Nee, Nee, Nee.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:06 schreef MuseMuse het volgende:
Zijn die tukkers nou allemaal zo? gaat nederland hier naar de klote? is het einde in zicht? :'(
Jij bent er ook een!!!!!!!!!!!!!111111111quote:
Ik heb het eigelijk over al die lompe boeren in nederland want eigelijk zitten ze overal, OVERAL, O V E R A L !!!!!!quote:Op donderdag 21 september 2006 00:09 schreef Sjakie01 het volgende:
Heb je het nu over die 10% die buiten Enschede, Hengelo, Almelo en Oldenzaal woont? Dat zijn tenslotte vrij grote steden.
waarom impliceer jij dat ik geen vrienden heb?quote:Op donderdag 21 september 2006 00:11 schreef SeLLeM het volgende:
Ga vrienden zoeken luiaard
Twente is meer stad dan bijv. een Friesland, Groningen of Drenthe.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:12 schreef MuseMuse het volgende:
[..]
Ik heb het eigelijk over al die lompe boeren in nederland want eigelijk zitten ze overal, OVERAL, O V E R A L !!!!!!![]()
Nee. Geboren in Brabant, hele leven gewoond in Noord-Holland, woon nu op kamers in Enschede.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:11 schreef MuseMuse het volgende:
[..]
Jij bent er ook een!!!!!!!!!!!!!111111111![]()
tis allemaal kut daar op het platteland!quote:Op donderdag 21 september 2006 00:13 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Twente is meer stad dan bijv. een Friesland, Groningen of Drenthe.
Merk je dat je verandert?quote:Op donderdag 21 september 2006 00:13 schreef Mokz het volgende:
[..]
Nee. Geboren in Brabant, hele leven gewoond in Noord-Holland, woon nu op kamers in Enschede.
Oja, vandaar dat de A1 door Twente heen loopt. En niet bijvoorbeeld door de achterhoek.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:14 schreef MuseMuse het volgende:
[..]
tis allemaal kut daar op het platteland!![]()
Ja, ik drink nu iedere dag bier en ik krijg een pens. Misschien heeft het wat met elkaar te maken, maar daar ben ik nog niet over uit.quote:
ok...quote:Op donderdag 21 september 2006 00:15 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Oja, vandaar dat de A1 door Twente heen loopt. En niet bijvoorbeeld door de achterhoek.
nja, je bent student dus dat kan het waarschijnlijk ook zijnquote:Op donderdag 21 september 2006 00:16 schreef Mokz het volgende:
[..]
Ja, ik drink nu iedere dag bier en ik krijg een pens. Misschien heeft het wat met elkaar te maken, maar daar ben ik nog niet over uit.
EEnsch!quote:Op donderdag 21 september 2006 00:13 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Twente is meer stad dan bijv. een Friesland, Groningen of Drenthe.
daar was ik op aan het wachtenquote:Op donderdag 21 september 2006 00:18 schreef Sjakie01 het volgende:
Waarom kijk je uberhaupt naar SBS6? Ben je trailertrash?
Ik kan het testen door wat meer biertjes dan gemiddeld te consumeren en vervolgens mijn pens te meten. Hmm, klinkt als een plan.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:18 schreef MuseMuse het volgende:
[..]
nja, je bent student dus dat kan het waarschijnlijk ook zijnlaat je testen! dan weet je het zeker! je krijgt het toch vergoed!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |