Oprah?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:45 schreef Nexxennium het volgende:
Echte kenners gebruiken O.
Dat is een soort gebruikersbeschermingsmechanisme.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:44 schreef Beach het volgende:
FF loopt bij mij vast op de games pagina index.![]()
Komt omdat fok de content genereerd vanuit javascript. Oftewel, niet ff de schuld geven maar fok.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:49 schreef BobbyB het volgende:
That's weird, dat is me eigenlijk nog nooit opgevallen. Maar goed, het ligt aan Fok, want bij andere sites werkt het wel.
Bij mij ookquote:Op woensdag 20 september 2006 22:44 schreef Beach het volgende:
FF loopt bij mij vast op de games pagina index.![]()
moah als MSIE het kan, waarom FF dan niet?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:50 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Komt omdat fok de content genereerd vanuit javascript. Oftewel, niet ff de schuld geven maar fok.
Schopje BUG lijkt me.
Ik kan ook code schrijven en dan blijkt het alleen in FF te werken en niet in IE. Moet ik dan ook maar zeggen dat IE het ook moet kunnen omdat FF het kan?quote:Op woensdag 20 september 2006 23:07 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
moah als MSIE het kan, waarom FF dan niet?
Dit is een bekend probleem en ze weten nog steeds niet waar het door komt.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:09 schreef Yngwie het volgende:
FF stopt bij mij soms het met kopieren en plakken van tekst, via CTRL-X/C en CTRL/V. Via de muis, rechtermuisknop en dan de menukeuzes, blijft het vreemd genoeg wel werken. Dit heb ik alleen in FF, niet in IE of welk ander pakket dan ook.
Je kan ook shift inhouden en op een link klikken dan opent deze altijd in een nieuw venster. Of control inhouden dan pent de ink in een nieuwe tab.quote:Tevens vind ik het klote dat FF bij gebruik van CTRL-N in een nieuw venster naar de startpagina gaat in plaats van dezelfde pagina waar vanuit op CTRL-N gedrukt wordt. Vaak heb ik een bepaalde pagina vanwaar uit ik naar meerdere andere pagina's toe wil en CTRL-N zoals ik IE is daarmee gewoon super. Dat zou wat mij betreft ook aangepast mogen worden in FF.
ben ik niet met je eens.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:11 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik kan ook code schrijven en dan blijkt het alleen in FF te werken en niet in IE. Moet ik dan ook maar zeggen dat IE het ook moet kunnen omdat FF het kan?
Code schrijf je cross browser.
Nee, code schrijf je naar de standaarden die er zijn en daar moeten browsers zich aan houden.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:17 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
ben ik niet met je eens.
code schrijf je op een manier het leeuwendeel van je bezoekers de website zonder problemen kunnen bekijken.
Ja hoor, iedereen heeft zeker IE.quote:Lijkt mij een probleem van de bezoeker zelf, die bewust een browser gebruikt op een website die de browser niet volledig ondersteunt. Je hebt immers altijd nog MSIE op de pc staan.
huiliequote:Op woensdag 20 september 2006 23:21 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nee, code schrijf je naar de standaarden die er zijn en daar moeten browsers zich aan houden.
[..]
Ja hoor, iedereen heeft zeker IE.. Niet iedereen gebruikt windows hoor. IE houdt zich daarnaast in zoveel gevallen niet aan de standaarden waardoor sites worden aangepast aan IE omdat veel mensen het gebruiken en dan werkt de site niet in andere browsers.
.
Firefox maakt zelf (meerdere) backups, te vinden in:quote:Op woensdag 20 september 2006 22:51 schreef Oksel het volgende:
Ik raak bij Firefox ook regelmatig mijn bookmarks kwijt. En kon ze ook niet ff ergens terugvinden, om ze te backuppen. Jammer, dan maar IE.
Ja dat moeten ze er eens uitslopen. Die kutjavascript is te lame voor woorden.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:50 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Komt omdat fok de content genereerd vanuit javascript. Oftewel, niet ff de schuld geven maar fok.
Schopje BUG lijkt me.
Nee dat is goed. Het is in totaal minder ruimte. De css en javascript code hoeft maar 1 keer in de zoveel tijd geladen te worden. En niet elke keer hele stukken code.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:31 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Ja dat moeten ze er eens uitslopen. Die kutjavascript is te lame voor woorden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |