quote:Op donderdag 21 september 2006 10:46 schreef du_ke het volgende:
Overigens is thee voor zieke mensen, homo's en vrouwen.thee.
Eey ik heb je het antwoord gegeven, dat is wel weer genoeg positief over theequote:
Daar heb je gelijk in ja.. Thanks, ik zal het eens doorlezenquote:Op donderdag 21 september 2006 10:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Eey ik heb je het antwoord gegeven, dat is wel weer genoeg positief over thee.
Hoe doen die mannen bij Lipton dat dan, met hun kouwe theequote:Op donderdag 21 september 2006 10:38 schreef Herkauwer het volgende:
Dat ligt aan de definitie
thee (de ~ (m.), ~s)
1 drank, bestaande uit een aftreksel van gedroogde bladeren, bereid door er kokend water op te gieten en het geheel te laten trekken
Warm maken, laten afkoelen en dan in de koelkast stoppen?quote:Op donderdag 21 september 2006 11:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoe doen die mannen bij Lipton dat dan, met hun kouwe thee
Neee is het echt zo simpel?quote:Op donderdag 21 september 2006 11:18 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Warm maken, laten afkoelen en dan in de koelkast stoppen?
Ja!quote:Op donderdag 21 september 2006 11:19 schreef Allochtoon het volgende:
[..]
Neee is het echt zo simpel?
quote:Op donderdag 21 september 2006 11:26 schreef zatoichi het volgende:
Hmm als ik theezakjes in koud water doe, doen ze het wel goed; althans ik heb nog nooit gezien dat er losse thee in het water ronddreef...
Ik zal het zo nog eens checken.
Ohquote:Op donderdag 21 september 2006 11:18 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Warm maken, laten afkoelen en dan in de koelkast stoppen?
Ja dat kan wel, maar stiekum hou ik toch van warme theequote:Op donderdag 21 september 2006 12:44 schreef Natalie het volgende:
Kan je niet gewoon wachten tot het afgekoeld is, als je zo nodig koude thee wil?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |