Hee doe eens grappig in je eigen topics...quote:Op donderdag 21 september 2006 17:00 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
En wat vraag je daarvoor?![]()
sufkut..quote:Op donderdag 21 september 2006 19:06 schreef Corksterr het volgende:
Ik werk ook bij de c1000 als vakkenvuller, ik erger me ook steeds dood aan klanten. "Ja in de folder staat dat dit product ¤ 2,51 kost en kijk, hier op het bonnetje: ¤ 2,59!"
Dan pak ik altijd mijn portemonnee en geef ik ze het geld, geen zin om dat geld terugkrijgen weer helemaal te regelen bij een cassiere.
Oh nee?quote:Op donderdag 21 september 2006 19:27 schreef steve-urkel het volgende:
[..]
sufkut..
als ze betaald hebben, gaan ze nooit meer de winkel in hoor.. zuig je ook uit je middelvinger dit.
En die Caissiersquote:
Haha jij hebt nooit in een supermarkt gewerktquote:Op donderdag 21 september 2006 19:27 schreef steve-urkel het volgende:
[..]
sufkut..
als ze betaald hebben, gaan ze nooit meer de winkel in hoor.. zuig je ook uit je middelvinger dit.
En het zijn ook nog eens bessen eigenlijk. Bananen dus.quote:Op donderdag 21 september 2006 16:12 schreef beelz het volgende:
[..]
Mensen die hun groente en fruit niet zelf afwegen moeten ook een papercut krijgen.
Bananen zijn trouwens geen fruit maar kruid. Maar dat is het punt niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |