Als je alfabet maar tot A loopt en niet weet wanneer B ooit komt, laat dan de A volgende keer ook even weg?quote:De rest van je ontwijkend geleuter ga ik maar niet op in....
quote:Wanneer jij tot 10 keer toe dezelfde vraag stelt ...
Dat is mijn vraag helemaal niet. Je hebt er slechts 10x overheen gelezen.quote:Jij wilde zo graag weten waarom de opdeling is zoals ie nu is...
quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:31 schreef Mike1964 het volgende:
Pfffff.... Gaan we weer.
Mods, (alledrie, dus ook de stagiere), mag ik even wat positiefs zeggen, met het risico dat ik voor slijmbal word uitgemaakt?
Jullie doen het goed!
amen.
En nu ga je zelf als een calimero gedragen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:32 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Jij laat ook echt geen kans onbenut om je Calimero complex uit te dragen he?
![]()
Wanneer je uit mijn 1e post niet tegelijkertijd weet te begrijpen dat het totaal geen zin heeft om de SC open te stellen voor COS posts dan is idd jouw vraag niet beantwoord.quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:55 schreef Stereotomy het volgende:
Dat is mijn vraag helemaal niet. Je hebt er slechts 10x overheen gelezen.
quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:03 schreef Morwen het volgende:
Leef je nog, Stereo?![]()
Maar goed, ik ga de discussie niet meer aan omdat het blijft zoals het nu is. Prima hoor en dat meen ik. Ik vind dat de mods het goed doen, dat staat los van een andere mening. Nog steeds hoop ik op een lossere SC waar ook over de streams gepraat mag worden, maar dat gaat niet gebeuren. Punt.
Ik wou toch even laten merken dat Stereo niet de enige is die zo denkt in een poel van mensen () die het wel met de policy eens zijn. That's all. Ik hoef dus ook geen reactie hierop, ik weet dat het blijft zoals het nu is
![]()
Hopelijk zit ik dit niet voor Jan Lul te typen ivm downtime. Snel op invoeren drukken maar![]()
Oh zo. Ja, nu plaats je het ook veel beter in perspectief.quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wanneer je uit mijn 1e post niet tegelijkertijd weet te begrijpen dat het totaal geen zin heeft om de SC open te stellen voor COS posts dan is idd jouw vraag niet beantwoord.
Ik meende echter dat juist het verhalen van de voorgeschiedenis zelfs voor jou toch voldoende informatie zou bevatten om te kunnen inzien dat indien de mods gehoor zouden geven aan het toestaan van COS posts in de SC binnen de kortste keren hetzelfde groepje in de SC gaat hangen en er dus nog niets gedaan wordt om ook die mensen die niet de godganse dag de tijd hebben om de streams te volgen in hun behoefte te voorzien en zodoende in het algemeen een breder discussie platform te zijn.
Mmzzz... als je me nou gewoon voor slijmbal had uitgemaakt had het nog begrijpelijk geweest, met dit stukje tekst maak je jezelf als gewoonlijk weer eens belachelijk. Ik ben iig blij met je mededeling dat er weer eens een kwartje gevallen is bij je. Dat er nog maar velen mogen volgen. Wie weet ga je nog eens snappen hoe het leven écht in elkaar zit en dat de wereld groter is dan FOK en een schurftig hondje...quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
[..]
En nu ga je zelf als een calimero gedragen.
Om on-topic te blijven. Ik heb de mods nooit aangevallen. Ik heb (in mijn ogen, en daar is een feedback voor) alleen maar opbouwende kritiek op ze geleverd.
Ik loop pas sinds 2000 mee op FOK! dus ik zal het vaak wel fout hebben. Ben maar een newbe.
Maar jij stelt je net zo zielig op als een paar anderen.... "Hey, ik ga LS afkraken, dan mag ik misschien meepraten met "hun"...
Alleen vergeet je één ding. Dat afkraken van "hun" is tussen de regels door onderbouwd. Iets wat jij nog moet leren.
Daar viel weer een kwartje
Deze zin snap ik mogelijk niet helemaal maar ik zal hem maar beantwoorden met hoe ik de samenhang tussen dingen als juist zie....quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:07 schreef Stereotomy het volgende:
Maar eerlijk gezegd zie ik geen verband tussen ook streams in het SC topic en een gebrek aan streamverslagen?
Nah...vooruit.......ik krijg zo 2 tosti's...dan kan ik daar tenminste zo ook weer ten volle van genieten.quote:Okee Jap. Laten we niet meer ruzieën.
Ik snap niet dat patiënten toegang hebben op het internet.quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:08 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Mmzzz... als je me nou gewoon voor slijmbal had uitgemaakt had het nog begrijpelijk geweest, met dit stukje tekst maak je jezelf als gewoonlijk weer eens belachelijk. Ik ben iig blij met je mededeling dat er weer eens een kwartje gevallen is bij je. Dat er nog maar velen mogen volgen. Wie weet ga je nog eens snappen hoe het leven écht in elkaar zit en dat de wereld groter is dan FOK en een schurftig hondje...
En bij deze beloof ik plechtig dat dit de laatste keer is dat ik op een post van LS reageer...ik zit op mijn werk al de hele dag met zwakbegaafden te communiceren, om dat nou in mijn vrije tijd ook nog eens te gaan zitten doen gaat me te ver.
Nu je tijd over hebt, maak nog een leuk filmpje op je site, ik vind ze altijd erg leuk om te bekijken.quote:
Reeksen he....reeksen!!quote:Op zaterdag 23 september 2006 18:46 schreef APK het volgende:
Tommy, het is zoooooo simpel.
Als mensen ook in de SC over streams gaan babbelen en caps gaan plaatsen moeten mensen die niet 24/7 online zijn 2 topics uitspitten om te weten te komen wat er gebeurd is in het huis.
Wat Jappie zei, maar dan korter.
Hèhè, eindeijk erkenning!quote:Op zaterdag 23 september 2006 17:31 schreef Mike1964 het volgende:
Pfffff.... Gaan we weer.
Mods, (alledrie, dus ook de stagiere), mag ik even wat positiefs zeggen, met het risico dat ik voor slijmbal word uitgemaakt?
Jullie doen het goed!
amen.
Donequote:Op zaterdag 23 september 2006 18:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan er bij COS #311 "Dilemma" in de TT?
jeuh, die stereo ontneemt me gewoon de lust om te postenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |