Ik ookquote:Op donderdag 21 september 2006 09:13 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik dacht bij bocht aan vieze drank, duurde ff voordat ik hem snapte. Ik ken je probleem, erg irritant ja.
Dus jij bent een gevaar op de weg ?quote:Op donderdag 21 september 2006 09:48 schreef BobbyB het volgende:
Als ik iedere keer een KLB topic zou moeten openen als ik wat mee maak op de weg, kan ik KLB op een dag wel in mijn eentje vullen.![]()
Nee ik zit gewoon veel op de weg en dan zie je nogal veel, he.quote:Op donderdag 21 september 2006 09:55 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Dus jij bent een gevaar op de weg ?
Aso noemen ze datquote:Op donderdag 21 september 2006 10:07 schreef FordXRRS het volgende:
Ik probeer altijd (brom)fietsers op een dergelijke manier te blokken!
Kunnen ze mooi niet in m'n dode hoek komen
Nee, het is irritant als ze in de dode hoek gaan staan. Heb geen zin in een kras en bloed op mijn auto.quote:
Dus jij bent degene die altijd vooraan in de kijkersfile staat als er op de andere weghelft een ongeluk gebeurd is?quote:Op donderdag 21 september 2006 09:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee ik zit gewoon veel op de weg en dan zie je nogal veel, he.
dode hoek? auto? je zou beter moeten weten!(kijken)quote:Op donderdag 21 september 2006 10:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, het is irritant als ze in de dode hoek gaan staan. Heb geen zin in een kras en bloed op mijn auto.
quote:Op donderdag 21 september 2006 10:34 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Dus jij bent degene die altijd vooraan in de kijkersfile staat als er op de andere weghelft een ongeluk gebeurd is?![]()
Jij was toch die ene met een deukje in zijn auto?quote:Op donderdag 21 september 2006 10:36 schreef rival het volgende:
[..]
dode hoek? auto? je zou beter moeten weten!(kijken)![]()
idd, die ik eruit heb gehaald zelf!quote:Op donderdag 21 september 2006 10:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij was toch die ene met een deukje in zijn auto?
Jij rijdt vrachtwagen ?quote:Op donderdag 21 september 2006 10:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, het is irritant als ze in de dode hoek gaan staan. Heb geen zin in een kras en bloed op mijn auto.
Nog nooit van een dode hoek in een auto gehoord?quote:
niet echt! tenzij je achter geen ramen hebt ofzo!quote:Op donderdag 21 september 2006 10:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nog nooit van een dode hoek in een auto gehoord?
Nog nooit van spiegelen, over je schouder kijken gehoord?quote:Op donderdag 21 september 2006 10:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nog nooit van een dode hoek in een auto gehoord?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |