abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42014700
Dus ik vanmorgen zo tegen een viaduct opfietsen, redelijk snel want ik was laat... kijk ik links van me komt er een oma op de fiets voorbij. Ik zo WTF??? Waarom fietst die bejaarde zo fokking hard? Heeft ze dus zo'n fiets met een hulpmotortje:

Nadat ze me ingehaald had voegde ze 10 cm voor mijn voorband naar rechts, en bij de afdaling van het viaduct stopt ze met trappen waardoor ik genoodzaakt was haar weer in te halen. BLIJF DAN TRAPPEN HOERRR!

Klacht: bejaarden moeten gewoon weer op normale fietsen fietsen, want nu vallen ze fietsers met haast lastig. Ik snap het hele punt van die fietsen sowieso niet want bejaarden hebben alle tijd van de wereld.
pi_42014777
je bent gepwnd
pi_42014880
hihi dan moet je toch eens aan je conditie gaan werken Dan komen ze je ook niet meer voorbij
Crikey! / I LOVE Koala's and Wombats :))
No money?? then no honey :P
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 21 september 2006 @ 14:26:57 #4
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_42014900
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_42014911
ik fietste vooraan na een stoplicht, ik ownde zo'n 20 man. Alleen dat mens met die hulpmotor was sneller.
pi_42014932
Als je het niet lukt een oud lijk voor bij te rijden ben je zelf al aan het dood gaan of bejaard aan het worden.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_42015007
stel je aan. bij ons in het dorp hebben wij al jaren last van hangbejaarden; leipe gasten

zie foto

pi_42015198
pi_42015353
quote:
Op donderdag 21 september 2006 14:21 schreef MaxPower het volgende:
Klacht: bejaarden moeten gewoon weer op normale fietsen fietsen, want nu vallen ze fietsers met haast lastig.
Kennelijk had je ook weer niet ZO'N haast, anders was deze ouwe tang je niet voorbij gegaan...
Of je conditie is überkut natuurlijk.
Of allebei.
In any case:
LOSER
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_42015460
quote:
Op donderdag 21 september 2006 14:42 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Kennelijk had je ook weer niet ZO'N haast, anders was deze ouwe tang je niet voorbij gegaan...
Of je conditie is überkut natuurlijk.
Of allebei.
In any case:
LOSER
quote:
Op donderdag 21 september 2006 14:27 schreef MaxPower het volgende:
ik fietste vooraan na een stoplicht, ik ownde zo'n 20 man. Alleen dat mens met die hulpmotor was sneller.
pi_42016008
....

dus....?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_42017101
quote:
Op donderdag 21 september 2006 14:27 schreef MaxPower het volgende:
en die andere 20 waren kinderen van 2 jaar op hun driewielertjes zeker
Crikey! / I LOVE Koala's and Wombats :))
No money?? then no honey :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')