Niet?quote:Op donderdag 21 september 2006 02:31 schreef Italo het volgende:
Ach, van een MaJo minder liggen ze vast niet wakker![]()
Absoluut nietquote:
En toch blijf ik het vreemd vindenquote:
Boeit ze toch niet?quote:Op donderdag 21 september 2006 02:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
En toch blijf ik het vreemd vindenJe zou toch denken dat ze, ook al is het 's nachts, nog zoveel mogelijk kijkers willen trekken?
Dat is helemaal verschrikkelijk jaquote:Op donderdag 21 september 2006 02:54 schreef Rubber_Soul het volgende:
Het is beter dan die geile rijpe negerinnen en "ik zoek een huisdier dat zwemt in een kom voor 25o euro" op de commerciële zenders
Het viel me al op jaquote:
quote:
Zo snel mogelijk! (Toch?)quote:Op donderdag 21 september 2006 02:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is helemaal verschrikkelijk ja
Wanneer gaan we Beatles luisteren?![]()
Wat is NG?quote:Op donderdag 21 september 2006 02:59 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Maar om OT te blijven, NG is ook wel aardig om te kijken
echt welquote:Op donderdag 21 september 2006 02:59 schreef Rubber_Soul het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk! (Toch?)![]()
Ontopic: Ja, ehm, dat wil zeggen, inderdaad, enzo
National Geograficquote:
utterlystique apenreet hotmeel bla.... dan maar zoquote:Op donderdag 21 september 2006 03:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
echt wel![]()
Enne, ja inderdaad ehm mee eens enzow
Je hebt mail. Niet erg geïnspireerd overigensquote:Op donderdag 21 september 2006 03:09 schreef Rubber_Soul het volgende:
[..]
utterlystique apenreet hotmeel bla.... dan maar zo![]()
Ontopic: Moge tv-tekst branden in de eeuwige krochten van de hel!
Ik zit hier omdat ik ondertussen ook alle herhalingen al gezien heb op discovery.quote:Op donderdag 21 september 2006 02:30 schreef MaJo het volgende:
Maar ik wil niet naar Discovery kijken maar naar de herhalingen. Op deze manier zet ik inderdaad de tv uit maar daar zijn ze toch ook niet bij gebaat? Ik snap niet dat ze op deze manier kijkers wegjagen...
En je wilde toen Ned 1, 2 of 3 kijken en er was alleen Tekst TV?quote:Op donderdag 21 september 2006 03:31 schreef schizofrenia het volgende:
[..]
Ik zit hier omdat ik ondertussen ook alle herhalingen al gezien heb op discovery.
(Ja, ik heb een leven, maar dat hangt van slapeloosheid aan elkaar )
En zelfs de tekst tv had ik al tig keer gezien.quote:Op donderdag 21 september 2006 03:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
En je wilde toen Ned 1, 2 of 3 kijken en er was alleen Tekst TV?
(ik ken het, nogal een verstoord slaappatroon)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |