dat zijn frustraties, het zit al een tijdje niet mee met een leuke kamer te vinden. ik heb ze dan nog wel eventjes gecensureerd. ik moest nog even die honden uitlaten en ik dacht dat ik daarna even rustig de tijd ervoor kon nemen om een mooi briefje te maken. maar het is mij niet gegundquote:Op donderdag 21 september 2006 00:17 schreef bas-beest het volgende:
waarom dat gescheld???
Omdat je zelf ook wel weet dat je eigenlijk direct/meteen/a la minute had moeten reageren?
Tuurlijk, Utrecht is namelijk een eitje.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:20 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
tsss kamernet... ik heb nooit problemen gehad een studentenkamer te vinden in steden als Eindhoven en Utrecht zonder al die bureaus en instellingen.... en ik ben lelijk als de nacht, kun je na gaan....
he? je had toch om 23:45 een kans? toen ging je liever de honden uitlaten... maar je kreeg geen kans om te antwoorden? kans laten lopen met de honden blijkbaar......quote:ik ben al een tijdje op zoek etc etc etc ......... ik denk ik zal even reageren maar eerst laat ik nog eventjes de honden uit (dit was om 23:45).........
kom ik terug om (00:02) is die advertentie net van die kutsite gehaald. niet eens de kans gehad om een reactie te plaatsen. k******zooi h**ren f*ck
Zeker wel. Ik had zonder hospiteren ook gewoon een kamer hoorquote:Op donderdag 21 september 2006 00:27 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Tuurlijk, Utrecht is namelijk een eitje.
quote:Op donderdag 21 september 2006 17:01 schreef ultimasnake het volgende:
[..]
he? je had toch om 23:45 een kans? toen ging je liever de honden uitlaten... maar je kreeg geen kans om te antwoorden? kans laten lopen met de honden blijkbaar......
(wel rot)
quote:Op donderdag 21 september 2006 00:18 schreef CittaR het volgende:
[..]
ik moest nog even die honden uitlaten en ik dacht dat ik daarna even rustig de tijd ervoor kon nemen om een mooi briefje te maken. maar het is mij niet gegund
Had ik al gezegd dat ik onzeeeettend lelijk was????quote:Op donderdag 21 september 2006 00:27 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Tuurlijk, Utrecht is namelijk een eitje.
In lunetten driehoogachter tussen ruziënde turkenquote:Op donderdag 21 september 2006 17:03 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Zeker wel. Ik had zonder hospiteren ook gewoon een kamer hoor. Makkiee
![]()
Lombok knakker, Lombok een erg mooie wijk in het centrum...quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:58 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
In lunetten driehoogachter tussen ruziënde turken
quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:52 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[..]
Lombok knakker, Lombok een erg mooie wijk in het centrum...
alsof een verhuurder moeite gaat doen om een huurder te vindenquote:Op vrijdag 22 september 2006 15:02 schreef UnrealMarc het volgende:
Voor 10 euro, kun je een urgente oproep plaatsen. Je advertentie blijft dan 1 maand staan.![]()
Ik wist niet dat er komieken in Lombok woonden. Maar dan woon je inderdaad tussen de ruziënde turken ja, top. Ik blijf liever in witte vrouwen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:52 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
[..]
Lombok knakker, Lombok een erg mooie wijk in het centrum...
tusk tusk, een multiculturele wijk waar Nederland nog trots op mag zijn en hip bij yuppen, starters en studenten. Je moet er natuurlijk verdraagzaam zijn. Een ambacht dat ze in Wittevrouwen blijkbaar niet hebben als ik dat zo lees, want ja (kom maar eens buiten, morgen als het forum plat ligt is een mooie dag) er zijn zeker ook Turken in Wittevrouwen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:37 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er komieken in Lombok woonden. Maar dan woon je inderdaad tussen de ruziënde turken ja, top. Ik blijf liever in witte vrouwen.
toevallig nog een kamer vrij??quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:37 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er komieken in Lombok woonden. Maar dan woon je inderdaad tussen de ruziënde turken ja, top. Ik blijf liever in witte vrouwen.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 19:37 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Ik ben anders al vaak genoeg gebeld hoor, dus niet ouwehoeren.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:05 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
alsof een verhuurder moeite gaat doen om een huurder te vinden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |