klinkt hoopgevendquote:Op zondag 24 september 2006 12:28 schreef arnold-d het volgende:
Richard 'taken first steps'
http://www.topgear.com/content/news/stories/1112/
tevens TVPquote:Geen 'Top Gear' zonder Richard Hammond
AMSTERDAM - Als Richard Hammond niet voldoende herstelt van zijn verwondingen om weer zijn rol in het populaire autoprogramma Top Gear in te nemen, stopt de producent met het programma. Dat meldt de Britse zondagskrant The Observer.
Programmamaker Andy Wilman zegt zich geen Top Gear te kunnen voorstellen zonder Richard Hammond. De producent dreigt ook de stekker uit het programma te trekken als de nadruk op snelheid en flitsende auto's verdwijnt als gevolg van het ernstige ongeluk van Hammond tijdens opnames voor de show.
De presentator en sidekick van 'hoofdpresentator' Jeremy Clarkson en co-presentator James Jay crashte afgelopen woensdag met een snelheid van bijna 500 kilometer per uur in een auto met raketmotor. Hij ligt in een ziekenhuis in Leeds en herstelt goed.
"De enige Top Gear waar ik ooit in geïnteresseerd zou zijn om te maken is met die drie erin. Ik wil het niet, ik kan het niet doen zonder Richard”, aldus de producent.
De BBC maakte zondag bekend dat zij de uitzending van de nieuwste serie van Top Gear die al grotendeels is opgenomen voor onbepaalde tijd heeft uitgesteld. In Groot-Brittannië trekt de autoshow wekelijks tussen de 4 en 6 miljoen kijkers. Daarmee is het het populairste programma op BBC 2. De omroep laat het aan het team van Top Gear over wanneer de afleveringen op het scherm kunnen komen.
Bron: http://www.topgear.com/content/news/stories/1112/quote:A website set up by fans has also managed to raise more than £50,000 for the Yorkshire Air Ambulance, which airlifted Richard to hospital on Wednesday.
Ik vind het eigenlijk niet meer dan normaal dat ze wachten tot Hamster's herstel en vervolgens kijken of er nog verdere gevolgen zijn mbt supersnelle auto's en maffe stunts.quote:Op zondag 24 september 2006 23:11 schreef lipje het volgende:
hmm minder. Dus wachten op de nieuwe serie
Hoe serieus is het dat de bbc ermee stopt?quote:Op maandag 25 september 2006 11:36 schreef more het volgende:
http://www.petitiononline.com/tg100/petition.html
weet je wat nou grappig is, het komt van dezelfde productiemaatschapij, Tom Ford, een van de presentatoren van Fifth gear is co-producer van Top Gear.quote:Op maandag 25 september 2006 12:39 schreef Maikalo het volgende:
Als Top Gear er mee stopt ga ik echt geen fifth gear kijken. Die gasten denken echt dat ze leuk zijn terwijl ze dat niet zijn. Bij Top Gear weten ze dat ze leuk zijn, en dat zijn ze ook![]()
Boeiend, zolang die meid met d'r drijvende fruit maar blijft !quote:Op maandag 25 september 2006 13:35 schreef Deimos000 het volgende:
Brainiac met alleen John Tickle? Nee bedank.. :/
Professor Myang Lee with her big b...asket of fruitsquote:Op maandag 25 september 2006 15:56 schreef Gripper het volgende:
[..]
Boeiend, zolang die meid met d'r drijvende fruit maar blijft !![]()
En Top Gear was kut zonder Jeremy...quote:Op maandag 25 september 2006 14:31 schreef Argento het volgende:
TopGear heeft in haar (inmiddels lange) verleden verschillende teams van presentatoren gehad. De huidige samenstelling is slechts één van de vele, ook al is het één van de beste presentatieteams. Het lijkt me echter onzin om te veronderstellen dat het programma staat of valt met dit specifieke team. Zelfs Jeremy Clarkson heeft niet altijd deel uitgemaakt van het programma.
Jeremy is zonder twijfel onmisbaar voor deze TG-formule. Maar Hammond en May kunnen desnoods toch wel "ingeruild" worden.quote:Op maandag 25 september 2006 17:07 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
En Top Gear was kut zonder Jeremy...
Hele programma verkoopt juist zo goed door de supercars ed. Als ze dat eruit halen en dus het zoveelste autoprogramma met auto's die eigelijk niemand wil zien (wie interreseert de nieuwste nissan nou?) dan zal het lang niet zo populair zijn.quote:Op maandag 25 september 2006 15:21 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zelfs in de huidige formule van het programma was in het eerste seizoen de samenstelling van het team niet zoals nu. Toen zat May er nog niet bij en was die dikke nog een van de hosts.
Dat ze het programma "op zich" stoppen denk ik ook niet, maar dat ze de huidige formule van de "boys with toys" moeten stoppen of aanpassen is een stuk realistischer, helaas. Ze liggen in GB nogal onder vuur ...
En nog leuker, enige die echt kan rijden, Tiff Needell, is oprichter van Top Gear.quote:Op maandag 25 september 2006 13:37 schreef Klonk het volgende:
[..]
weet je wat nou grappig is, het komt van dezelfde productiemaatschapij, Tom Ford, een van de presentatoren van Fifth gear is co-producer van Top Gear.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |