Op dikkers was het juist andersom:P De jongere studenten moesten de oudere aan het werk zettenquote:Op donderdag 21 september 2006 15:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
Is er misschien een groot leeftijdsverschil tussen de actieve en de lamme groepsleden? Ik merk zelf dat ik de iets jongere mensen meer moet stimuleren en min of meer de leiding op me moet nemen wil het project van de grond komen...
We zijn allemaal rond de 20, geen oudere of jongere personen. Ik neem ook vervolgens de leiding op me, maar ik merk steeds weer dat er verder ook niets van hun kant komt, ook al maak ik de beginstappenquote:Op donderdag 21 september 2006 15:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
Is er misschien een groot leeftijdsverschil tussen de actieve en de lamme groepsleden? Ik merk zelf dat ik de iets jongere mensen meer moet stimuleren en min of meer de leiding op me moet nemen wil het project van de grond komen...
Inderdaad, zo'n evaluatie waarbij je overige groepsleden een cijfer mag geven, en hun bijdrage mag beoordelen.quote:Op donderdag 21 september 2006 15:32 schreef Sirolf het volgende:
Heb ik hier ook last van...
De oplossing heet procesverslag. Als je dat moet maken moet je in het individuele deel daarvan gewoon uitdrukkelijk vermelden dat die knakkers niks hebben uitgespookt. Simpel zat.
Ik zit er ook aan te denken om alles naar voren te halen, maar ik sta er nogal zwak in. De persoon naast mij die ook veel werk verricht durft niet zo gauw zijn mond open te doen. Daarnaast hebben we de overige 6 man tegen ons wat averechts zal werken.quote:Op donderdag 21 september 2006 15:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dan moet je idd in het evaluatie gedeelte van het project keihard zijn over hoe het is gegaan. Al weet ik wel hoe moeilijk het is om echt hard over iemand te zijn die je persoonlijk goed kent...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |