ik kan er niet om treuren. grafbreezahquote:Op woensdag 20 september 2006 20:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Bij haar 17 jarige buurjongentje is nu al onherstelbare hersenschade door overmatig drugsgebruik geconstateerd.
Alsof het propaganda is.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:43 schreef LoggedIn het volgende:
T meest rare is nog wel dat dit gewoon op de reclame zenders is, en niet op de overheidszenders. Wat heeft RTL/ SBS eraan om de propaganda van de overheid te verspreidenKrijgen zij geld van de overheid omdat alleen christenen op de veluwe nog naar NOS kijken
Zien we binnenkort dit soort reclames ook op TMF?
Ik ook niet, jongeren die drugs gebruiken ondanks alle waarschuwingen enzo zijn gewoon dom.quote:Op donderdag 21 september 2006 00:24 schreef thedude0 het volgende:
[..]
ik kan er niet om treuren. grafbreezah
idd de slechte helftquote:Op donderdag 21 september 2006 12:51 schreef Natalie het volgende:
Dat komt omdat je de 'schattige burgklasmeisjes' niet meer herkent als zijnde 'schattige brugklasmeisjes'. Tegenwoordig ziet een aanzienlijk deel van die meisjes eruit of ze 20 zijn. En het erge; ze dénken ook dat ze 20 zijn. Gaan uit, zuipen, werken zich in veel te kleine kleding.
Nee, de meisjes waar de TS het over heeft, die worden niet bedoelt met dat bericht. Het is die andere helft.
Nou ja, slecht, slecht. Wat is slecht?quote:
ik denk niet dat mijn kinderen dat ooit hoeven te proberen op die leeftijd.quote:Op donderdag 21 september 2006 12:51 schreef Natalie het volgende:
Dat komt omdat je de 'schattige burgklasmeisjes' niet meer herkent als zijnde 'schattige brugklasmeisjes'. Tegenwoordig ziet een aanzienlijk deel van die meisjes eruit of ze 20 zijn. En het erge; ze dénken ook dat ze 20 zijn. Gaan uit, zuipen, werken zich in veel te kleine kleding.
Nee, de meisjes waar de TS het over heeft, die worden niet bedoelt met dat bericht. Het is die andere helft.
ik denk dat de meeste ouders zo denken, en dat de meeste kinderen -die je tegenwoordig geen kinderen meer mag noemen maar jongeren- zullen vast ook niet eerlijk tegen paps en mams zeggen dat ze zuipen als gekken.quote:Op donderdag 21 september 2006 14:05 schreef buzzer het volgende:
Mijn meiden komen echt niet op feestjes waar gezopen wordt als ze 12-13 zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |