oh wacht....quote:Op donderdag 21 september 2006 00:20 schreef Mokz het volgende:
[..]
En wat kan ik in godesnaam laten testen en wat krijg ik vergoed.![]()
HAHA INDERDAAD LOLLEREINSZ!!!!111quote:Op donderdag 21 september 2006 00:21 schreef CittaR het volgende:
[..]
haha, grappig dat je er dan onder hebt staan: Ja dus.
quote:Op donderdag 21 september 2006 15:18 schreef SilverBullet het volgende:
Je komt uit Brabant dude stfu!
Tis moar waj nomaal vintquote:Op donderdag 21 september 2006 15:03 schreef hafc het volgende:
dat bint nog de enige normale leu in dit land. BOEREN!!!
Boeren uit Twentequote:Op donderdag 21 september 2006 16:38 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf is een Tukker ?
neen.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:06 schreef MuseMuse het volgende:
Zijn die tukkers nou allemaal zo?
Enschede is dan ook een grafstad qua mensen en uitgaan.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:12 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik vind het wel leuk om te zien.Zo gaat dat nou eenmaal daar, en ze hebben het allemaal naar hun zin.
Als ik hier (in Enschede) uitga is de sfeer soms een stuk minder lijkt me.
Twente is op de randstad na het meest belvolkte gebied van Nederland. Tevens wordt er hier erg veel geld verdiend en zijn de mensen over het algemeen leuker. Alleen het import is kut, maar die komen, hoe kan het ook anders, uit het westen.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:14 schreef MuseMuse het volgende:
[..]
tis allemaal kut daar op het platteland!![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 17:29 schreef mindflick het volgende:
[..]
Twente is op de randstad na het meest belvolkte gebied van Nederland. Tevens wordt er hier erg veel geld verdiend en zijn de mensen over het algemeen leuker. Alleen het import is kut, maar die komen, hoe kan het ook anders, uit het westen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |