quote:Op donderdag 21 september 2006 11:05 schreef Isegrim het volgende:
Haha, als ik TBS-er was zou ik ook dat blad gebruiken. Het wordt namelijk uitsluitend gelezen door naïeve dozen.
quote:Op donderdag 21 september 2006 11:07 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou ja, en door mensen die zich bescheuren om al die idiote verhalen.
Jaaa.quote:Op donderdag 21 september 2006 11:08 schreef Frollo het volgende:
'Foto in scène gezet', staat er bijna altijd bij.
Dus er staan wél echte verhalen in?quote:Op donderdag 21 september 2006 11:14 schreef Frollo het volgende:
Toch ben ik één keer wel behoorlijk geschrokken.
Meestal staat er bij het openingsverhaal in elk nummer wél een echte foto. En toen herkende ik dus iemand. Een meisje van m'n basisschool, een paar klassen lager, die als kind gruwelijk was misbruikt door vader en diverse stiefvaders, terwijl haar moeder erbij stond te lachen en aan te moedigen.
Ik was bevriend met haar broer en ben rond mijn negende à tiende daar regelmatig over de vloer geweest. Er hing daar altijd wel een raar sfeertje. Met een knettergekke moeder die kon uitvallen om niks, vooral tegen het dochtertje. En seksboekjes zo voor het grijpen. En m'n vriendje die het bizar vaak over neuken en sperma had en zo...
Sindsdien vermoed ik van wel ja. In elk geval de verhalen zonder 'foto in scène gezet', die zijn wel echt. Je ziet het ook aan de stijl: in plaats van in de ik-persoon zijn dat soort verhalen meer als een interviewverslag geschreven.quote:Op donderdag 21 september 2006 11:17 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dus er staan wél echte verhalen in?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |