abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42042780
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 11:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Nintendo staat gelijk aan goede service, net als Microsoft met de Xbox.

Sony daarentegen...
Geen ervaring mee, m'n ps2 is nog nooit stuk gegaan.
Maar goed, zoveel speel ik er nou ook weer niet op .
IK HEB MIJN ECHTE CLUB EN HAAR SUPPORTERS VERRADEN.
pi_42043652
quote:
TGS 2006: Metal Slug Heads to Xbox Live Arcade
SNK Playmore title going to the 360's XBLA.
by Luke Smith, 09/22/2006
According to a pamphlet being handed out at the Tokyo Game Show by SNK Playmore, a version of Metal Slug is being brought to Xbox Live Arcade. From the look of the art in the pamphlet this may be Metal Slug 1 coming to XBLA. The text on the pamphlet translates to "the original."

SNK Playmore does not list a release date in the pamphlet for the Metal Slug title. Given the sketchy history Microsoft's had with Xbox Live Arcade titles of late (hello, Lumines) -- we're betting Metal Slug will appear on Xbox Live Arcade in 2007.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_42043751
Die had ik op mn Neo Geo. Vond het niet geweldig moet ik zeggen.

Wanneer komt Mortal Kombat 3 uit op Arcade?
Houd van een lijntje.
pi_42043773
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 12:18 schreef Tain het volgende:

[..]
ik vind dat het weer eens tijd word voor een nieuwe xbox arcade game..
Al die ports van die antieke games van 20 jaar oud heb ik nou wel gezien.
Word weer tijd voor een cloning clyde, outpost kaloki x, hexic, geometry wars of weet ik veel wat.
Iets nieuws iig!
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_42044145
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 12:23 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

ik vind dat het weer eens tijd word voor een nieuwe xbox arcade game..
Al die ports van die antieke games van 20 jaar oud heb ik nou wel gezien.
Word weer tijd voor een cloning clyde, outpost kaloki x, hexic, geometry wars of weet ik veel wat.
Iets nieuws iig!
Aan die ports ga ik mijn geld ook niet uitgeven, leuk voor de liefhebber, maar ik heb geen 360 om 20 jaar oude games te kunnen spelen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_42044275
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 12:37 schreef Tain het volgende:

[..]

Aan die ports ga ik mijn geld ook niet uitgeven, leuk voor de liefhebber, maar ik heb geen 360 om 20 jaar oude games te kunnen spelen
vind ze sowieso te duur voor wat je er voor terug krijgt, het meeste is al shareware en gratis te downloaden voor de pc.
Het zijn allemaal van die games die je 10 minuten speelt en denkt "Ah kijk dat ken ik nog van vroeger!"
om het vervolgens nooit meer op te starten
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  vrijdag 22 september 2006 @ 12:48:14 #157
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_42044464
Die GoW interview op marketplace is wel praat moet ik zeggen
pi_42045000
quote:
Microsoft's Tokyo Game Show demonstration of Forza Motorsport 2 has quietly confirmed speculation that the game won't be out until the first quarter of 2007.

Producers in Japan are reportedly saying the code's about 60 percent finished.

That's a bit of a shame then, and probably won't do sales of the Wireless Racing Wheel, due out this Christmas, any favours.

Then again the first Forza, on Xbox 1, was a bit special, despite people predicting its catastrophic failure pre-release, so it's fair to say that the chaps at Turn 10 deserve the benefit of the doubt.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_42045508
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 12:41 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

vind ze sowieso te duur voor wat je er voor terug krijgt, het meeste is al shareware en gratis te downloaden voor de pc.
Het zijn allemaal van die games die je 10 minuten speelt en denkt "Ah kijk dat ken ik nog van vroeger!"
Leaderboards

Daarom heb ik ook niks met Virtual Console van Nintendo. Games spelen die allemaal zwaar verouderd zijn (en dus vaak niet eens meer echt leuk spelen) zonder dat er ook maar iets is toegevoegd. Denk dat het een hoop mensen tegen gaat vallen. Hoop het niet voor hun uiteraard.
pi_42046731
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 12:41 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Frogger heb ik vele uren gespeeld anders
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  vrijdag 22 september 2006 @ 14:25:33 #161
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_42047282
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 13:24 schreef Mystikvm het volgende:
Daarom heb ik ook niks met Virtual Console van Nintendo. Games spelen die allemaal zwaar verouderd zijn (en dus vaak niet eens meer echt leuk spelen) zonder dat er ook maar iets is toegevoegd. Denk dat het een hoop mensen tegen gaat vallen. Hoop het niet voor hun uiteraard.
Offtopic maar inderdaad ik heb het er ook niet zo op, met xbox live arcade games op geometry wars na heb ik steeds zo iets gehad van tis 5 minuten nostalgisch en daarna start ik het niet meer op koop ze dan ook doorgaans niet en bij nintendo zal ik wel het zelfde hebben, mario 3 is ff leuk zelde ook en daarna wil je toch echt iets wat er niet een potje kut uit zit ^^.

Sowieso spreekt het hele idee van games downloaden mij niet zo aan, ik ben bang dat ze daar helemaal naartoe aan het gaan zijn, alles downloaden op je hardeschijven maar ik vind het doorgaans wel leuk er een mooi doosje bij te kopen ^^.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  vrijdag 22 september 2006 @ 15:15:29 #163
145074 Diablos79
Fear the wrath of the devil
pi_42048471
* Diablos79 heeft nu ook een 360..
Don't be afraid, be terrified!
PSN: Diablos1979
http://noviomagum.myminicity.com/
pi_42048548
Tof

Welke games? Ik verwacht wel een kleine review
  vrijdag 22 september 2006 @ 15:22:10 #165
145074 Diablos79
pi_42048664
Saints Row(zat erbij) en Dead Rising. En reviews schrijf ik wel als ik ze helemaal uit heb
pi_42048863
Kijk, gelijk de goede spellen.
Houd van een lijntje.
  vrijdag 22 september 2006 @ 15:39:26 #167
145074 Diablos79
pi_42049121
Dead Rising is zeker cool. Saints Row moet ik nog checken maar GTA vind ik ook wel leuk dus neem aan dat ik me daar ook wel mee kan vermaken.
pi_42049148
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 11:05 schreef Forau_Diavolina het volgende:

[..]

Ja die had ik ook gevonden, maar de link op die pagina doet het niet en echt veel wijzer wordt ik er niet van.
Ik heb hem direct aangesloten op het modem, dus problemen met een gedeelde pc of routerinstellingen heb ik niet.
Zou dat kreng van een modem van mij dan niet compatible zijn?
Modem gereset? Want bij mij deed die dat ook toen ik hem rechtstreeks op modem had aangesloten! Na reset deed hij het wel!
het leven is te kort om te discussieren, dus heb ik altijd gelijk!
  vrijdag 22 september 2006 @ 15:52:28 #169
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_42049427
Mmm ik heb een tijdje terug mijn xbox opgestuurd en heb dezelfde terug gekregen maar nu zonder het eerdere deffect. Alleen telkens als ik nu op xbox live wil moet ik eerst uitloggen met alle accounts zo een test laten uitvoeren, dan vind ie niks, en daarna kan ik weer met mijn account online en op xbox live in loggen. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben of moet ik de helpdesk weer eens bellen... heu half uur wachten

En bij saven bij elk spel vraagt ie eerst om het medium te selecteren (de hd is de enige die er staat) is dit normaal dit kan ik me neit herinneren?
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  Eindredactie Games vrijdag 22 september 2006 @ 15:56:22 #170
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_42049523
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 15:52 schreef Frag_adder het volgende:
Mmm ik heb een tijdje terug mijn xbox opgestuurd en heb dezelfde terug gekregen maar nu zonder het eerdere deffect. Alleen telkens als ik nu op xbox live wil moet ik eerst uitloggen met alle accounts zo een test laten uitvoeren, dan vind ie niks, en daarna kan ik weer met mijn account online en op xbox live in loggen. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben of moet ik de helpdesk weer eens bellen... heu half uur wachten
handmatig je ip adres instellen en het werkt als een zonnetje
quote:
En bij saven bij elk spel vraagt ie eerst om het medium te selecteren (de hd is de enige die er staat) is dit normaal dit kan ik me neit herinneren?
dat heb ik ook !
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_42049746
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 12:48 schreef Atuniel het volgende:
Die GoW interview op marketplace is wel praat moet ik zeggen
deze GoW trailer spreekt me enorm aan: http://www.gametrailers.com/player.php?id=8195&type=wmv&pl=game

- "do you believe in monsters or the things that live under your bed, do you believe nightmares are real.....are you afraid" ...
- "of the dark!" .....
- "most urban legends are based on facts!"
- "Tell me about it...!"

WWWRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGGHHH!!!!!!
pi_42050049
Geef mij maar Bioshock
Houd van een lijntje.
pi_42050216
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 16:15 schreef Erwtensoep het volgende:
Geef mij maar Bioshock
Bioshock wordt sowieso een topper, kan gewoon niet mis gaan met de mensen van System Shock.
  vrijdag 22 september 2006 @ 16:28:30 #174
132842 Legendkiller
The one and only
pi_42050370
Xbox Live Vision (camera) binnen. Leuk klein dingetje die een goed beeld geeft, nu nog échte games waar hij in te gebruiken is.
Welcome to the future
pi_42051004
heeft iemand een andere link voor dat gameplay filmpje van blue dragon, de link op games.fok.nl doet niet bij mij..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')