Kaastosti'squote:Op woensdag 20 september 2006 23:12 schreef Mojave het volgende:
HOBBS rulen de pan uit!
mwah, RC is eigenlijk voor mietjes en slappelingen. Dit topic is voor de echte mannen die wel echt durven te vliegenquote:
Oeh het watje voelt zich schijnbaar aangesproken....quote:Op donderdag 21 september 2006 12:52 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
mwah, RC is eigenlijk voor mietjes en slappelingen. Dit topic is voor de echte mannen die wel echt durven te vliegen![]()
colacanquote:Op donderdag 21 september 2006 22:48 schreef Furious het volgende:
Ik wil Cessna vliegen.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Om even terug te wijzen naar het afgelopen deel:quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat kost het nou om je vliegbrevet te halen waarmee je in een Cessna mag vliegen?
Ze moeten met hun vette vingers van dat scherm afblijven zeg!quote:Op donderdag 21 september 2006 22:48 schreef Furious het volgende:
Ik wil Cessna vliegen.![]()
[afbeelding]![]()
quote:Op donderdag 21 september 2006 21:02 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Oeh het watje voelt zich schijnbaar aangesproken....![]()
En zweefvliegen..al vaker meegegaan.
En vliegen is vliegen
Het ruimtelijk inzicht is toch behoorlijk anders dan bij normaal vliegen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:00 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]vliegen is vliegen... ja tenzij je op de grond staat met een oversized afstandsbediening in je klauwen.
Daar heb ik het helemaal niet overquote:Op vrijdag 22 september 2006 14:10 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Het ruimtelijk inzicht is toch behoorlijk anders dan bij normaal vliegen.
Inderdaad. En die clip op de yoke, ik weet niet hoe die bevestigd is maar als-ie aan de stuurstang vast zit druk je 'em zo door het scherm heen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:41 schreef nsfw het volgende:
[..]
Ze moeten met hun vette vingers van dat scherm afblijven zeg!Als de zon er een beteje opstaat is het nu niet te lezen!
RC vliegen is geen vliegen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 14:10 schreef -CRASH- het volgende:
Het ruimtelijk inzicht is toch behoorlijk anders dan bij normaal vliegen.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:50 schreef nsfw het volgende:
[..]
RC vliegenspelen is geen vliegen.
RC vliegenspelen is spelen![]()
Nou, technisch gezien vliegen ze volgens mij wel! Ze hebben zelfs een aparte afdeling bij KNVVLquote:
En de andere vraag: heeft hier iemand connecties bij een vliegtuigonderhoudbedrijf? (Scrabble woordquote:Op donderdag 21 september 2006 12:03 schreef Furious het volgende:
Hoe zit het eigenlijk als je bijv. je A320/737 typerating hebt gehaald, en je kunt een baan krijgen bij laten we zeggen Luxair, maar daar moet je je ERJ typerating voor hebben. Moet je dan eerst weer dat hele soepie halen of is een groundschool en uren maken als co-piloot daarop voldoende?
Hmm, duur grapje dus. In feite is het dus het slimst of een typerating op een veelgebruikte kist te nemen zoals een A320/737. Of je echt focussen bij welke maatschappij (en daartoe behorende toestel) je wil gaan vliegen, en dan maar hopen dat er een baan voor je beschikbaar is.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:29 schreef nsfw het volgende:
Voor die ERJ moet je weer een nieuwe Typerating hebben. Compleet met alles er op en er aan. Theorie, Grondschool, Simbeurten, Etc Etc
Of gewoon eerst ergens aangenomen worden en dan pas een typerating doen.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:39 schreef Furious het volgende:
[..]
Hmm, duur grapje dus. In feite is het dus het slimst of een typerating op een veelgebruikte kist te nemen zoals een A320/737. Of je echt focussen bij welke maatschappij (en daartoe behorende toestel) je wil gaan vliegen, en dan maar hopen dat er een baan voor je beschikbaar is.
Gewoon geen typerating kopen. Eerst een baan zoeken, meestal krijg je te horen dat je ofwel gratis je TR krijgt (ben nu alweer aan m'n tweede gratis TR in een jaar bezigquote:Op vrijdag 22 september 2006 16:39 schreef Furious het volgende:
[..]
Hmm, duur grapje dus. In feite is het dus het slimst of een typerating op een veelgebruikte kist te nemen zoals een A320/737. Of je echt focussen bij welke maatschappij (en daartoe behorende toestel) je wil gaan vliegen, en dan maar hopen dat er een baan voor je beschikbaar is.
waar zit je? iets van eerst coco nu F50?quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:35 schreef Alternate het volgende:
[..]
Gewoon geen typerating kopen. Eerst een baan zoeken, meestal krijg je te horen dat je ofwel gratis je TR krijgt (ben nu alweer aan m'n tweede gratis TR in een jaar bezig) Of zij vertellen je welke TR je moet gaan kopen en meestal moet je die dan kopen bij een specifiek training center, zodat je de procedures van de maatschappij leert.
ga jij nou maar verder spelen op je nintendoquote:Op vrijdag 22 september 2006 22:14 schreef Mojave het volgende:
propellors moeten deaudt
Ja? vind je hem lekker vliegen?quote:Op zaterdag 23 september 2006 01:42 schreef cheukert het volgende:
[..]
ga jij nou maar verder spelen op je nintendo
slagroomklopper 50 ruleert dik
Aha! hmm, stom van me, heb ik weer het verkeerde beroep gekozen...quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:44 schreef ChopperMick het volgende:
Zet mij ook maar in de OP.
Heb fixed wing gevlogen maar verdien nu een goede boterham met heli vliegen (véééééééél leuker dan cruisen op FLohmygod!).
Nee propellers zijn eng.quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:43 schreef cheukert het volgende:
[..]
waar zit je? iets van eerst coco nu F50?
Doe eens lief ja! Zo ken ik er ook nog een paar!quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:44 schreef ChopperMick het volgende:
Zet mij ook maar in de OP.
Heb fixed wing gevlogen maar verdien nu een goede boterham met heli vliegen (véééééééél leuker dan cruisen op FLohmygod!).
wehehe zo is het maar net.quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:32 schreef nsfw het volgende:
[..]
Doe eens lief ja! Zo ken ik er ook nog een paar!
Helicopters can't really fly - they're just so ugly that the earth immediately repels them.
Flying helicopters is like masturbation, you enjoy it while it's happening but you're kind of embarrassed when your done.
Helicopters are for people who want to fly but don't want to go anywhere.
If something hasn't broken on your helicopter, it's about to.
Flying is better than walking. Walking is better than running. Running is better than crawling. All of these however, are better than extraction by a Med-Evac helicopter, even if this is technically a form of flying.
En om dan toch maar even wat liefs te zeggen... Je deelt namelijk wel het luchtruim met ons![]()
Chopper pilots get it up quicker.
Wen maar aan die onderlinge concurentie en neem het met een hele grote korrel zout anders zal je nooit aan het wereldje wennen!quote:Op zaterdag 23 september 2006 15:45 schreef Furious het volgende:
Ik had mij dit topic toch anders voorgesteld toen ik met het idee kwam, wat een hoeren onderlinge concurrentie zeg. Blijkt maar weer dat toch een grootdeel van de vliegers arrogante hufters zijn. [afbeelding]
En nee, dit zeg ik niet omdat ik mij gebasht voel. Maar het gedrag jegens menig ander persoontjes.
En oh, ik heb m'n first solo gehad.
Het is gewoon totaal onzinnig, en volgens mij het enige waar een groot deel vliegers over kan praten. Als er namelijk niet gebasht word in dit topic, word er weinig gezegd.quote:Op zaterdag 23 september 2006 16:19 schreef nsfw het volgende:
[..]
Wen maar aan die onderlinge concurentie en neem het met een hele grote korrel zout anders zal je nooit aan het wereldje wennen!
Oja! Gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
Voelde goed zeker lekker zonder instructeurquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:22 schreef Furious het volgende:
[..]
Het is gewoon totaal onzinnig, en volgens mij het enige waar een groot deel vliegers over kan praten. Als er namelijk niet gebasht word in dit topic, word er weinig gezegd.
En bedankt.
Ach, dat houdt het weer in leven tochquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:22 schreef Furious het volgende:
[..]
Het is gewoon totaal onzinnig, en volgens mij het enige waar een groot deel vliegers over kan praten. Als er namelijk niet gebasht word in dit topic, word er weinig gezegd.
En bedankt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |