abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41999960
lieve fokvriendjes

op fok f5 ik dat het een lust is. er zijn weinig dingen die ik fanatieker doe. maar waarom, why, in gods name, gaat firefox bij f5 na het refreshen naar de top van de pagina! firefox sucks sucks sucks
STOLEN GOODS - email me for further information *O*

[img]http://forum.fok.nl/usericons/22838/steun.jpg[/img]
pi_42000005
Moet je maar IE gebruiken

Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_42000170
Serieus, ik vind dit ook zwaar kut en het weerhoudt mij ervan firefox te gebruiken.

Valt het niet te fixen?
Something for your mind, your body and your soul.
pi_42000200
Yups, das kut man, zwaar leven hebben wij.
How you play the cards you are dealt is all that matters.
pi_42000201
FF loopt bij mij vast op de games pagina index.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_42000234
Echte kenners gebruiken O.
Thus spake the master programmer:
"A well-written program is its own heaven; a poorly-written program is its own hell.''
pi_42000298
quote:
Op woensdag 20 september 2006 22:45 schreef Nexxennium het volgende:
Echte kenners gebruiken O.
Oprah?
STOLEN GOODS - email me for further information *O*

[img]http://forum.fok.nl/usericons/22838/steun.jpg[/img]
pi_42000365
quote:
Op woensdag 20 september 2006 22:46 schreef Aarde het volgende:

[..]

Oprah?
.
How you play the cards you are dealt is all that matters.
pi_42000411
That's weird, dat is me eigenlijk nog nooit opgevallen. Maar goed, het ligt aan Fok, want bij andere sites werkt het wel.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_42000444
quote:
Op woensdag 20 september 2006 22:44 schreef Beach het volgende:
Dat is een soort gebruikersbeschermingsmechanisme.
  † In Memoriam † woensdag 20 september 2006 @ 22:50:14 #11
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_42000482
quote:
Op woensdag 20 september 2006 22:49 schreef BobbyB het volgende:
That's weird, dat is me eigenlijk nog nooit opgevallen. Maar goed, het ligt aan Fok, want bij andere sites werkt het wel.
Komt omdat fok de content genereerd vanuit javascript. Oftewel, niet ff de schuld geven maar fok.
Schopje BUG lijkt me.
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
pi_42000533
Ik raak bij Firefox ook regelmatig mijn bookmarks kwijt. En kon ze ook niet ff ergens terugvinden, om ze te backuppen. Jammer, dan maar IE.
  woensdag 20 september 2006 @ 22:55:44 #13
119987 Bhai
Quidquid discis, tibi discis!
pi_42000762
quote:
Op woensdag 20 september 2006 22:44 schreef Beach het volgende:
Bij mij ook Zal wel misschien aan een of andere gare extension liggen
pi_42001174
ff < ie
pi_42001265
quote:
Op woensdag 20 september 2006 22:50 schreef pc-fr34k het volgende:

[..]

Komt omdat fok de content genereerd vanuit javascript. Oftewel, niet ff de schuld geven maar fok.
Schopje BUG lijkt me.
moah als MSIE het kan, waarom FF dan niet?
pi_42001337
FF stopt bij mij soms het met kopieren en plakken van tekst, via CTRL-X/C en CTRL/V. Via de muis, rechtermuisknop en dan de menukeuzes, blijft het vreemd genoeg wel werken. Dit heb ik alleen in FF, niet in IE of welk ander pakket dan ook.

Tevens vind ik het klote dat FF bij gebruik van CTRL-N in een nieuw venster naar de startpagina gaat in plaats van dezelfde pagina waar vanuit op CTRL-N gedrukt wordt. Vaak heb ik een bepaalde pagina vanwaar uit ik naar meerdere andere pagina's toe wil en CTRL-N zoals ik IE is daarmee gewoon super. Dat zou wat mij betreft ook aangepast mogen worden in FF.
  † In Memoriam † woensdag 20 september 2006 @ 23:11:32 #17
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_42001399
quote:
Op woensdag 20 september 2006 23:07 schreef Misanthropist het volgende:

[..]

moah als MSIE het kan, waarom FF dan niet?
Ik kan ook code schrijven en dan blijkt het alleen in FF te werken en niet in IE. Moet ik dan ook maar zeggen dat IE het ook moet kunnen omdat FF het kan?
Code schrijf je cross browser.
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
  † In Memoriam † woensdag 20 september 2006 @ 23:12:46 #18
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_42001439
quote:
Op woensdag 20 september 2006 23:09 schreef Yngwie het volgende:
FF stopt bij mij soms het met kopieren en plakken van tekst, via CTRL-X/C en CTRL/V. Via de muis, rechtermuisknop en dan de menukeuzes, blijft het vreemd genoeg wel werken. Dit heb ik alleen in FF, niet in IE of welk ander pakket dan ook.
Dit is een bekend probleem en ze weten nog steeds niet waar het door komt.
quote:
Tevens vind ik het klote dat FF bij gebruik van CTRL-N in een nieuw venster naar de startpagina gaat in plaats van dezelfde pagina waar vanuit op CTRL-N gedrukt wordt. Vaak heb ik een bepaalde pagina vanwaar uit ik naar meerdere andere pagina's toe wil en CTRL-N zoals ik IE is daarmee gewoon super. Dat zou wat mij betreft ook aangepast mogen worden in FF.
Je kan ook shift inhouden en op een link klikken dan opent deze altijd in een nieuw venster. Of control inhouden dan pent de ink in een nieuwe tab.
pi_42001616
quote:
Op woensdag 20 september 2006 23:11 schreef pc-fr34k het volgende:

[..]

Ik kan ook code schrijven en dan blijkt het alleen in FF te werken en niet in IE. Moet ik dan ook maar zeggen dat IE het ook moet kunnen omdat FF het kan?
Code schrijf je cross browser.
ben ik niet met je eens.

code schrijf je op een manier het leeuwendeel van je bezoekers de website zonder problemen kunnen bekijken. dus als ik een website heb waarbij het overgrote deel van de bezoekers een schermresolutie gebruikt van 1024x768px dan maak ik 'm dus op een resolutie van 1024x768px. Zelfde geldt voor de verbindingssnelheid. Als je grote afbeeldingen kan gebruiken en de bezoekers merken nauwelijks verschil in snelheid dan moet je dat ook gewoon doen. En in hoeverre moet je als website met veel users rekening houden met exotische browsers? FF kan ik me nog ergens voorstellen, maar met Oprah (:')) zou ik bijvoorbeeld geen rekening houden als dat niet nodig is.

Lijkt mij een probleem van de bezoeker zelf, die bewust een browser gebruikt op een website die de browser niet volledig ondersteunt. Je hebt immers altijd nog MSIE op de pc staan.
  † In Memoriam † woensdag 20 september 2006 @ 23:21:49 #20
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_42001763
quote:
Op woensdag 20 september 2006 23:17 schreef Misanthropist het volgende:

[..]

ben ik niet met je eens.

code schrijf je op een manier het leeuwendeel van je bezoekers de website zonder problemen kunnen bekijken.
Nee, code schrijf je naar de standaarden die er zijn en daar moeten browsers zich aan houden.
quote:
Lijkt mij een probleem van de bezoeker zelf, die bewust een browser gebruikt op een website die de browser niet volledig ondersteunt. Je hebt immers altijd nog MSIE op de pc staan.
Ja hoor, iedereen heeft zeker IE. . Niet iedereen gebruikt windows hoor. IE houdt zich daarnaast in zoveel gevallen niet aan de standaarden waardoor sites worden aangepast aan IE omdat veel mensen het gebruiken en dan werkt de site niet in andere browsers. .
pi_42001936
quote:
Op woensdag 20 september 2006 23:21 schreef pc-fr34k het volgende:

[..]

Nee, code schrijf je naar de standaarden die er zijn en daar moeten browsers zich aan houden.
[..]

Ja hoor, iedereen heeft zeker IE. . Niet iedereen gebruikt windows hoor. IE houdt zich daarnaast in zoveel gevallen niet aan de standaarden waardoor sites worden aangepast aan IE omdat veel mensen het gebruiken en dan werkt de site niet in andere browsers. .
huilie
niet iedereen gebruikt Windows, maar het leeuwendeel van de bezoekers over het algemeen wel (en dat praat ik over 90-95% van de bezoekers). als ik bijna geen FF-users verwacht en ik heb een makkelijkere code-oplossing die wel werkt in MSIE en niet in FF dan heb ik zoiets van tief maar lekker op met je hippiebrowser, dan neem je dat kleine nadeel maar voor lief. eigen keuze van de bezoeker.
pi_42001954
quote:
Op woensdag 20 september 2006 22:51 schreef Oksel het volgende:
Ik raak bij Firefox ook regelmatig mijn bookmarks kwijt. En kon ze ook niet ff ergens terugvinden, om ze te backuppen. Jammer, dan maar IE.
Firefox maakt zelf (meerdere) backups, te vinden in:
C:Documents and Settings JeGebruikersNaam Application DataMozilla Firefox Profiles btvtsslk.default bookmarkbackups

En het kwijtraken van bookmarks is mij alleen gebeurd wanneer ik de computer verkeerd afsloot en schijfcontrole oversloeg. Maar dan ook zijn ze terug te halen.

[ Bericht 1% gewijzigd door PvtRyan op 20-09-2006 23:34:29 ]
pi_42002079
quote:
Op woensdag 20 september 2006 22:50 schreef pc-fr34k het volgende:

[..]

Schopje BUG lijkt me.
Ja dat moeten ze er eens uitslopen. Die kutjavascript is te lame voor woorden.
Unox, the worst operating system.
  woensdag 20 september 2006 @ 23:32:00 #24
104583 cyberstalker
Een krachtig neen!
pi_42002104
Wat ik altijd doe is Ctrl+L en dan Enter. Ook handig als de pagina verspringt bij het laden van grote plaatjes.
Hope for the best, prepare for the worst.
  † In Memoriam † woensdag 20 september 2006 @ 23:32:48 #25
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_42002142
quote:
Op woensdag 20 september 2006 23:31 schreef Schorpioen het volgende:

[..]

Ja dat moeten ze er eens uitslopen. Die kutjavascript is te lame voor woorden.
Nee dat is goed. Het is in totaal minder ruimte. De css en javascript code hoeft maar 1 keer in de zoveel tijd geladen te worden. En niet elke keer hele stukken code.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')