Prima toch, kom je vanzelf bij het NRC/FD uitquote:Op donderdag 21 september 2006 12:14 schreef lurf_doctor het volgende:
Voor de krant voor wakker nederland geldt natuulijk hetzelfde![]()
precies, "de krant voor christelijk Nederland" lijkt me een stuk fatsoenlijker als slogan.quote:Op donderdag 21 september 2006 12:10 schreef Pitom het volgende:
Met uitspraken zoals "De krant voor christenen zoals u en ik" noemen ze iedereen die toevallig die slogan leest hun doelgroep. Da's nog erger dan gelovigen die aan de deur komen.
quote:Op donderdag 21 september 2006 12:12 schreef ScudRaket het volgende:
Weet je tenminste welke krant je niet hoeft te kopen
Nu met routebeschrijving voor een gezellige kruistocht voor het hele gezin.quote:Op donderdag 21 september 2006 12:00 schreef Homdeck het volgende:
"De krant voor christenen zoals u en ik"
Dat is dan weer net iets te saai imoquote:Op donderdag 21 september 2006 12:15 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Prima toch, kom je vanzelf bij het NRC/FD uit
Bij de volkskrant kan: "de krant voor extreem links nederland".quote:Op donderdag 21 september 2006 12:08 schreef ScudRaket het volgende:
Zij zeggen tenminste wat hundoelgroep en manier van schrijven is, kan je van de Volkskrant niet zeggen![]()
Dat waren katholieken en daar is die krant nou juist niet voor.quote:Op donderdag 21 september 2006 12:22 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Nu met routebeschrijving voor een gezellige kruistocht voor het hele gezin.![]()
Mogen ze hem ook niet stiekum lezenquote:Op donderdag 21 september 2006 15:05 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Dat waren katholieken en daar is die krant nou juist niet voor.
Neenquote:Op donderdag 21 september 2006 15:52 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Mogen ze hem ook niet stiekum lezen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |