Zo'n wielrending. Net als bij het damesvolleyballen dragen ze ook van die dingen tegenwoordig.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:54 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Wat is een liesbroek?
Nee ik ben gewoon kwaad.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:55 schreef mariaslittleelbows het volgende:
Op een of andere manier verwacht ik altijd een grap aan het einde van tong's topics.
Als een redelijk product de markt overspoeld heeft krijg je dat ja, kijk maar naar bijv de Ipodquote:Op woensdag 20 september 2006 20:55 schreef mariaslittleelbows het volgende:
Op een of andere manier verwacht ik altijd een grap aan het einde van tong's topics.
Had ze haar op der k....quote:Op woensdag 20 september 2006 20:54 schreef tong80 het volgende:
Vandaag weer met de trein gereisd.
Wil de roltrap oplopen, maar zie een bloedmooie griet aankomen in het korste minirokje mogelijk. Denk, ik doe net alsof ik op de klok sta te kijken en laat haar beleefd voor. Sta te dicht achter haar en ga 3 treden terug.
Ik verwacht een mooi uitzicht op strakke billen en een miniscuul stringetje. Heeft ze een liesbroek aan
Whehe ja daar dacht ik dus ook aanquote:Op woensdag 20 september 2006 21:01 schreef Herald het volgende:
hmm, je zou denken dat je zoiets al van mijlenver onder een rokje zou zien
[afbeelding]
Ja. Die zouden verboden moeten worden. De hockeydames dragen ze ookquote:
Puik plan! Gewoon van kleding in het algemeen, daar krijg je rimpels van.quote:Op woensdag 20 september 2006 21:16 schreef MrFl0ppY het volgende:
als we mannen nu even een front vormen en zeggen tegen alle vrouwen die we kennen dat die broekjes hen een dikke kont geven dan is het zo afgelopen met die dingen
Dan moeten ook de homo's meewerken, want vrouwen nemen daar iets veel sneller van aan. Maar ik vrees dat homo's te feministisch zijn voor dit soort actiesquote:Op woensdag 20 september 2006 21:19 schreef crossover het volgende:
[..]
Puik plan! Gewoon van kleding in het algemeen, daar krijg je rimpels van.
Een complot dus ?quote:Op woensdag 20 september 2006 21:24 schreef MaLo het volgende:
Dat doen we om geile mannetjes te pesten
I knew it. Women are evil!quote:Op woensdag 20 september 2006 21:24 schreef MaLo het volgende:
Dat doen we om geile mannetjes te pesten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |