ja, dan moet je wel eerst een kans hebben om te winnen, pure tactiek... maar kan goed zijn dat je daar niet zo goed in bent, klu of mld vliegers zijn beter in tactiek ofzo enzo ofzoietsquote:Op zondag 1 oktober 2006 23:05 schreef Furious het volgende:
[..]
Moar ik geef niet op zonder gevecht! LOAL!1ein
Exact, we hebben al zoveel groene velden, laat ze daar kamikaze vliegertje spelen.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:48 schreef Alternate het volgende:
Ze moeten dat kleine grut ook gewoon verbieden op de velden waar de echte mannen komen.
In dat geval heb je niet meer dan gelijk natuurlijk. Maar het ontgaat niet het feit dat er toch een stuk van de portomonnee zal missen op Rotterdam, al is het maar een klein deel.quote:Op maandag 2 oktober 2006 15:43 schreef Alternate het volgende:
60 landingen op een dag is 60 * 10 euro = peanuts
1 landing van HV brengt minimaal het dubbele op, misschien wel 3 dubbele.
De GA op dat soort velden kost meer aan onderhoud en mankracht dan dat het oplevert.
Maar ik ben helemaal niet tegen GA op grote velden want het is natuurlijk prachtig als je met je bromvlieg tussen het grote verkeer hangt. Maar zit de boel dan niet in de weg en hou er rekening mee dat jij voor de verkeersleiding een klein, irritant en sloom rotding bent![]()
Ik heb het even uitgezocht.
Landende Cessna brengt maar liefst 17 euro in het laatje.
Een HV 737 die eerst land en daarna weer vertrekt (maxtom 70 000 kilo, 180 pax).
Landingsgeld: ¤780
passenger charge: ¤2007
security charge: ¤1926
ATC kosten : ¤484
------------------------
Totaal: ¤5200 (afgerond)
Dat zijn 305 GA landingen voor elke grote kist.
Tel uit je winst
jezus, jij bent goed op de hoogtequote:Op maandag 2 oktober 2006 20:07 schreef SnowBite het volgende:
een cessna 340, dát is pas GA
't zal ze worst wezen die GA, liever kwijt dan rijk.quote:Op maandag 2 oktober 2006 16:17 schreef Furious het volgende:
[..]
In dat geval heb je niet meer dan gelijk natuurlijk. Maar het ontgaat niet het feit dat er toch een stuk van de portomonnee zal missen op Rotterdam, al is het maar een klein deel.
Ik weet ook niet hoe het zit met de geluidsprocedures, maar ik betwijfel of er ook meer vliegtuigen een lijn- en of chartervlucht kunnen opereren vanaf RTM ten aanzien van geluidsoverlast, als dit zo is, kunnen ze het verlies van de GA op RTM nergens mee compenseren qua kosten, denk ik.
hij wil je gewoon pesten, laat hem nouquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:07 schreef Furious het volgende:
Trouwens, nsfw. Het enige wat ik van je hoor is GA is kut, GA moet weg van de grotere velden. Maar op wat voor manier onderbouw je deze stelling? Voor het 'potentiele extra gevaar' wat 1x in het driekwartier kan optreden omdat er een grotere kist binnenkomt?
Weet je zeker dat dit geen Transavia vlucht was?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 15:07 schreef Furious het volgende:
En ik zie nog wel eens regelmatig als ik op RTM ben, maar het vliegen niet door kan gaan vanwege slecht weer (2 weekenden terug nog) wel eens een KLM 737 landen die waarschijnlijk uitgeweken is van Amsterdam aangezien de KLM geen vluchten uitvoert vanaf RTM met 737's.
Hij droeg de onmiskenbare blauwe KLM kleuren, en vertrok na 15 minuten alweer. En zover ik weet, heeft Transavia nooit een KLM toestel geleased, of gechartered.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:29 schreef SnowBite het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dit geen Transavia vlucht was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |