abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 september 2006 @ 17:55:06 #241
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_42080936
quote:
De rest van je ontwijkend geleuter ga ik maar niet op in....
Als je alfabet maar tot A loopt en niet weet wanneer B ooit komt, laat dan de A volgende keer ook even weg?
quote:
Wanneer jij tot 10 keer toe dezelfde vraag stelt ...
quote:
Jij wilde zo graag weten waarom de opdeling is zoals ie nu is...
Dat is mijn vraag helemaal niet. Je hebt er slechts 10x overheen gelezen.

Succes met de IJskast.
Confidence through competence
pi_42081062
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 17:31 schreef Mike1964 het volgende:
Pfffff.... Gaan we weer.
Mods, (alledrie, dus ook de stagiere ), mag ik even wat positiefs zeggen, met het risico dat ik voor slijmbal word uitgemaakt?

Jullie doen het goed!
amen.
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 17:32 schreef Mike1964 het volgende:

[..]

Jij laat ook echt geen kans onbenut om je Calimero complex uit te dragen he?
En nu ga je zelf als een calimero gedragen.

Om on-topic te blijven. Ik heb de mods nooit aangevallen. Ik heb (in mijn ogen, en daar is een feedback voor) alleen maar opbouwende kritiek op ze geleverd.
Ik loop pas sinds 2000 mee op FOK! dus ik zal het vaak wel fout hebben. Ben maar een newbe.

Maar jij stelt je net zo zielig op als een paar anderen.... "Hey, ik ga LS afkraken, dan mag ik misschien meepraten met "hun"...
Alleen vergeet je één ding. Dat afkraken van "hun" is tussen de regels door onderbouwd. Iets wat jij nog moet leren.

Daar viel weer een kwartje
  zaterdag 23 september 2006 @ 18:03:37 #243
16305 Jappie
parttime reverend
pi_42081190
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 17:55 schreef Stereotomy het volgende:

Dat is mijn vraag helemaal niet. Je hebt er slechts 10x overheen gelezen.
Wanneer je uit mijn 1e post niet tegelijkertijd weet te begrijpen dat het totaal geen zin heeft om de SC open te stellen voor COS posts dan is idd jouw vraag niet beantwoord.
Ik meende echter dat juist het verhalen van de voorgeschiedenis zelfs voor jou toch voldoende informatie zou bevatten om te kunnen inzien dat indien de mods gehoor zouden geven aan het toestaan van COS posts in de SC binnen de kortste keren hetzelfde groepje in de SC gaat hangen en er dus nog niets gedaan wordt om ook die mensen die niet de godganse dag de tijd hebben om de streams te volgen in hun behoefte te voorzien en zodoende in het algemeen een breder discussie platform te zijn.
pi_42081194
Leef je nog, Stereo?

Maar goed, ik ga de discussie niet meer aan omdat het blijft zoals het nu is. Prima hoor en dat meen ik. Ik vind dat de mods het goed doen, dat staat los van een andere mening. Nog steeds hoop ik op een lossere SC waar ook over de streams gepraat mag worden, maar dat gaat niet gebeuren. Punt.

Ik wou toch even laten merken dat Stereo niet de enige is die zo denkt in een poel van mensen ( ) die het wel met de policy eens zijn. That's all. Ik hoef dus ook geen reactie hierop, ik weet dat het blijft zoals het nu is

Hopelijk zit ik dit niet voor Jan Lul te typen ivm downtime. Snel op invoeren drukken maar
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  zaterdag 23 september 2006 @ 18:05:50 #245
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42081254
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 18:03 schreef Morwen het volgende:
Leef je nog, Stereo?

Maar goed, ik ga de discussie niet meer aan omdat het blijft zoals het nu is. Prima hoor en dat meen ik. Ik vind dat de mods het goed doen, dat staat los van een andere mening. Nog steeds hoop ik op een lossere SC waar ook over de streams gepraat mag worden, maar dat gaat niet gebeuren. Punt.

Ik wou toch even laten merken dat Stereo niet de enige is die zo denkt in een poel van mensen ( ) die het wel met de policy eens zijn. That's all. Ik hoef dus ook geen reactie hierop, ik weet dat het blijft zoals het nu is

Hopelijk zit ik dit niet voor Jan Lul te typen ivm downtime. Snel op invoeren drukken maar

Kijk zo kan het dus ook. Argumenten uitwisselen en de uitkomst vervolgens accepteren
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  zaterdag 23 september 2006 @ 18:07:19 #246
55709 Stereotomy
pi_42081301
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 18:03 schreef Jappie het volgende:

[..]

Wanneer je uit mijn 1e post niet tegelijkertijd weet te begrijpen dat het totaal geen zin heeft om de SC open te stellen voor COS posts dan is idd jouw vraag niet beantwoord.
Ik meende echter dat juist het verhalen van de voorgeschiedenis zelfs voor jou toch voldoende informatie zou bevatten om te kunnen inzien dat indien de mods gehoor zouden geven aan het toestaan van COS posts in de SC binnen de kortste keren hetzelfde groepje in de SC gaat hangen en er dus nog niets gedaan wordt om ook die mensen die niet de godganse dag de tijd hebben om de streams te volgen in hun behoefte te voorzien en zodoende in het algemeen een breder discussie platform te zijn.
Oh zo. Ja, nu plaats je het ook veel beter in perspectief.

Ben het ermee eens dat het eigenlijk schandalig is dat we streamverslagen van vol moeten lenen. Ik probeer dan 's avonds, wanneer ik het meest actief ben , regelmatiger aan streamverslagen bij te dragen dan dat ik al doe. Als jij dat ook doet, en eenieder ander ook, dan komen we al een stuk verder.

Maar eerlijk gezegd zie ik geen verband tussen ook streams in het SC topic en een gebrek aan streamverslagen?

Okee Jap. Laten we niet meer ruzieën.
  zaterdag 23 september 2006 @ 18:07:58 #247
55709 Stereotomy
pi_42081326
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 18:03 schreef Morwen het volgende:
Leef je nog, Stereo?
Alleen omdat jij er nog bent
pi_42081352
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 17:58 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

[..]

En nu ga je zelf als een calimero gedragen.

Om on-topic te blijven. Ik heb de mods nooit aangevallen. Ik heb (in mijn ogen, en daar is een feedback voor) alleen maar opbouwende kritiek op ze geleverd.
Ik loop pas sinds 2000 mee op FOK! dus ik zal het vaak wel fout hebben. Ben maar een newbe.

Maar jij stelt je net zo zielig op als een paar anderen.... "Hey, ik ga LS afkraken, dan mag ik misschien meepraten met "hun"...
Alleen vergeet je één ding. Dat afkraken van "hun" is tussen de regels door onderbouwd. Iets wat jij nog moet leren.

Daar viel weer een kwartje
Mmzzz... als je me nou gewoon voor slijmbal had uitgemaakt had het nog begrijpelijk geweest, met dit stukje tekst maak je jezelf als gewoonlijk weer eens belachelijk. Ik ben iig blij met je mededeling dat er weer eens een kwartje gevallen is bij je. Dat er nog maar velen mogen volgen. Wie weet ga je nog eens snappen hoe het leven écht in elkaar zit en dat de wereld groter is dan FOK en een schurftig hondje...

En bij deze beloof ik plechtig dat dit de laatste keer is dat ik op een post van LS reageer...ik zit op mijn werk al de hele dag met zwakbegaafden te communiceren, om dat nou in mijn vrije tijd ook nog eens te gaan zitten doen gaat me te ver.
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
  zaterdag 23 september 2006 @ 18:17:37 #249
16305 Jappie
parttime reverend
pi_42081570
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 18:07 schreef Stereotomy het volgende:

Maar eerlijk gezegd zie ik geen verband tussen ook streams in het SC topic en een gebrek aan streamverslagen?
Deze zin snap ik mogelijk niet helemaal maar ik zal hem maar beantwoorden met hoe ik de samenhang tussen dingen als juist zie....

De beste manier om een discussieforum leuk en levendig te houden is een en/en situatie.....dus en een slowchat waarin je gewoon over alles wat je bezighoud en/of op de streams voorbij ziet komen kunt lullen en een streamverslagentopic waarbij mensen de moeite nemen (puur en alleen voor een ander) te vertellen wat er in het huis is gebeurt zonder losse flodders tussendoor ...en tot slot ook nog draadjes openen over specifieke gebeurtenissen in het huis die het waard zijn om een eigen topic te krijgen.
quote:
Okee Jap. Laten we niet meer ruzieën.
Nah...vooruit.......ik krijg zo 2 tosti's...dan kan ik daar tenminste zo ook weer ten volle van genieten.
pi_42081698
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 18:08 schreef Mike1964 het volgende:

[..]

Mmzzz... als je me nou gewoon voor slijmbal had uitgemaakt had het nog begrijpelijk geweest, met dit stukje tekst maak je jezelf als gewoonlijk weer eens belachelijk. Ik ben iig blij met je mededeling dat er weer eens een kwartje gevallen is bij je. Dat er nog maar velen mogen volgen. Wie weet ga je nog eens snappen hoe het leven écht in elkaar zit en dat de wereld groter is dan FOK en een schurftig hondje...

En bij deze beloof ik plechtig dat dit de laatste keer is dat ik op een post van LS reageer...ik zit op mijn werk al de hele dag met zwakbegaafden te communiceren, om dat nou in mijn vrije tijd ook nog eens te gaan zitten doen gaat me te ver.
Ik snap niet dat patiënten toegang hebben op het internet.

Misschien moet jij je begeleider vragen hoe de wereld in elkaar zit. (Hij zal niet blij zijn dat je stiekem op internet zit)

Mag ik een brutale vraag stellen?

Waarvoor ben jij opgenomen? Of wil je daar niet over praten?

Dit is wel heel off-topic, maar ik was wel benieuwd. Verder in [SC]? Dan wil ik er wel met je over praten.
  zaterdag 23 september 2006 @ 18:46:14 #251
6941 APK
Factual, I think.
pi_42082539
Tommy, het is zoooooo simpel.

Als mensen ook in de SC over streams gaan babbelen en caps gaan plaatsen moeten mensen die niet 24/7 online zijn 2 topics uitspitten om te weten te komen wat er gebeurd is in het huis.

Wat Jappie zei, maar dan korter.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zaterdag 23 september 2006 @ 18:50:18 #252
55709 Stereotomy
pi_42082674
Daarvoor moet je, reeds gezegd, er vanuit gaan dat er gaten gaan vallen in [COS] als blijkbaar zoveel mensen willen vertrekken naar SC om daar te kletsen *en* te streamen. Als daar geen behoefte aan was, zou de leegloop ook niet gebeuren, he.

Maar zoals ik het hier lees zijn er genoeg mensen die de COS nog willen bevolken, naast de mensen die blijkbaar gaan vertrekken naar SC. Daarnaast hebben we voor wat jij noemt een geweldig Streamverslagen topique, en is COS nauwelijks een aanvulling te noemen. En ben ik met Jap eens: daarvoor moet het streamverslagen topic goed gevuld zijn.

Maar dat heeft weinig met de discussie wel of geen streams in de SC te maken.
  zaterdag 23 september 2006 @ 18:54:33 #253
6941 APK
Factual, I think.
pi_42082801
Ik geef het op.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_42082817
Kan er bij COS #311 "Dilemma" in de TT?
  zaterdag 23 september 2006 @ 18:56:35 #255
55709 Stereotomy
pi_42082860
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 18:54 schreef APK het volgende:
Ik geef het op.
Nu je tijd over hebt, maak nog een leuk filmpje op je site, ik vind ze altijd erg leuk om te bekijken.
  zaterdag 23 september 2006 @ 19:07:13 #256
16305 Jappie
parttime reverend
pi_42083275
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 18:46 schreef APK het volgende:
Tommy, het is zoooooo simpel.

Als mensen ook in de SC over streams gaan babbelen en caps gaan plaatsen moeten mensen die niet 24/7 online zijn 2 topics uitspitten om te weten te komen wat er gebeurd is in het huis.

Wat Jappie zei, maar dan korter.
Reeksen he....reeksen!!
  zaterdag 23 september 2006 @ 19:11:08 #257
58921 Day
You can fly!
pi_42083425
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 17:31 schreef Mike1964 het volgende:
Pfffff.... Gaan we weer.
Mods, (alledrie, dus ook de stagiere ), mag ik even wat positiefs zeggen, met het risico dat ik voor slijmbal word uitgemaakt?

Jullie doen het goed!
amen.
Hèhè, eindeijk erkenning!
Het is wel stagiaire
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  zaterdag 23 september 2006 @ 19:11:29 #258
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42083444
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 18:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan er bij COS #311 "Dilemma" in de TT?
Done
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_42083628
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 19:11 schreef teamlead het volgende:

[..]

Done
Sjenk joe

En het is 19:00 geweest.

Al bekend wie SV gaat doen?
  zondag 24 september 2006 @ 02:31:53 #260
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42085632
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 18:54 schreef APK het volgende:
Ik geef het op.
jeuh, die stereo ontneemt me gewoon de lust om te posten
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')