Maar GA is toch ook gewoon kut? GA moet toch ook gewoon weg van grote velden?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:07 schreef Furious het volgende:
Trouwens, nsfw. Het enige wat ik van je hoor is GA is kut, GA moet weg van de grotere velden. Maar op wat voor manier onderbouw je deze stelling? Voor het 'potentiele extra gevaar' wat 1x in het driekwartier kan optreden omdat er een grotere kist binnenkomt?
Meid, ik ben het helemaal met je eens. De overtuiging, ik vind het echt, overwhelming meid! Ge-wel-dig!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:03 schreef nsfw het volgende:
[..]
Maar GA is toch ook gewoon kut? GA moet toch ook gewoon weg van grote velden?
Maar ik lig niet in een greppel met een oversized cameraquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:52 schreef Mojave het volgende:
[..]
Lul niet! jij kijkt ook regelmatig op Airliners.net![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:59 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Maar ik lig niet in een greppel met een oversized camera
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:59 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Maar ik lig niet in een greppel met een oversized camera
Nee, jij slaapt in een tentje op de runwayquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:59 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Maar ik lig niet in een greppel met een oversized camera
P30 of P40 doen voor Haarlem?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:04 schreef nsfw het volgende:
[..]
Nee, jij slaapt in een tentje op de runway
Gewoon de deur/luik/rits-kant in de vliegrichting zetten, met de voor en achter luik open, kan de jetwash en beter doorheenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:04 schreef nsfw het volgende:
[..]
Nee, jij slaapt in een tentje op de runway
Preciesquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:04 schreef nsfw het volgende:
[..]
Nee, jij slaapt in een tentje op de runway
Wat heb je nog meer voor een argumenten nodig!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:15 schreef Furious het volgende:
[..]
Meid, ik ben het helemaal met je eens. De overtuiging, ik vind het echt, overwhelming meid! Ge-wel-dig!
Scary Shit man!quote:vandaag schreef teletekst het voglende:
Veel doden onder ultralight-piloten
***************************************
` Piloten van ultralight vliegtuigen
verongelukken vaker dan zweefvliegers
of andere recreatiepiloten.De Inspectie
Verkeer en Waterstaat concludeert dat
in een rapport.
De laatst vijf jaar vielen er veertien
doden in de ultralight-sector,of drie
procent van alle brevethouders.Van de
zweefvliegers kwam nog geen half
procent om.Volgens de Inspectie zijn
vooral moderne ultralight vliegtuigen
te ingewikkeld voor veel piloten.
De inspectie waarschuwt dat de branche
iets aan de veiligheid moet doen,anders
volgen sancties,zoals het intrekken van
vergunningen of justiti๋le vervolging.
bij een zweefvliegtuig?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:54 schreef SnowBite het volgende:
totdat er een motor uitvalt....
Ja, wordt weleens aan mij gevraagd...quote:
Ik stond een tijd geleden op een promo-stand met een van onze kisten en daar vroegen ze of ie wel echt was...en waar de raketten nou hingen....quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:28 schreef cheukert het volgende:
[..]
Ja, wordt weleens aan mij gevraagd...
Wat nou als de benzine op is?
Verder:
Kan je sturen in een zweefvliegtuig?
Ben je weleens neergestort?
Lufthansa heeft voor de soort van topclass baangarantie, kls niet... denk jij maar naquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:56 schreef Domai het volgende:
Hey aviators,
Wat weten jullie over de selectie van de opleiding van lufthansa? Is die veel moeilijker dan die van de KLS of vergelijkbaar?
Bvd
Een beetje laat mee misschien? ik zie net dat je op de KLS mag beginnenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:56 schreef Domai het volgende:
Hey aviators,
Wat weten jullie over de selectie van de opleiding van lufthansa? Is die veel moeilijker dan die van de KLS of vergelijkbaar?
Bvd
In Bremen zit een voorbereidingscentrum op de DLR, erg goede resultaten!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:56 schreef Domai het volgende:
Hey aviators,
Wat weten jullie over de selectie van de opleiding van lufthansa? Is die veel moeilijker dan die van de KLS of vergelijkbaar?
Bvd
Gewoon uit interessequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:04 schreef cheukert het volgende:
[..]
Een beetje laat mee misschien? ik zie net dat je op de KLS mag beginnenhad je eerder mee moeten zijn, bij Lufthansa
Persoonlijke ervaring? Of van horen zeggen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:42 schreef Mojave het volgende:
[..]
In Bremen zit een voorbereidingscentrum op de DLR, erg goede resultaten!
Aantal jongens die ik ken zijn zo door de DLR gerold na een goede voorbereiding daar.quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:31 schreef Domai het volgende:
[..]
Persoonlijke ervaring? Of van horen zeggen?
Heb je misschien een e-mail adres van iemand die eventueel wat vragen zou willen beantwoorden? Ik begin dan al wel in december, maar een goede bekende van me is zich nog uitgebreid aan het ori๋nteren.quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:08 schreef Mojave het volgende:
[..]
Aantal jongens die ik ken zijn zo door de DLR gerold na een goede voorbereiding daar.
Zo, ff naar Ameland geweest met een Pipertje, gvd wat gaat dat traag!! 110 kts en oilpressure tegen 't rood.
Verder wel grappig ding.
Ga ik ff regelen, post ik zsm.quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:31 schreef Domai het volgende:
[..]
Heb je misschien een e-mail adres van iemand die eventueel wat vragen zou willen beantwoorden? Ik begin dan al wel in december, maar een goede bekende van me is zich nog uitgebreid aan het ori๋nteren.
Alvast bedankt.
Tof, je kunt ook PM'en eventueel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |