Sowieso is een flesje 30 cl en een blikje 33 clquote:Op donderdag 21 september 2006 07:27 schreef MrSASO het volgende:
[..]
In een blik zit evenveel bier in als een flesje.![]()
Maar met kratten heb je statiegeld, zodat je na verloop van tijd weer 'gratis' een krat bier kan halenquote:Op vrijdag 22 september 2006 00:51 schreef Schlumberger het volgende:
Ik vind het meestal ook makkelijker om bier uit blik te drinken... ben te lui voor dat geleur met kratten enzo. Bovendien lijkt het sneller op temperatuur te komen als je ze in de koelkast/vriezer dondert .
En na afloop stamp ik ze plat en wijs ik ze de afvalbak
LOL, dat is wel zo. Stom he, ik zie zo'n statiegeldbonnetje ook als een soort van cadeaubon voor een pakje sigaretten of iets dergelijksquote:Op vrijdag 22 september 2006 05:07 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Maar met kratten heb je statiegeld, zodat je na verloop van tijd weer 'gratis' een krat bier kan halen
Je hebt gelijk, maar bij de halve liters niet.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:50 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Sowieso is een flesje 30 cl en een blikje 33 cl![]()
![]()
aldi?quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:48 schreef Katana het volgende:
Heb net weer 9 blikken van ene halve liter gehaald.
Totale kosten: 3,60
Heerlijk die blikken
Albert Heijn.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:11 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
aldi?
niet te zuipen. al proef je het na 2 halve liters niet meer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |