Maar ondertussen wél lekker de boel belasten en door blijven Fok!ken?quote:Op donderdag 21 september 2006 15:16 schreef present het volgende:
Volgens mij zit er wel ergens een breuk/scheurtje maar ik heb geen zin om naar de dokter te gaan
niet met die vingerquote:Op donderdag 21 september 2006 15:19 schreef Nosh het volgende:
[..]
Maar ondertussen wél lekker de boel belasten en door blijven Fok!ken?
En als je naar de doktor gaat, trekken ze de kosten van je 255 euro af die je aan het eind van het jaat terug zou krijgenquote:Op donderdag 21 september 2006 15:16 schreef present het volgende:
mijn klacht is dat mijn vinger zo pijn doet en dat ze je in het ziekenhuis/bij de dokter toch alleen maar mishandelen (
ookquote:Op donderdag 21 september 2006 15:24 schreef ANWB het volgende:
[..]
En als je naar de doktor gaat, trekken ze de kosten van je 255 euro af die je aan het eind van het jaat terug zou krijgen![]()
Neenquote:Op donderdag 21 september 2006 15:26 schreef present het volgende:
[..]
ook
en wil je die typo ff uit je quote halen?
huisartsenbezoek telt niet mee voor de aftrek van de no-claim korting.quote:Op donderdag 21 september 2006 15:24 schreef ANWB het volgende:
[..]
En als je naar de doktor gaat, trekken ze de kosten van je 255 euro af die je aan het eind van het jaat terug zou krijgen![]()
gaat alweer beter(is gisteren gebeurd en getypt)quote:Op donderdag 21 september 2006 15:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
Vinger gekneusd misschien?Naar de dokter ermee.Zo voorkom je erger.
Waarom nietquote:Op donderdag 21 september 2006 15:31 schreef Gripper het volgende:
[..]
huisartsenbezoek telt niet mee voor de aftrek van de no-claim korting.
ben EHBO'er dus weet ik ook welquote:Op donderdag 21 september 2006 15:31 schreef Gripper het volgende:
[..]
huisartsenbezoek telt niet mee voor de aftrek van de no-claim korting.
Maar, als het pijn doet, vooral niet gaan. http://limits.climbing.nl/archief/medisch/vingers.html
Als je alleen een pees hebt verrekt, niks meer met die vinger doen, gaat vanzelf over. Kost veel tijd.
Als er inderdaad een pees is losgescheurd van de ringbandjes (dat zie je als je je vinger buigt, je buigpees staat dan strak tegen de huid) dan moet dat operatief worden verholpen.
neen. je miept.quote:
nee mijn wijsvingerquote:Op donderdag 21 september 2006 16:01 schreef R-Tech het volgende:
* R-Tech checkt present's usericon..
die vinger toevallig?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |