abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42003643
quote:
Op woensdag 20 september 2006 20:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Bij haar 17 jarige buurjongentje is nu al onherstelbare hersenschade door overmatig drugsgebruik geconstateerd.
ik kan er niet om treuren. grafbreezah
pi_42006115
quote:
Op woensdag 20 september 2006 20:43 schreef LoggedIn het volgende:
T meest rare is nog wel dat dit gewoon op de reclame zenders is, en niet op de overheidszenders. Wat heeft RTL/ SBS eraan om de propaganda van de overheid te verspreiden Krijgen zij geld van de overheid omdat alleen christenen op de veluwe nog naar NOS kijken Zien we binnenkort dit soort reclames ook op TMF?
Alsof het propaganda is.
Het is gewoon waar dat er veel kinderen al op hun 12e beginnen met drinken en met hun 14e zijn ze al in de stad.
Door al die mixdrankjes proeven ze de alcohol nauwlijks meer, een breezer smaakt gewoon naar frisdrank.
Daardoor drinken ze zo 5 a 6 breezers weg, met alle gevolgen van dien.
pi_42006117
quote:
Op donderdag 21 september 2006 00:24 schreef thedude0 het volgende:

[..]

ik kan er niet om treuren. grafbreezah
Ik ook niet, jongeren die drugs gebruiken ondanks alle waarschuwingen enzo zijn gewoon dom.
pi_42012378
Dat komt omdat je de 'schattige burgklasmeisjes' niet meer herkent als zijnde 'schattige brugklasmeisjes'. Tegenwoordig ziet een aanzienlijk deel van die meisjes eruit of ze 20 zijn. En het erge; ze dénken ook dat ze 20 zijn. Gaan uit, zuipen, werken zich in veel te kleine kleding.

Nee, de meisjes waar de TS het over heeft, die worden niet bedoelt met dat bericht. Het is die andere helft.
(Un)masking for the greater good.
  donderdag 21 september 2006 @ 12:56:02 #30
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_42012471
quote:
Op donderdag 21 september 2006 12:51 schreef Natalie het volgende:
Dat komt omdat je de 'schattige burgklasmeisjes' niet meer herkent als zijnde 'schattige brugklasmeisjes'. Tegenwoordig ziet een aanzienlijk deel van die meisjes eruit of ze 20 zijn. En het erge; ze dénken ook dat ze 20 zijn. Gaan uit, zuipen, werken zich in veel te kleine kleding.

Nee, de meisjes waar de TS het over heeft, die worden niet bedoelt met dat bericht. Het is die andere helft.
idd de slechte helft
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_42012759
quote:
Op donderdag 21 september 2006 12:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

idd de slechte helft
Nou ja, slecht, slecht. Wat is slecht?
Ze doen het zichzelf aan, en als ze er niets van leren, dan zijn ze niet slecht, maar gewoon dom.
(Un)masking for the greater good.
pi_42014212
quote:
Op donderdag 21 september 2006 12:51 schreef Natalie het volgende:

ik denk niet dat mijn kinderen dat ooit hoeven te proberen op die leeftijd.
De boel is een beetje tever losgeslagen naar mijn smaak. Mijn meiden komen echt niet op feestjes waar gezopen wordt als ze 12-13 zijn
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_42014314
quote:
Op donderdag 21 september 2006 14:05 schreef buzzer het volgende:
Mijn meiden komen echt niet op feestjes waar gezopen wordt als ze 12-13 zijn
ik denk dat de meeste ouders zo denken, en dat de meeste kinderen -die je tegenwoordig geen kinderen meer mag noemen maar jongeren- zullen vast ook niet eerlijk tegen paps en mams zeggen dat ze zuipen als gekken.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')