je moet niet zeiken! vrouwen die amsterdams praten zijn net zo oke als anderen!quote:Op donderdag 21 september 2006 16:02 schreef De_Ananas het volgende:
Die Amsterdams praten, zo lelijk is dat![]()
Kerels die Amsterdams praten zijn stoer, vrouwen zijn kut.
quote:Op donderdag 21 september 2006 16:03 schreef Zwansen het volgende:
Het heeft juist wel wat, dat accent bij vrouwen.
als het maar geen fries isquote:Op donderdag 21 september 2006 16:03 schreef Zwansen het volgende:
Het heeft juist wel wat, dat accent bij vrouwen.
Idd, zo een zwoele stem met een zachte g, heerlijk hoe ze praten (ik heb het over Tilburg, weet niet of ze daar ook zo praten als in Br.)quote:Op donderdag 21 september 2006 16:04 schreef rival het volgende:
[..]
je moet niet zeiken! vrouwen die amsterdams praten zijn net zo oke als anderen!
oke, brabantse dames klinken wel et leukst
Je geeft me dus gelijk!quote:Op donderdag 21 september 2006 16:04 schreef rival het volgende:
[..]
je moet niet zeiken! vrouwen die amsterdams praten zijn net zo oke als anderen!
oke, brabantse dames klinken wel et leukst
Gut, ik zal me vannacht in slaap huilen dan maarquote:Op donderdag 21 september 2006 16:02 schreef De_Ananas het volgende:
Die Amsterdams praten, zo lelijk is dat![]()
Kerels die Amsterdams praten zijn stoer, vrouwen zijn kut.
nee hoor.. want na brabants komt amsterdams.... in friesland of in het oosten praten ze pas kut!quote:
quote:Op donderdag 21 september 2006 16:10 schreef Nosh het volgende:
Topictitel even verduidelijkt.
En vrouwen die plat Amsterdams of Haags praten, ieh.
Onder de rivieren is het nog wel schattig, met zo'n zachte g.
hahaa nee hoor.. Ik ga net toe dat elk accent wel kut is, bij man of vrouw, want iets wat de een wel een mooi accent vind, vind de ander weer ruk ..Mijn accent vind ik persoonlijk ook niet wat, maar ik heb em .. En gebruik em dan ook met trotsquote:Op donderdag 21 september 2006 16:09 schreef rival het volgende:
[..]
nee hoor.. want na brabants komt amsterdams.... in friesland of in het oosten praten ze pas kut!
sorry sjerren!![]()
Woonplaats: almelooooquote:Op donderdag 21 september 2006 16:42 schreef sjerren het volgende:
Mijn accent vind ik persoonlijk ook niet wat, maar ik heb em .. En gebruik em dan ook met trots![]()
whahhaa .. mjuh , en de helft van mn fam. uit een kutdorpje er naast wat nog ergers is , dus ik dubbel opquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |