Was iedereen maar zo als jij!quote:Op woensdag 20 september 2006 22:17 schreef mcDavid het volgende:
Ik fluit altijd precies zo hard dat niemand het kan horen!
Ze zette al haar beenmassa op de trappers bij het naar beneden bewegen van de trappersquote:Op woensdag 20 september 2006 22:36 schreef NT-T.BartMan het volgende:
En opera's dan?? Ergens in de jaren '90 van de vorige eeuw stond ik tijdens een zeer stevige herfststorm op de tram te wachten toen een Zeer Dikke Dame zich op een gammele fiets tegen de wind inworstelde. Hierbij zong ze een of andere aria.
Indrukwekkend dat ze daar nog adem voor over had, mede gezien het tempo dat ze tegen de wind in wist te ontwikkelen.
Je merkt het weer. Het gaat weer beter in Nederland. Er is niks meer om je over te ergeren.quote:
't Was dan ook sarcastisch bedoeldquote:Op donderdag 21 september 2006 01:38 schreef blonchi het volgende:
[..]
Je merkt het weer. Het gaat weer beter in Nederland. Er is niks meer om je over te ergeren.
Zoekend naar een nieuwe prooi, vonden we de fluitende fietser.![]()
Moeder van Bjarne Riis!quote:Op woensdag 20 september 2006 22:36 schreef NT-T.BartMan het volgende:
En opera's dan?? Ergens in de jaren '90 van de vorige eeuw stond ik tijdens een zeer stevige herfststorm op de tram te wachten toen een Zeer Dikke Dame zich op een gammele fiets tegen de wind inworstelde. Hierbij zong ze een of andere aria.
Indrukwekkend dat ze daar nog adem voor over had, mede gezien het tempo dat ze tegen de wind in wist te ontwikkelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |