quote:Op maandag 19 maart 2007 15:39 schreef G-lock het volgende:
Goed verhaal
...ik had er ook laatst eentje die geen code wist voor een kratje, en ook niet wist hoe ze moest vermigvuldigen dus die heeft 24 keer (eerst geteld hoeveel er in een krat zaten natuurlijk) één flesje gescant...
Niveau van topic daaltquote:Op maandag 19 maart 2007 18:36 schreef Kijkeensaan het volgende:
Niet zo negatief over kassakutten. Ik voel me aangesproken ja.![]()
Vind die Chinees niet zo goed... Afhalen vind ik sowieso niet zo geweldig... ga liever uit etenquote:Op maandag 19 maart 2007 18:49 schreef swollywood het volgende:
Dat moet haast wel de C1000 aan de Sellekamp zijn
In het zelfde winkelcentrum zit trouwens wel een donders goede afhaalchinees![]()
Ach, die bami is toch aangebrand!111!!!!23ROFLMAOquote:Op dinsdag 20 maart 2007 01:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
Goed stuk!
Bij ons is de Loller1000 afgefikt, om hierbij tevens de geweldige afhaalchinees mee de afgrond in te sleuren. Nu duurt 't weer een jaartje of wat voor ze alles herbouwd hebben. Om nog maar te zwijgen over de verzekering van de Chinees, of eigenlijk het ontbreken daarvan. Die zien we dus nooit meer terug. Hierdoor ben ik genoodzaakt mijn afhaalgerechten te halen bij de andere Chinees, dichtbij de lokale Plusmarkt, alwaar ze de bami niet zo lekker lang hebben als bij de andere afhaalchinees.
Bij onze school is ook een C1000 dat ze 'snelkassa' noemen. Maar volgens mij ben je sneller als je bij een normale kassa gaat staanquote:Op donderdag 21 september 2006 15:59 schreef DamzkoO het volgende:
Hahahaha top-verhaal, leuk geschreven!
Onze C1000 heeft wel zo'n snelkassa waar je met de chip betaald, erg handig voor als je ff wat te snacke wil halen
Gecondoleerd.quote:
Idd geniaalquote:Op donderdag 21 september 2006 15:33 schreef WalkingDisaster het volgende:
Helemaal gelezen
En mezelf ziek gelachen
Da's niet altijd waar.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:33 schreef teamlead het volgende:
les 1: de kortste rij duurt het langst
maar da's het punt niet
haha, ik moest lachenquote:Op donderdag 21 september 2006 15:29 schreef beelz het volgende:
Ik krijg mijn 4,40 terug en zeg tegen knekker die de hele tijd moest komen helpen dat hij beter bij kassakut kan blijven staan om zijn schoenen te sparen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |