Lufthansa heeft voor de soort van topclass baangarantie, kls niet... denk jij maar naquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:56 schreef Domai het volgende:
Hey aviators,
Wat weten jullie over de selectie van de opleiding van lufthansa? Is die veel moeilijker dan die van de KLS of vergelijkbaar?
Bvd
Een beetje laat mee misschien? ik zie net dat je op de KLS mag beginnenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:56 schreef Domai het volgende:
Hey aviators,
Wat weten jullie over de selectie van de opleiding van lufthansa? Is die veel moeilijker dan die van de KLS of vergelijkbaar?
Bvd
In Bremen zit een voorbereidingscentrum op de DLR, erg goede resultaten!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:56 schreef Domai het volgende:
Hey aviators,
Bvd
Gewoon uit interessequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:04 schreef cheukert het volgende:
[..]
Een beetje laat mee misschien? ik zie net dat je op de KLS mag beginnenhad je eerder mee moeten zijn, bij Lufthansa
Persoonlijke ervaring? Of van horen zeggen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 23:42 schreef Mojave het volgende:
[..]
In Bremen zit een voorbereidingscentrum op de DLR, erg goede resultaten!
Aantal jongens die ik ken zijn zo door de DLR gerold na een goede voorbereiding daar.quote:Op zondag 8 oktober 2006 11:31 schreef Domai het volgende:
[..]
Persoonlijke ervaring? Of van horen zeggen?
Heb je misschien een e-mail adres van iemand die eventueel wat vragen zou willen beantwoorden? Ik begin dan al wel in december, maar een goede bekende van me is zich nog uitgebreid aan het ori๋nteren.quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:08 schreef Mojave het volgende:
[..]
Aantal jongens die ik ken zijn zo door de DLR gerold na een goede voorbereiding daar.
Zo, ff naar Ameland geweest met een Pipertje, gvd wat gaat dat traag!! 110 kts en oilpressure tegen 't rood.
Verder wel grappig ding.
Ga ik ff regelen, post ik zsm.quote:Op zondag 8 oktober 2006 19:31 schreef Domai het volgende:
[..]
Heb je misschien een e-mail adres van iemand die eventueel wat vragen zou willen beantwoorden? Ik begin dan al wel in december, maar een goede bekende van me is zich nog uitgebreid aan het ori๋nteren.
Alvast bedankt.
Tof, je kunt ook PM'en eventueel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |