Van die vrouwtjes die net de helft dr uit geepileerd hebben bedoel je. Ja, komisch. Vooral als ze dan zo'n boogje maken omdat ze denken dat het sexy is om steeds te kijken alsof je je eigen naam bent vergeten.quote:Op donderdag 21 september 2006 13:02 schreef Razor21 het volgende:
En dan op de plek waar de wenkbrauwen zouden moeten zitten is de huis een stuk roder dan de rest van de huid
Dan weet ik niet waar jij precies van houdt maar diegene die ik dat zie doen zijn de 60 toch wel aardig gepasseerd...quote:Op donderdag 21 september 2006 13:05 schreef Brain23 het volgende:
Je hebt toch ook van die meiden die alles weg hebben geschoren o.i.d. en dan met een potloodje wenkbrouwen tekenen. ook wel komische.
Of getekend met potloodquote:Op donderdag 21 september 2006 13:16 schreef myrth het volgende:
zijn ook mensen die ze laten tatooeren das pas lelijk![]()
Die ben ik nog niet tegengekomen, de dames waarbij ik het gezien heb zijn tussen de 18 en 28 jaar ofzo.quote:Op donderdag 21 september 2006 13:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dan weet ik niet waar jij precies van houdt maar diegene die ik dat zie doen zijn de 60 toch wel aardig gepasseerd...
Kom onder die steen vandaan, daar beginnen ze tegenwoordig op hun 16e al mee hoor...quote:Op donderdag 21 september 2006 13:07 schreef Netsplitter het volgende:
Dan weet ik niet waar jij precies van houdt maar diegene die ik dat zie doen zijn de 60 toch wel aardig gepasseerd...
Kom jij wel eens buiten ?quote:Op donderdag 21 september 2006 13:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee, ik mag niet...quote:
Liefst scheef, de ene hoger dan de andere en als het echt meezit ook dikker!quote:Op donderdag 21 september 2006 13:42 schreef okkie-man het volgende:
Vrouwen die wenkbrouwen eraf halen en er z'n streep optekenen
Juist, dat bedoel ikquote:Op donderdag 21 september 2006 13:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Liefst scheef, de ene hoger dan de andere en als het echt meezit ook dikker!![]()
Mooooooooi, en dan barbie roze lippenstift, een laag plamuur, glimmende blauwe oogschaduw en 10 lagen mascara!quote:
En zich maar afvragen waarom ze door jan en alleman gepaald worden wegens het eruit zien als een hoerquote:Op donderdag 21 september 2006 14:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mooooooooi, en dan barbie roze lippenstift, een laag plamuur, glimmende blauwe oogschaduw en 10 lagen mascara!![]()
(Je vraagt je af of ze het resultaat zelf wel in de spiegel hebben bekeken!)![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 14:44 schreef Maatn het volgende:
Whehehe ja dat is echt maximale kansloosheidIk ken ook iemand die dat heeft. Wat een palingverkoper is dat zeg
![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 13:36 schreef Devlinsect het volgende:
Vrouwen die de wenkbrauwen weghalen en hem hoger neer tekenen![]()
quote:
Een gum bedoel jequote:Op donderdag 21 september 2006 19:06 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Waaaauuuuw
* rent naar de kast om epileerapparaatje te pakken![]()
OMGquote:
tegenwoordig ook veeeeeeeeel jongeren die dat doen or.. ik vind het in elk geval 3 keer nix.. ik vind het altijd zo nep lijken, laat mij dan maar gewoon simpel naturel er uizien, beter dan dat neppe... wat voor geen porem staat..maja wie ben ik om daar eigelijk over te klagen ? ach we zitten in het klaagbak, dus dan mag het..quote:Op donderdag 21 september 2006 13:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |