Wat heb ik onder een steen gelegen? Gaan ze weg?quote:Op donderdag 21 september 2006 15:57 schreef buzzer het volgende:
Het waren tropenjaren op KLB.
Tnx for the good job
Gezippedquote:Op donderdag 21 september 2006 16:10 schreef weasel85 het volgende:
[..]
wat hebben ze gedaan voor jou![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 16:03 schreef Chriz2k het volgende:
The_Terminator, wanneer ga jij eens weg?
Klinkt als een afscheidsspeech van iemand op je werk die na 25 jaar vertrekt. Ook altijd een spreker met lovende woorden en hoe collegiaal ie niet was. Maar in zn hart denkt ie: Blij dat je op rot, nu ben ik tenminste belangrijk.quote:Op donderdag 21 september 2006 18:11 schreef The_Terminator het volgende:
Tha_T en Flugel, jullie hebben goed werk verricht en ik vind het dan ook jammer dat jullie vertrekken.
Maargoed, soms is het helaas niet anders...
quote:Op donderdag 21 september 2006 19:06 schreef flugeltje het volgende:JEUJ, ik ben van de baggeraars af
singing oe a flugel blij, singing oe a flugel blij....
Maar ik zal jullie echt allemaal missen hoor...
écht
Nah, zonder gein. Het was leuk met jullieEn het is mooi geweest, heb nu weer andere bezigheden binnen FOK! dus je ziet me zo af en toe nog wel eens voorbij komen...
Wat weet jij daar nou vanquote:Op donderdag 21 september 2006 18:35 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Klinkt als een afscheidsspeech van iemand op je werk die na 25 jaar vertrekt. Ook altijd een spreker met lovende woorden en hoe collegiaal ie niet was. Maar in zn hart denkt ie: Blij dat je op rot, nu ben ik tenminste belangrijk.
Laat 'm toch denken.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:09 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wat weet jij daar nou van![]()
En je hebt mij ook goed ingewerktquote:Op donderdag 21 september 2006 21:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Laat 'm toch denken.
Jij en ik weten allebei dat die afscheidswip geweldig was
heeft Sandstorm je weggepest?quote:Op donderdag 21 september 2006 21:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Laat 'm toch denken.
ik ga weer een midweekje in de He4rfstvakantiequote:Op donderdag 21 september 2006 16:03 schreef Chriz2k het volgende:
buzzer, wanneer ga jij eens weg?
Ik een lang weekendquote:Op vrijdag 22 september 2006 06:27 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik ga weer een midweekje in de He4rfstvakantie
iehl, nerdsex.quote:Op donderdag 21 september 2006 21:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Laat 'm toch denken.
Afscheidswip ? je bedoeld gewoon dat jij jezelf omhoog geneukt heb?quote:Op donderdag 21 september 2006 21:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Laat 'm toch denken.
Kenker, nou ben je alsnog mod. Ga je nu al mn topics sluitenquote:Op donderdag 21 september 2006 16:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik sluit me bij buzzer aan!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |