wat is nou jou slechtste cover die je ooit gehoord hebt ?(nummer+ 2 uitvoerende bands)
dat blijft voor mij toch wel Under the bridge van de Red Hot Chili Peppers door all saints ()
't is uitgebracht, dus serieus, 'k snap d'r werkelijk niks van, is dit grappig of zou het mooi zijn?!
Het is een bak bagger en geen review waard...
quote:Nee dan die dance versie , the real life heet ie geloof ik, das pas erg.
Op donderdag 03 januari 2002 09:27 schreef spaceben het volgende:
Bassie en Adriaan - Bohemian Rhapsody't is uitgebracht, dus serieus, 'k snap d'r werkelijk niks van, is dit grappig of zou het mooi zijn?!
Het is een bak bagger en geen review waard...
quote:Logisch. Mick kan zelf namelijk ook niet zingen!
Op donderdag 03 januari 2002 15:51 schreef Bert-Jan het volgende:
satisfaction van de stones door britney spears![]()
![]()
![]()
dat mens ken niet zingen en dan zei mick jagger ook nog dat ie het wel goed vond
quote:mick zeker wel (hij wordt ietwat oud)
Op donderdag 03 januari 2002 16:11 schreef zaiga het volgende:[..]
Logisch. Mick kan zelf namelijk ook niet zingen!
quote:Lithium toch
Op donderdag 03 januari 2002 16:25 schreef BlueEyeZ het volgende:
Papa Roach heeft Smells like Teen Spirit gecovered, en dat was echt slecht.....
Ik heb het zowieso al niet op Papa Roach, omdat ze geen talent hebben, maar dat terzijde
(maar wel humor dan weer)
Hmm.. doe dan maar die R&B-versie van Bohemian Rhapsody, ik weet de naam van de 'artiesten' niet meer. Dat was pas echt een tenenkrommer, om die B&A-versie kan ik tenminste nog lachen.
quote:Voor mij niet, ik vind het een gaaf nummer. Erg leuk gedaan. Maar wat wil je ook met zulke wonderschone stemmen?
Op donderdag 03 januari 2002 09:12 schreef merulez het volgende:
dat blijft voor mij toch wel Under the bridge van de Red Hot Chili Peppers door all saints ()
quote:Hehe, klopt, daar schoten ze idd wat te kort... maar wat is Whole Again een prachtig nummer.
Op donderdag 03 januari 2002 16:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
Atomic Kitten - Eternal Flame
Sorry, maar als je die uithalen niet haalt, maak ze dan ook niet.
quote:Ja!
En Under The Bridge van Alll Saints is goed!
Dem, nergens te vinden op Morpheus... heeft iemand 'em toevallig voor me? *erg benieuwd is*
quote:IR_Baboon stuurt 'em me al
Op donderdag 03 januari 2002 23:38 schreef Zander het volgende:
Het is Bassie en Adriaan, samen met Paul de Leeuw. Hij staat iig op Audiogalaxy.
Waarom? Dit heeft toch geen uitleg nodig
..en al die onwetende kindertjes; 'Ik hoorde dat het een cover was. Ik vind het zo'n mooi nr. ...van wie is het orgineel dan?' ..om te huilen
Dat hele Atomic Kitten gedoe is zowiezow al waardeloos..
[Dit bericht is gewijzigd door M.a.r.i.e.k.j.e op 03-01-2002 23:45]
"Wat? van Michael Jackson? Echt niet, he!"
quote:*mond open valt* oh my gawd...
Op donderdag 03 januari 2002 23:45 schreef Zander het volgende:
Ik sprak laatst iemand die niet eens wist dat Smooth Criminal van Alien Ant Farm ook een cover was."Wat? van Michael Jackson? Echt niet, he!"
* Tijn gaat ff een nieuwe signature invullen
Dis niet slecht, dis hilarisch
quote:Volgens mij de Braids of zo. Maar dan moet ik echt diep in m'n geheugen gaan graven.
Op donderdag 03 januari 2002 23:27 schreef Zander het volgende:
Hmm.. doe dan maar die R&B-versie van Bohemian Rhapsody, ik weet de naam van de 'artiesten' niet meer. Dat was pas echt een tenenkrommer, om die B&A-versie kan ik tenminste nog lachen.
Je had toen ook een of andere gast die een soort elvis jasje over Nirvana nummers gooide.... aarrgghh.. wat was dat slecht..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |