Melige pruimen willen ze daar ook niet hoorquote:Op woensdag 20 september 2006 22:43 schreef Sebasser het volgende:
Ga jij je eens melden bij het lesbeau topic.
daar kunnen ze pruimen wel waarderen.
Jawel.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:44 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Melige pruimen willen ze daar ook niet hoor.
Misschien zat er een verkeerde tussen. Heb ik ook wel eens bij nectarines enzo. Gewoon blijven proberen tot je een lekkere er tussen vindt.quote:Op woensdag 20 september 2006 22:37 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik eet iedere dag 2 ons groenten en 2 stuks fruit.
Vandaag voor de veranderingen pruimen gehaald, in plaats van appels of druiven. Zijn ze super melig.
Gatverdamme!
En ik heb er een stuk of 10 gekocht. Moet ik ze allemaal weggooien.![]()
groetjes,quote:Op woensdag 20 september 2006 22:46 schreef veldmuis het volgende:
2 stuks fruit en druiven in 1 reply whheheheh roflcopter omfg
Mevrouw pascalollers!quote:Op woensdag 20 september 2006 22:49 schreef Maikuuul het volgende:
Dan hadje u ze maar bij prins Maikel moeten kopen mooie mevrouw
Je zit niet in de route Maikuuul. Kan je me niet een paar van die l0llerpruimen van de C1000 sturen?quote:Op woensdag 20 september 2006 22:49 schreef Maikuuul het volgende:
Dan hadje u ze maar bij prins Maikel moeten kopen mooie mevrouw
Zo heet ik vanaf nu, Prins Maikel, maar mevrouw die gaan helemaal niet door de brieverbusquote:Op woensdag 20 september 2006 22:50 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Je zit niet in de route Maikuuul. Kan je me niet een paar van die l0llerpruimen van de C1000 sturen?
Of is Prins Maikel een nieuwe supermarkt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |