schreef Tokay het volgende:
Mag ik meedoen?
Hoi!!!quote:Op donderdag 21 september 2006 20:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Hoi.
Druk, druk, druk met het werkquote:Op donderdag 21 september 2006 20:44 schreef Tokay het volgende:
[..]
Hoi!!!Waar zat je al die jaren?
Alles goed?
Jeuh ...quote:Op donderdag 21 september 2006 20:47 schreef Scrutinizer het volgende:
... en twee sterfgevallen, van nog jonge mensen, in m'n omgeving.
Afijn, leuk dat je er weer bent!quote:Op donderdag 21 september 2006 20:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Druk, druk, druk met het werk
En dat is dan weer minder... Jeetje.quote:... en twee sterfgevallen, van nog jonge mensen, in m'n omgeving.
quote:
Eén van beiden is op m'n verjaardag overledenquote:Jeuh ...![]()
Ja.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:14 schreef pyl het volgende:
Hmmmmmm .... een historicus?
Daar is hij best bekend mee geworden.quote:
Tnxquote:Op donderdag 21 september 2006 21:00 schreef pyl het volgende:
Tjee, nou sterkte ermee Scrutinizer.
ik moet nodig weer eens inkopen doen. Bongo Fury moet ook nog gekocht, weet je toch? Eind 60 en begin 70 vind ik wel de interessantste periode van de man. En nog vele, vele andere cd's dienen aangeschaft te worden.. Waar is m'n lijstje?quote:
Ken jij de cd Imaginary Diseases al? Hij kwam eerder dit jaar uit, met opnamen uit 1972. Moet je eens proberen; behoort meteen tot de beste instrumentale cd's Al was het maar om de zinnen te verzetten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |