Het geeft een geheel nieuwe dimensie aan het woord 'werken'.quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:24 schreef Tally het volgende:
Toch erg ook he dat je naar je werk moet om je te douchen
Ja dat zeker!quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:28 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het geeft een geheel nieuwe dimensie aan het woord 'werken'.
FOTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO'S!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 26 september 2006 11:36 schreef Armageddon het volgende:
Verveel me de touwtiefus.
Ja dat vroeg ik mijzelf ook af hedenochtend. Dit kan toch zo niet langer?quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Goedemorgen.
Waarom hebben we in Nederland geen 20-baans-snelwegen?
Och, ik houd het nog wel een week of 3 vol.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:28 schreef Armageddon het volgende:
Ja dat vroeg ik mijzelf ook af hedenochtend. Dit kan toch zo niet langer?
Ik gaat morgen weer met dat gele gevaarte denk ik.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Och, ik houd het nog wel een week of 3 vol.
Ik ook.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:55 schreef Joene het volgende:
Ik denk dat ik binnenkort gewoon stop met werken !
Half 15 en dan morgen om half 07 weer.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Om een uurtje of halfzes, en dan begin ik morgen weer.
Dat is een goed idee Joentje!quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:55 schreef Joene het volgende:
Ik denk dat ik binnenkort gewoon stop met werken !
Mwoach, als ik een keer goede plakkak heb opgebouwd door een zwaar weekend haalt een emmertje water het niet hoor.quote:Op woensdag 27 september 2006 07:54 schreef UIO_AMS het volgende:
Goedemorgen. Ik heb weer een toilet en afvoer, alleen geen stortbak. Die wordt zo geplaatst. Moet nu spoelen met emmertjes water. Niet onoverkomelijk dus.
Idem, maar hier zit nieuw glazuur op. Dat glijdt als een tierelier.quote:Op woensdag 27 september 2006 08:00 schreef jogy het volgende:
Mwoach, als ik een keer goede plakkak heb opgebouwd door een zwaar weekend haalt een emmertje water het niet hoor.
Dat geeft me een idee, een teflon-toilet. ideaal!quote:Op woensdag 27 september 2006 08:05 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Idem, maar hier zit nieuw glazuur op. Dat glijdt als een tierelier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |