Joop Klepzeiker gelezenquote:Op donderdag 21 september 2006 14:31 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Het zit zo: mijn geile bovenbuurvrouw heb nogal een actief seksleven, en daarbij schijnt ze ook spuitend klaar te komen als ze gebeft danwel gelikt wordt. Dan zit ik weer met de gebakken (kut met) peren omdat dat vocht dan langzaam door mijn plafond heensijpelt en een enorme rotzooi maakt. Hoe ken ik mijn plafond daartegen impregneren?
dit is er nog maar 1quote:Op donderdag 21 september 2006 14:39 schreef opgebaarde het volgende:
tijd voor grootste kuttopic van de maand verkiezing
Dat schijnt?quote:Op donderdag 21 september 2006 14:31 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Het zit zo: mijn geile bovenbuurvrouw heb nogal een actief seksleven, en daarbij schijnt ze ook spuitend klaar te komen als ze gebeft danwel gelikt wordt. Dan zit ik weer met de gebakken (kut met) peren omdat dat vocht dan langzaam door mijn plafond heensijpelt en een enorme rotzooi maakt. Hoe ken ik mijn plafond daartegen impregneren?
nee NIek, het is gewoon vreselijk spul. Je ken je plafond duizend maal impregneren maar het komt ja overal doorheen!quote:Op donderdag 21 september 2006 14:46 schreef niekth het volgende:
[..]
Dat schijnt?
Ik denk dat dit meer een eigen schuld, dikke bult-verhaaltje is. Had je maar niet moeten seksen op je eigen plafond.
Wat zij zegt!quote:Op donderdag 21 september 2006 14:51 schreef roque79 het volgende:
haar bij je in huis nemen , dan zitten jouw onderburen met het probleem
dat maakt de zak duidelijkquote:Op donderdag 21 september 2006 14:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
Overdrijven is ook een vak.
en na 9 maanden groeien de koters aan het plafon, dank je de doekoe zegquote:Op donderdag 21 september 2006 15:32 schreef PsyCha het volgende:
mss moet je het impregneren met je zaad
wat? de buurvrouw of het plafond?quote:Op donderdag 21 september 2006 15:32 schreef PsyCha het volgende:
mss moet je het impregneren met je zaad
doe maar de buurvrouw , het probleem bij de bron aanpakken!quote:Op donderdag 21 september 2006 17:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat? de buurvrouw of het plafond?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |