quote:Op woensdag 20 september 2006 20:23 schreef Chriz2k het volgende:
Dat meisje is duidelijk 10.
En het gaat niet over lelijke meisjes.
Heb je een foto van dat meisje?quote:Op woensdag 20 september 2006 20:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dat schattige blonde kindje waar ik vroeger wel eens oppas voor speelde is inmiddels 14 en 2 weken geleden per ambulance afgevoert na haar eerste hockeyfeest![]()
Bij haar 17 jarige buurjongentje is nu al onherstelbare hersenschade door overmatig drugsgebruik geconstateerd. Toch best een goede score voor een keurige, blanke, 2 tot 200 keer modale, VWO-kindjes nieuwbouw wijk![]()
Player tot het bittere einde.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:30 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Heb je een foto van dat meisje?
Nee, ik ben alleen een liefhebber.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:32 schreef razzberry het volgende:
[..]
Player tot het bittere einde.![]()
Je wilt haar natuurlijk dronken voeren en dan platneuqen. Maja dat neuqen doen meisjes van 14 die de breezersl;et wil uithangen ook welquote:Op woensdag 20 september 2006 20:30 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 september 2006 20:30 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 september 2006 20:33 schreef Chriz2k het volgende:
Nee, ik ben alleen een liefhebber.
Zelfde als met kunst enzo.
dat doen de meeste studenten ook hoorquote:Op woensdag 20 september 2006 21:20 schreef AffenStrudel het volgende:
Brugklassers...
Ik heb altijd zo'n hekel aan koters die doen alsof ze ouder zijn en alles al weten.
En daarna je collega's op 't werk ookquote:Op woensdag 20 september 2006 21:21 schreef Herald het volgende:
[..]
dat doen de meeste studenten ook hoor
Tof, loverboys be advised.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dat schattige blonde kindje waar ik vroeger wel eens oppas voor speelde is inmiddels 14 en 2 weken geleden per ambulance afgevoert na haar eerste hockeyfeest![]()
Bij haar 17 jarige buurjongentje is nu al onherstelbare hersenschade door overmatig drugsgebruik geconstateerd. Toch best een goede score voor een keurige, blanke, 2 tot 200 keer modale, VWO-kindjes nieuwbouw wijk aan de rand van een middelgrote stad![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |