Kaastosti'squote:Op woensdag 20 september 2006 23:12 schreef Mojave het volgende:
HOBBS rulen de pan uit!
mwah, RC is eigenlijk voor mietjes en slappelingen. Dit topic is voor de echte mannen die wel echt durven te vliegenquote:
Oeh het watje voelt zich schijnbaar aangesproken....quote:Op donderdag 21 september 2006 12:52 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
mwah, RC is eigenlijk voor mietjes en slappelingen. Dit topic is voor de echte mannen die wel echt durven te vliegen![]()
colacanquote:Op donderdag 21 september 2006 22:48 schreef Furious het volgende:
Ik wil Cessna vliegen.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Om even terug te wijzen naar het afgelopen deel:quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat kost het nou om je vliegbrevet te halen waarmee je in een Cessna mag vliegen?
Ze moeten met hun vette vingers van dat scherm afblijven zeg!quote:Op donderdag 21 september 2006 22:48 schreef Furious het volgende:
Ik wil Cessna vliegen.![]()
[afbeelding]![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 21:02 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Oeh het watje voelt zich schijnbaar aangesproken....![]()
En zweefvliegen..al vaker meegegaan.
En vliegen is vliegen
Het ruimtelijk inzicht is toch behoorlijk anders dan bij normaal vliegen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:00 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]vliegen is vliegen... ja tenzij je op de grond staat met een oversized afstandsbediening in je klauwen.
Daar heb ik het helemaal niet overquote:Op vrijdag 22 september 2006 14:10 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Het ruimtelijk inzicht is toch behoorlijk anders dan bij normaal vliegen.
Inderdaad. En die clip op de yoke, ik weet niet hoe die bevestigd is maar als-ie aan de stuurstang vast zit druk je 'em zo door het scherm heen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:41 schreef nsfw het volgende:
[..]
Ze moeten met hun vette vingers van dat scherm afblijven zeg!Als de zon er een beteje opstaat is het nu niet te lezen!
RC vliegen is geen vliegen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:10 schreef -CRASH- het volgende:
Het ruimtelijk inzicht is toch behoorlijk anders dan bij normaal vliegen.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:50 schreef nsfw het volgende:
[..]
RC vliegenspelen is geen vliegen.
RC vliegenspelen is spelen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |