Geen ervaring mee, m'n ps2 is nog nooit stuk gegaan.quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:44 schreef Erwtensoep het volgende:
Nintendo staat gelijk aan goede service, net als Microsoft met de Xbox.
Sony daarentegen...
quote:TGS 2006: Metal Slug Heads to Xbox Live Arcade
SNK Playmore title going to the 360's XBLA.
by Luke Smith, 09/22/2006
According to a pamphlet being handed out at the Tokyo Game Show by SNK Playmore, a version of Metal Slug is being brought to Xbox Live Arcade. From the look of the art in the pamphlet this may be Metal Slug 1 coming to XBLA. The text on the pamphlet translates to "the original."
SNK Playmore does not list a release date in the pamphlet for the Metal Slug title. Given the sketchy history Microsoft's had with Xbox Live Arcade titles of late (hello, Lumines) -- we're betting Metal Slug will appear on Xbox Live Arcade in 2007.
ik vind dat het weer eens tijd word voor een nieuwe xbox arcade game..quote:
Aan die ports ga ik mijn geld ook niet uitgeven, leuk voor de liefhebber, maar ik heb geen 360 om 20 jaar oude games te kunnen spelenquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik vind dat het weer eens tijd word voor een nieuwe xbox arcade game..
Al die ports van die antieke games van 20 jaar oud heb ik nou wel gezien.
Word weer tijd voor een cloning clyde, outpost kaloki x, hexic, geometry wars of weet ik veel wat.
Iets nieuws iig!
vind ze sowieso te duur voor wat je er voor terug krijgt, het meeste is al shareware en gratis te downloaden voor de pc.quote:Op vrijdag 22 september 2006 12:37 schreef Tain het volgende:
[..]
Aan die ports ga ik mijn geld ook niet uitgeven, leuk voor de liefhebber, maar ik heb geen 360 om 20 jaar oude games te kunnen spelen
quote:Microsoft's Tokyo Game Show demonstration of Forza Motorsport 2 has quietly confirmed speculation that the game won't be out until the first quarter of 2007.
Producers in Japan are reportedly saying the code's about 60 percent finished.
That's a bit of a shame then, and probably won't do sales of the Wireless Racing Wheel, due out this Christmas, any favours.
Then again the first Forza, on Xbox 1, was a bit special, despite people predicting its catastrophic failure pre-release, so it's fair to say that the chaps at Turn 10 deserve the benefit of the doubt.
Leaderboardsquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:41 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
vind ze sowieso te duur voor wat je er voor terug krijgt, het meeste is al shareware en gratis te downloaden voor de pc.
Het zijn allemaal van die games die je 10 minuten speelt en denkt "Ah kijk dat ken ik nog van vroeger!"
om het vervolgens nooit meer op te starten
Frogger heb ik vele uren gespeeld andersquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:41 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
vind ze sowieso te duur voor wat je er voor terug krijgt, het meeste is al shareware en gratis te downloaden voor de pc.
Het zijn allemaal van die games die je 10 minuten speelt en denkt "Ah kijk dat ken ik nog van vroeger!"
om het vervolgens nooit meer op te starten
Offtopic maar inderdaad ik heb het er ook niet zo op, met xbox live arcade games op geometry wars na heb ik steeds zo iets gehad van tis 5 minuten nostalgisch en daarna start ik het niet meer opquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:24 schreef Mystikvm het volgende:
Daarom heb ik ook niks met Virtual Console van Nintendo. Games spelen die allemaal zwaar verouderd zijn (en dus vaak niet eens meer echt leuk spelen) zonder dat er ook maar iets is toegevoegd. Denk dat het een hoop mensen tegen gaat vallen. Hoop het niet voor hun uiteraard.
Modem gereset? Want bij mij deed die dat ook toen ik hem rechtstreeks op modem had aangesloten! Na reset deed hij het wel!quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:05 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Ja die had ik ook gevonden, maar de link op die pagina doet het niet en echt veel wijzer wordt ik er niet van.
Ik heb hem direct aangesloten op het modem, dus problemen met een gedeelde pc of routerinstellingen heb ik niet.
Zou dat kreng van een modem van mij dan niet compatible zijn?
handmatig je ip adres instellen en het werkt als een zonnetjequote:Op vrijdag 22 september 2006 15:52 schreef Frag_adder het volgende:
Mmm ik heb een tijdje terug mijn xbox opgestuurd en heb dezelfde terug gekregen maar nu zonder het eerdere deffect. Alleen telkens als ik nu op xbox live wil moet ik eerst uitloggen met alle accounts zo een test laten uitvoeren, dan vind ie niks, en daarna kan ik weer met mijn account online en op xbox live in loggen. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben of moet ik de helpdesk weer eens bellen... heu half uur wachten
dat heb ik ook !quote:En bij saven bij elk spel vraagt ie eerst om het medium te selecteren (de hd is de enige die er staat) is dit normaal dit kan ik me neit herinneren?
deze GoW trailer spreekt me enorm aan: http://www.gametrailers.com/player.php?id=8195&type=wmv&pl=gamequote:Op vrijdag 22 september 2006 12:48 schreef Atuniel het volgende:
Die GoW interview op marketplace is wel praat moet ik zeggen
Bioshock wordt sowieso een topper, kan gewoon niet mis gaan met de mensen van System Shock.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:15 schreef Erwtensoep het volgende:
Geef mij maar Bioshock
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |