Inderdaad, ga wat doen van onze belastingcenten.quote:Op donderdag 21 september 2006 10:58 schreef cyberstalker het volgende:
Of je gaat iets nuttigs doen op school.
Dat is ook niet meer dan normaal, lijkt mijquote:Op donderdag 21 september 2006 11:09 schreef Intxaurraga het volgende:
Op mijn oude school mòcht je niet eens fokken. Er moest verudlle nuttige arbeid verricht worden achter computers.
Op dit moment fok ik trouwens in een studeerruimte, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 21 september 2006 11:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is ook niet meer dan normaal, lijkt mij![]()
Op mijn oude school hadden we niet eens fok, laat staan Internet of zelfs computersquote:Op donderdag 21 september 2006 11:09 schreef Intxaurraga het volgende:
Op mijn oude school mòcht je niet eens fokken. Er moest verudlle nuttige arbeid verricht worden achter computers.
Als ik jou was, zou ik lekker met mijn kutje gaan spelen.quote:Op donderdag 21 september 2006 11:13 schreef myrth het volgende:
sjah draadloos internet en een eigen laptop, niemand kan het mij verbieden:)
daarom ist ook een kutverbinding alles is overbelast:( stomme grote overvolle scholen ook altijd
Nee, dat is JOUW school, niet de mijne.quote:Op donderdag 21 september 2006 11:13 schreef myrth het volgende:
sjah draadloos internet en een eigen laptop, niemand kan het mij verbieden:)
daarom ist ook een kutverbinding alles is overbelast:( stomme grote overvolle scholen ook altijd
Hier ook zo ongeveerquote:Op donderdag 21 september 2006 11:06 schreef JohanTop het volgende:
Zorg gewoon dat je op een fatsoenlijke school zit.
Download:
5447 KByte/sec (43574 kb/sec)
Upload:
3971 KByte/sec (31765 kb/sec)
en altijd strak en stabiel
Hebben ze wel telramen daar op school?quote:Op donderdag 21 september 2006 12:44 schreef DFDuo het volgende:
Ach, bij mij op school kunnen we wegens een verbouwing amper gebruik maken van computers, wat neerkomt op informatica lessen zonder pc's
We nemen elke dag ons eigen telraam mee hoorquote:Op donderdag 21 september 2006 12:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hebben ze wel telramen daar op school?
daar zit een flinke kern van waarheid inquote:Op donderdag 21 september 2006 12:45 schreef Natalie het volgende:
Bagger internet is nog altijd beter dan géén internet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |