Inderdaad, ga wat doen van onze belastingcenten.quote:Op donderdag 21 september 2006 10:58 schreef cyberstalker het volgende:
Of je gaat iets nuttigs doen op school.
Dat is ook niet meer dan normaal, lijkt mijquote:Op donderdag 21 september 2006 11:09 schreef Intxaurraga het volgende:
Op mijn oude school mòcht je niet eens fokken. Er moest verudlle nuttige arbeid verricht worden achter computers.
Op dit moment fok ik trouwens in een studeerruimte, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 21 september 2006 11:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is ook niet meer dan normaal, lijkt mij![]()
Op mijn oude school hadden we niet eens fok, laat staan Internet of zelfs computersquote:Op donderdag 21 september 2006 11:09 schreef Intxaurraga het volgende:
Op mijn oude school mòcht je niet eens fokken. Er moest verudlle nuttige arbeid verricht worden achter computers.
Als ik jou was, zou ik lekker met mijn kutje gaan spelen.quote:Op donderdag 21 september 2006 11:13 schreef myrth het volgende:
sjah draadloos internet en een eigen laptop, niemand kan het mij verbieden:)
daarom ist ook een kutverbinding alles is overbelast:( stomme grote overvolle scholen ook altijd
Nee, dat is JOUW school, niet de mijne.quote:Op donderdag 21 september 2006 11:13 schreef myrth het volgende:
sjah draadloos internet en een eigen laptop, niemand kan het mij verbieden:)
daarom ist ook een kutverbinding alles is overbelast:( stomme grote overvolle scholen ook altijd
Hier ook zo ongeveerquote:Op donderdag 21 september 2006 11:06 schreef JohanTop het volgende:
Zorg gewoon dat je op een fatsoenlijke school zit.
Download:
5447 KByte/sec (43574 kb/sec)
Upload:
3971 KByte/sec (31765 kb/sec)
en altijd strak en stabiel
Hebben ze wel telramen daar op school?quote:Op donderdag 21 september 2006 12:44 schreef DFDuo het volgende:
Ach, bij mij op school kunnen we wegens een verbouwing amper gebruik maken van computers, wat neerkomt op informatica lessen zonder pc's
We nemen elke dag ons eigen telraam mee hoorquote:Op donderdag 21 september 2006 12:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hebben ze wel telramen daar op school?
daar zit een flinke kern van waarheid inquote:Op donderdag 21 september 2006 12:45 schreef Natalie het volgende:
Bagger internet is nog altijd beter dan géén internet.
belastingcenten? Flink zelf het geld leggen hoor, niks te belastingcentenquote:Op donderdag 21 september 2006 11:03 schreef BobbyB het volgende:
Je hebt (helaas voor ons) nu wel verbinding.
[..]
Inderdaad, ga wat doen van onze belastingcenten.![]()
Whahahahah goeiequote:Op donderdag 21 september 2006 12:52 schreef Tyler..Durden het volgende:
Mên, dus i.p.v. achter schoolmeisjes aan te zitten, te spijbelen om je tijd in de kroeg door te brengen, jonko's in de pauze te roken etc... Verdoe jij je tijd op school aan Fok!?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |